حق مسلم ما

اردیبهشت ۲۳، ۱۳۹۲

تدابیر ویژه ترکیه , برای بعد از انتخابات ایران !

دیوید قلقلو مدیر کل رتق و فتق امور آبدارخانه ها و تردد اتباع بیگانه در وزارت خارجه کشور دوست و برادر ترکیه که نخواست نامش فاش شود به خبر نگار واحد مرکزی گفت : تجربه نشان داده که بعد از برگزاری هر انتخابات آزاد ریاست جمهوری در ایران , سیل مشتاقان زیارت عتبات عالیات فرنگستونی از مرزهای مجاز و غیر مجاز بکمک پاسپورتهای قانونی یا بدون پاس و با همکاری برادران قاچاقچی بر خاک ما نازل میشوند . اکثریت قریب به اتفاق آنها فعالین چهار سال قبل جامعه مدنی بوده اند و یا از مخالفان رئیس جمهور جدید هستند که غالبا , وکیل , هنرمند , ورزشکار , کارگر , اساتید دانشگاه , روزنامه نگار , فعال حقوق بشر , دانشجو , برنامه ساز تلویزیون , .... و حتی آبدارچی  هستند . بسیاری از اینها دست و بالشان در تنور انتخابات سوخته و برخی تاول زده به خاک ما میرسند , همه آنها از عوامل تشویق و ترغیب مردم به رای دادن هستند و گاه در ستادهای انتخاباتی مقامهای شامخ داشته اند. از آنجا که در انتخابات پیش رو حجم زیاد هیزم بتوسط منحرفین و اسلاحیون و عصولگرایان عرزشی دیروزی به تنور انتخابات ریخته شده , پیش بینی ما این است که
اینبار به مراتب بیش از سابق میزبان ایرانیان دماغ سوخته فراری خواهیم بود . به همین دلیل در کنار خط مرزی بیمارستانهای صحرایی با متخصصین سوختگی بصورت موقت بنا نهاده ایم . خواهش ما از فراریان این است که بعد از ورود به خاک ما با مسئولین همکاری کنند و ننه من غریبم در نیاورند ! بدانند که با سازمان ملل در امور پناهنگی ناشی از سوختگی هماهنگ هستیم و در اسرع وقت و بصورت سرپایی با پرونده های آنها رسیدگی خواهیم کرد .
پیشنهاد ما به طرفداران فتنه و منحرف این است که خیلی خودتان را جر ندهید که نامزدتان رای بیاورد , رئیس جمهور شما با یک رای انتخاب میشود و ربطی به آرای ماخذه ندارد .
فراموش نکنیم :
هشت سال قبل تحریم کردیم و رای ندادیم و شرکت نکردیم , نتیجه اینکه محمود آقای خوشتیپ از صندوق در آمد !!! چهار سال قبل خودمان را به فنا دادیم و رای دادیم و خون و جون دادیم که مثلا میر حسین , برنده شود . اما دیدید که باز هم حاج دکتر سید محمود از صندوق پرید بیرون و گفت بیلاخ . چرا ؟ چون : میزان رای رهبری است .

با توجه به همه این نکات سعی کنید خیلی انتخابات را داغ نکنید , برادرانه و به چشم خواهر مادری یا داغ نکنید یا برای کسی داغ کنید که آقا میگن . وگرنه باید بعد از اعلام نتایج انتخابات برید ور دل مهاجرانی , نبوی , امیر ارجمند , واحدی , گنجی , بهنود , سازگارا , حقیقت جو, نیک آهنگ , ویسی , عبادی , صدر , علینژاد , پیر موذن و... آنها که روزی انتخابات داغ میکردند حالا خودشان در غربت داغ میشوند !
نظام دیکتاتوری اسلامی اصلاح ناشدنی است . اسلام نمی تواند به روز شود . رفستجانی و مشایی و جلیلی و ... همه یک گوه هستند . چون به حکومت اسلامی پایبندند و منفعت دارند .


به نفع هاشمی رفسنجانی کنار نمی روم , اصلاحطلب اصلی منم , شورای نگهبان غلط کند مرا رد صلاحیت کند