حق مسلم ما

خرداد ۲۲، ۱۳۹۲

ساقی آقا رئیس جمهور تعیین میکند

ما معتقدیم ساقی حضرت آقا , رئیس جمهور نظام مقدس را معین میکند . روز پنچ شنبه 23 خرداد تبلیغات انتخاباتی ممنوع است و هر گونه فعالیت انتخاباتی قدغن است . کاندیدا ها هم هر کاری خواستن کردن . حضرت ولی امر مسلمین جهان در حیاط منزل و در کنار دوستان گرمابه و گلستانشان ( جنتی , حداد عادل ,شاهرودی) بر روی فرش متبرکه خواهند نشست و جناب گلپایگانی برایشان زغالی روشن خواهند کرد .
تا اینجای کار طبق روال معمول انجام میشود و تفرج آقا و شرکا محسوب میشود . حال بستگی دارد که ساقی آقا ( محمد رضا باهنر , محمدی ری شهری یا سردار جعفری ) چگونه جنسی و با چه کیفیتی تهیه کرده باشند و چه زمانی به محفل خصوصی آقا برسد .
1- اگر جنس از نوع مرغوب و درجه یک ولایتی ( ناصرالدین شاهی سابق ) باشد , و حضرت آقا حسابی توپ شوند , توپ توپ توپ ! معظم اله به چرند گویی خواهند افتاد و توهم بالا میزند و گمان میکنند سید خراسانی هستند و قدرت بلامنازع جهان , و حریف خواهند طلبید و نفس کش .... لذا حکم خواهند فرمود دل ! یعنی سعید جلیلی رئیس جمهور شود و بزند و ببندد و بمب اتم هوا کند وبا همه جهان درگیر شود و مادر صهیونیستها را کنار پدر آمریکایی های جهانخوار دفن کند و... و... یعنی فتوکپی محمود احمدی نژاد رئیس الوزرا خواهد شد و خون به دل مردم خواهد کرد.
2- اگر جنس آشغال قاطی داشته باشد , آقا ناراحت  خواهد شد و خیلی خوب متوهم نخواهند شد چرا که جنس خوب نبوده  و اندک عقلی موجود خواهد بود , به امید اینکه فردا جنس بهتری تهیه کنند خودشان را سر گرم خواهند فرمود و حکم خواهند کرد خشت ! یعنی ولایتی یا قالیباف بیایند و رئیس الوزرا شوند و خشتک مردم را بکشند روی سرشان .
3- اگر جنس خیلی بد باشد و کیفیت نداشته باشد و فقط تاثیر روحی و روانی داشته باشد تدخین مبارکشان . کمتر عقلشان ضایع شده و قطعا گشنیز حکم خواهند نمود . یعنی رضایی بیاید و یک برنامه ای داشته باشد و مردم را سر کار بگذارد و بشود رئیس الوزرا و اقتصاد مال خر را به علف تبدیل کند و خرده سبزی و گشنیزی برای ملت مهیا.
4- اگر آقا جنس نداشته باشد و ساقی آقا توسط ماموران لباس سبز دستگیر شده باشد و حضرتش بی مواد اولیه باشد . امام خامنه ای از نگرانی و ناراحتی در حالی که شاهد خاکستر شدن زغالهای متبرکه هستند , با چند جمله رکیک و بد و بیراه گفتن به محمد رضا باهنر , که خواهر و مادرش را... این پسره کجاست و جرا نمی آید و... کمی به خود خواهند پیچید و با شکستن بافور ناصر الدین شاهی ارثیه پدریشان حکم خواهند کرد پیک ! یعنی حسن روحانی بیاید و او بشود پیک آقا یا همان نامه رسان آقا و روابط خارجی بلکم بهتر شود و دوستی افغانستان و ایران بیشتر شود و آقای کرزای جنس بیشتر و بهتری بفرستد ایران , تا آقا در مضیقه نباشد . روحانی توان بهبودی روابط با اروپا و آمریکا را ندارد حداکثر , دست بالای بالا  روابط ایران و افغانستان را بهبود خواهد بخشید , و آنهم به نفع آقا است .

لذا رئیس الوزرای آینده با رای من و تو تعیین نمی شود , به همت ساقی بستگی دارد و بس ! حالا باز هم برو به نظام اسلامی رای بده . اگر رای دادن چیزی را عوض میکرد , رای دادن را حرام میکردند .