حق مسلم ما

مهر ۲۰، ۱۳۹۲

سئوال شرعی از حضرت آیت الله خامنه ای : آیا فرزند خوانده به همسرم محرم است ؟

من و همسرم به دلایل پزشکی نمی توانستیم بچه دار شویم . به همین دلیل 15 سال قبل از بهزیستی یک بچه گرفتیم که شد , پسر کاکل به سر ما ! این پسر الان 19 سال دارد !
در تمام مدت این پانزده سال همسرم جلوی این پسر بدون حجاب بوده است مانند هر مادری جلوی پسر خودش در خانه. این بچه از مهر پدر و مادری برخوردار بوده و ما از مهر و محبت فرزندی , او واقعا پسر ما بوده و ما واقعا والدین او  . آیا همسرم در این پانزده سال گناه کرده و باید توبه نصوح کند ؟ آیا حق پسر مادری , پسر پدری و برعکس آن بر دوش ما سه نفر نباید باشد .
حالا این آقا محمد 19 ساله ما میگه " من می خوام با مادرم عروسی کنم , هم قانونی است هم شرعی  هم حلال چون شورای نگهبان آن را تائید کرده و مغایر اسلام و قانون نیست" تا حالا مادرم بوده حالا می خوام زنم بشه ....؟
الان تکلیف ما چیست ؟ همسرم دو شوهره بشه ؟ من طلاق بگیرم ؟ این پسر بچه ماست یا رقیب عشقی ؟ باید پس بدیمش به بهزیستی ؟ آیا احمد جنتی آلزایمرداره که خلاف شرع ندیده ؟ آیا ازدواج با محارم در اسلام آزاد شده ؟
حالا من طلاق بگیرم , این پسر که تا حالا به این زن محرم بوده , ازدواجشون حکم ازدواج محارم نیست ؟
چیکار کنیم الان ؟ این چه قانونی است ؟ بمب اتم فدای سرتون , یارانه و گرونی فدای سر من , الان باید چیکار کنیم ؟ حضرت آیت الله العظمی خامنه ای , ولی فقیه جهان اسلام و رهبر همه مسلمانان و غیر مسلمانان کهکشان راه شیری لطفا پاسخ دهید ؟