حق مسلم ما

مرداد ۲۹، ۱۳۹۲

هر جا جمهوری اسلامی کم گذاشت , خودمون همت کنیم تا عنوان ایرانی بی ارزش تر بشه !

حالا بگین چرا افغانی ها تو ایران دزدی میکنند ؟ حکایت افاغنه داخل ایران داستان ایرانی های فرنگستونی است . یکی نیست به این احمق بگه تو دیگه چرا ؟ جمهوری اسلامی کم آبروی ایرانی را می برد , که حالا خودمون هم باید همت مضاعف کنیم .
بی جهت نیست استرالیا پناهندگان غیرقانونی ایرانی را می فرستد گینه , یه دلیلی داره که آمریکا ایرانیان وارد شده به آن کشور را انگشت نگاری میکنه , لابد یه چیزی هست که واردین ایرانی به کانادا سین جیم میشن , حتما امارات یه چیزی دیده که به ایرانی ها سخت تر ویزا میدهد , قطعا یه کاری کردیم که نمیشه ویزای شینگین بگیریم و... !
 رضا مددی ورزشکار رزمی برجسته ایرانی تبار و قهرمان مسابقات پرطرفدار "یو اف سی" یا "ورزشهای رزمی ترکیبی" روز جمعه در دادگاه بدوی استکهلم به جرم سرقت به ارزش 1.7 میلیون کرون از یک فروشگاه کیف فروشی لوکس در استکهلم به یک سال و نیم زندان و پرداخت نزدیک به یک و نیم ملیون کرون خسارت محکوم شد. دادگاه همچنین رای به ضبط معادل 1 میلیون و 345 هزار و 323 کرون از دارایی این ورزشکار 35 ساله ایرانی جهت تامین خساراتی داد که وی محکوم به پرداخت آن شده است. همدست 31 ساله رضا مددی "توفیق ظهیر هواری" نیز محکوم به یک سال و نیم زندان و ظبط مقدار یکسانی از دارایی هایش شد. کیف های لوکس به سرقت رفته به ارزش 1.7 میلیون کرون پیدا نشده اند. وکیل رضا مددی پس از صدور رای دادگاه بدوی اعلام نمود که از آن به مرجع بالاتر شکایت خواهد نمود. اخراج از فدراسیون ورزشهای رزمی "یو اف سی" سوئد بدنبال محکومیت رضا مددی به زندان به جرم سرقت, فدراسیون ورزشهای رزمی ترکیبی سوئد (یو اف سی) اعلام کرد که بواسطه شکسته شدن مواد منشور اخلاقی این سازمان از سوی رضا مددی این فدراسیون همه تماسهای خود با این ورزشکار 35 ساله ایرانی تبار را قطع خواهد نمود.