حق مسلم ما

خرداد ۱۰، ۱۳۹۲

حضرت امام خمینی را با رسم شکل در نود ثانیه شرح دهید ؟

چهارشنبه شب آینده بخش دوم مناظره ( مسابقه ) گروهی برگزار میشود ! حیدری افزود در بخش یک هشتم نهایی , مسابقات  نقاشی , طناب کشی , حفظ و قرائت قرآن  و تکمیل پازل تمسال مبارک حضرت امام خامنه ای را در دستور کار داریم . مجری تلویزیون ملی اضافه کرد به دلیل شلوغ بازی محمد رضا عارف , حسن روحانی و محسن رضایی در دور مقدماتی مسابقات آنها را جریمه کرده ایم و قرار است صد بار بنویسند " رسانه ملی بخشی از مهندسی انتخابات رهبری " !
آقای حیدری که بسیار ذوق زده بود بیان داشت به آقایان ولایتی , جلیلی و حداد عادل کارت هزار آفرین داده ایم , چون خیلی رام بودند و هر کارشون کردیم هیچی نگفتند و به آقای قالیباف کارت صد آفرین . او گفت محمد غرضی باید با پدرش به محل مناظره بیاید که بفهمیم چرا با دیدن تصاویر مقام معظم رهبری و حضرت امام خمینی روی یک ساختمان چند ده طبقه گفت " دو پدیده شوم می بینم " .
حیدری در پاسخ به خبرنگار فضول ما که از او پرسید چرا فقط و فقط پاسدار قالیباف مجهز به کامپیوتر یا چیزی شبیه تبلت یا لب تاب بود و بقیه نداشتند , آیا در مناظره می توانند از این امکانات استفاده کنند ؟ با خنده ای مرموز گفت دارندگی , برازندگی !
همچنین جناب سردارسید شلغم برگ هویچ نژاد ( همکار مجری ) گفت من اونجا نشته بودم و کاری نداشتم و فقط برای این انجا بودم که اگر بخواهند مرتضی حیدری را کتک بزنند یا خودشان با هم دست به یقه شوند آنها را جدا کنم . و برای اینکه حوصله ام سر نرود از طریق لپ تابی که جلوم بود فیلم " Sex in the islamic city " را نگاه میکردم .
سئوال تستی و یک کلمه ای
1- نظر امام خامنه ای به نظر چه کسی نزدیکتر خواهد بود ؟ بالاخره تک رای آقا چه کسی را برنده میکند ؟
غرضی: من که نخودی هستم , از من سئوال نپرسیدین دور قبلی !
ولایتی : از زمان منتسکیو تا حالا نظر آقا عوض نشده
قالیباف: از امام یاد گرفتیم حرف مرد دوتا است
جلیلی: بسم الله الرحمن الرحیم , وقتی خودی باشه چرا آقا به غریبه رو بزنند
حداد عادل: از او بپرس که در مجمع تشخیص مصلحت کار میکنه
عارف: نظری ندارم
رضایی: من مثل ناموسم از او دفاع خواهم کرد
روحانی: کلید صندوق دست منه ! حالا تو چی میگی
سئوال تصویری 
1- به عکس زیر نگاه کنید بگید چه می بینید ؟
غرضی: پشتش هشت پدیده شوم می بینم
ولایتی: سه دوره یعنی دوازده سال من توی این عکس بودم
قالیباف: اون که چماق داره منم , میخوای لوله ت کنم
جلیلی: بسم الله الرحمان رحیم , یه آدم شل که خیلی شبیه محمود است و قرار است رئیس الوزرای جدید خامنه ای باشه . تا هشت سال دیگه مردم را هدفمند بکنیم
حداد عادل : آی گفتی
عارف: باغ وحش مگاپولیس , که جاذبه گردشگری داره
رضایی : هشت بدبخت بیچاره که فکر میکنند دست خالی چطوری شب برن خونه . با این تورم و گرونی و بی پولی
روحانی: من که چیزی نمی بینم , کدوم عسک , عسکش چیه تا هوا چطور باشه !