حق مسلم ما

خرداد ۰۹، ۱۳۹۲

کفشهای رئیس جمهور !

این روزها تب و تاب حمایت از این و آن است . به هر وبسایت و وبلاگی که سر بزنیم رد پای این هشت نفر را می توان دید , تمام رادیوها و تلویزیونها از این هشت نفر میگویند . اما یک سئوال مطرح است .
چرا میخواهند رئیس جمهور شوند ؟ کشوری که میلیاردها دلار بدهی داخلی به مردم و شرکتها دارد , دولتی که میلیونها دلار طلب خارجی دارد که نمی تواند وصول کند , حکومتی که هر روز یک تحریم جدید از طرف اتحادیه اروپا , آمریکا یا حتی آسیا را به پرونده خود اضافه میکند , رژیمی که مرتبا توسط این و آن تهدید میشود و بقول معروف پرونده اش روی میز است , حاکمیتی که توسط مردم خودش مورد اقبال عمومی قرار نمی گیرد , کشوری که تنها تولید صادراتی اش به نزدیک نصف رسیده است , جامعه ای که هیچ کس رغبت به سرمایه گذاری در آن را ندارد و هزار و یک معضل کوچک و بزرگ دیگر از بیکاری و اعتیاد و فحشا تا تورم و نا امنی و.... و از همه مهم تر رئیس جمهوری که هیچ قدرتی ندارد و فقط باید فرامین ولی فقیه را اجرا کند , و اگر نکند منحرف و فتنه و بی بصیرت  خطاب میشود .
واقعا چرا بعضی ها میخواهند رئیس جمهور این کشور شوند ؟؟؟
بدون تردید کسی که به فکر ریاست جمهوری در مملکتی می افتد که دشمنانش بیشمار و دوستانش اندک هستند , دنبال چیست . ؟ آیا گزافه گویی است اگر بگویم چنین آدمی از سلامت عقلی برخوردار نیست و بچای چهار دست و پا راه رفتن روی دو پا حرکت میکند . .؟
واقعا چرا بعضی ها خودشان را در بازی و نمایشنامه از قبل طراحی شده ولی فقیه , به آب و آتش میزنند تا رای مردمی را بدست آورند که هرگز شمرده نمیشود . واقعا چرا ؟ این آدمها در همین پست های کنونی هم به اندازه هفت نسل بعدشان مثل آب خوردن رانتخواری و دزدی میکنند . چرا میخواهند رئیس الوزا شوند ؟ چرا ؟
اینها بدنبال کفشهای میرزا نوروز هستند یا در جستجوی سیندرلا ؟ چرا میخواهند رئیس شوند ؟