حق مسلم ما

خرداد ۱۹، ۱۳۹۲

روحانی قطعا رد صلاحیت میشود , عارف احتمالا !

آقای وحید از قول خامنه ای  گفت : شورای نگهبان صلاحیت شیخ حسن روحانی را مجددا بررسی و او را رد صلاحیت کند , اگر عارف با روحانی ائطلاف کند صلاحیت عارف را هم رد کنید , سپاه باسداران به میدان آید!
به گزارش خبرنگار مشرق، پرونده حسن روحانی در چهار محور 1- دفاع از سران فتنه 2- افشای اطلاعات محرمانه نظام3- تجمع خلاف قانون در جماران و 4- سخنان و تحرکات خلاف قانون در میتینگ شیرودی، احتمالا مورد بررسی مجدد قرار خواهد گرفت. شورای نگهبان پیش از این اعلام کرده بود امکان بررسی و رد صلاحیت کاندیداها تا روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری وجود دارد.



حسن روحانی در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد:سرلشگر بابایی و تیمسار ستاری خودشان از ارکان اصلی پدافند هوایی بودند؛ باید بگویم که هدف گیری هواپیمای بابایی توسط پدافند هوایی صورت نگرفت بلکه توسط یک سرباز بسیجی در نزدیک مرز از آنجایی که تصور کرده بود هجوم هوایی صورت گرفته با توپ زمینی اقدام به شلیک می کند که متاسفانه یکی از این تیرها به گردن ایشان اصابت می کند و باعث شهادت وی می شود!


خبرگزاری های مهر و فارس به نقل از منابع مطلعی که نام آنها ذکر نشده از احتمال رد صلاحیت حسن روحانی در آخرین روزهای باقی مانده به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری خبر داده اند. یک "منبع مطلع" امروز یکشنبه ۱۹ خرداد (۹ ژوئن) در گفتگو با خبرنگار مهر، "افشای اطلاعات محرمانه پرونده هسته‌ای در مناظره‌ تلوزیونی" را مهمترین دلیل "بررسی مجدد صلاحیت" آقای روحانی توسط شورای نگهبان عنوان کرده است که قرار است فردا دوشنبه انجام شود.