حق مسلم ما

آبان ۰۵، ۱۳۹۲

آقای حسن روحانی عباس کارگر را برای تصدی وزارت جوانان معرفی کنید , حتما رای می آورد

گزارش کوتاه بی بی سی بیان میکند که صالحی امیری به دلیل قاچاقچی بودن و شکنجه گر بودن و ... رای نیاورده است , یعنی مجلس به یک آدم بدکار رای نداده . اما ...

اختلاف و رقابت درونی است کدام مسئول اطلاعاتی و قضایی را در جمهوری اسلامی  می شناسید که آلوده به شکنجه و کشتار بی گناهان یا حداقل کسانی با جرم سیاسی نباشد . در ایران یک وبلاگ نویس مانند ستار بهشتی , امید میرصیافی و...را آنقدر شکنجه می دهند که در زیر شکنجه کشته می شود حالا دنبال چی هستیم از رای نیاوردن صالحی ؟؟؟
کدام وزیر حسن روحانی سابقه تجاوز, شکنجه و یا قتل بیگناهان را ندارد ؟ بهترین و پاکترینشان اختلاسگر و غارتگر بیت المال است . در نظام مقدس ولایی , در حکومت اسلامی ایران شرط اول برای رسیدن به مناسب عالی رتبه , ولایتمداری است . ولایتمدار یعنی کسی که برای بقای حکومت اسلامی خامنه ای هر کاری انجام داده باشد , از تجاوز جنسی تا قتل عام بیگناهان .
لذا پیشنهاد میشود حسن کلید , برادر عباس کارگر ( قاتل ندا آفاسلطان ) را به عنوان وزیر ورزش و جوانان به مجلس تروریستها برای کسب رای و اعتماد نمایندگان معرفی کند . عباس کارگر هم جوان کش است هم هیکل ورزشکاری مخصوصا در رشته های رزمی را دارد .
وزیر اطلاعات قاتل نیست یا وزیر دادگستری ؟ وزیر نفت اختلاسگر نیست یا وزیر آموزش و پرورش متجاوز جنسی نیست ؟ وزیر جهاد کشاورزی سابقه قاچاق ندارد یا وزیر ارشاد اسلامی شکنجه گر نبوده ؟ واقعا کدام وزیر حسن روحانی یا حتی وزیران احمدی نژاد و خاتمی و رفسنجانی سالم بوده اند و هستند ؟
رضا صالحی بنا به اختلافات درون نظام رای نیاورد , نه به خاطر .....
روحانی مچکریم