حق مسلم ما

آبان ۰۹، ۱۳۹۱

آبان ۰۷، ۱۳۹۱

گفتگو با همسر شیر زن ایرانی , نسرین ستوده



گفتگو با رضا خندان، همسر نسرین ستوده
(07:27)




میگن چرا کسی به رضا پهلوی اعتماد نداره ؟


سی و چند سال قبل تاجگذاری کرده و سوگند خورده , حالا حاضر نیست بگه اشتباه کردم . اگه مردم ایران شاهپرست بودند به اکبر کوسه نمی گفتند اکبر شاه !
کسی میتونه فرق شاه و رهبر را بیان کند ؟ دیکتاتور و متجاوز و مفتخور یکی است چه شاه چه رهبر !






آقای لاریجانی , کار سخت شده است !


علی لاریجانی رئیس مجلس رژیم با اشاره به اینکه در مرحله بسیار حساسی قرار داریم و اگر آمریکایی ها با توجه به اهداف و سیاست هایشان یک مقدار جلو بروند کار سخت می شود، گفت: ما باید در همین جا با آنها تعیین تکلیف کنیم و آنها متوجه شوند که دوران امپراطوری دروغین تمام شده و امیدواریم جمهوری اسلامی نیز در این وضعیت ظرفیت های داخلی خودش را باور کند.



آبان ۰۶، ۱۳۹۱

یک لیتر نفت بده - یک پوند ارزن بگیر , خدا بده برکت !


به گزارش رویترز در روز جمعه، پنجم آبان‌ماه، با توجه به تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران کمپانی شل در جست‌وجوی راهی برای پرداخت بدهی ۱.۴ میلیارد دلاری خود به این کشور در قالب کالا است به همین جهت، به گفته رویترز، کمپانی شل در نظر دارد به جای پول نقد، محموله‌ غلات از طریق شرکت کشاورزی آمریکایی کارگیل به ایران تحویل دهد.



آبان ۰۵، ۱۳۹۱

عید قربان بر تمام گوسفندان و گاوان مسلمان مبارکباد





پوزیشن 69 محمود و بمبعلی !

این روزها به هر وبسایت , وبلاگ یا روزنامه ای سر میزنیم یا به رادیو و تلویزیون نگاه کنیم , همه در مورد بمبعلی و محمود و صادق حرف میزنند . برخی میگن محمود خوب زد تو دهن بمبعلی و گفت میخوام برم زندان سر بزنم و... بعضی میگن بمبعلی خوب گذاشت توی گوش محمود و بوسیله صادق جواب دندان شکن داد که تو غلط میکنی که میخوای بیایی زندان و.... صادق کیلویی چند ؟ صادق حرف بمبعلی را میگوید و می نویسد .

خلاصه یه بار محمود تک میرنه و یه بار صادق پاتک و... اما یه مسئله ای رو همه فراموش کردن . گرانی , تورم , ریال بی ارزش , افزایش قیمت لحظه ای وقحطی که می اید... از جمله عواملی است که این روزها مردم ایران را جان به لب کرده ! 

این بازی محمود و بمبعلی یک بازی سکسی سیاسی است ! اونا دهن همدیگه رو مثلا سرویس میکنند , هم خوراک برای اپوزیسیون پرحرف و کم عمل خارج کشور فراهم کردن , هم یه جور سوپاپ تخلیه فشار روحی و روانی مردم داخل است هم خودشان حالی کرده اند .
محمود سگ کی باشه که بخواد با بمبعلی شاخ تو شاخ بشه ؟ مگر اینکه هوس کوکاکولا کرده باشه... بازرگان که نخست وزیر منتخب خمینی بود و بنی صدر که با رای واقعی مردم رئیس الوزرا شده بود که دیدیم با انها چه کردند و ...
یعنی محمود نمی دونه رای نیاورده و رئیس حکومت شده ؟ ...آره ...محمود متوهم نیست , مردم ایران را جیگر حساب کرده درست مثل بمبعلی ( سید علی ) .
حالا هم بمبعلی گفته خفه ! فقط سرگرمی درست کردن برای مردم که وقتی دور هم هستند تخلیه بشن !



آبان ۰۴، ۱۳۹۱

من دولت تعیین میکنم , من توی دهن این دولت میزنم

جنگ زرگری محمود و بمبعلی بمنظور تشویش اذهان عمومی مردم از وضعیت کنونی کشور

در دادگاه بین المللی لاهه در کشور هلند، پرونده قتل عام زندانیان سیاسی جمهوری اسلامی ایران که در سال های دهه شصت خورشیدی ایران رخ داد، به جریان افتاد.ادامه مطلب...



چند زن صیغه ای اسلامی داری ؟

حمایت از خانواده و بنیانهای خانواده با ترویج چند همسری مطابق قوانین اسلامی میسر میشود !
حالا بگو ببینم چند زن صیغه ای اسلامی داری ؟



پرونده قتل عام زندانیان سیلسی جمهوری اسلامی , در دادگاه لاهه به جریان افتاد


از امروز (  oct.2012.25  ) در دادگاه بین المللی لاهه در کشور هلند، پرونده قتل عام زندانیان سیاسی جمهوری اسلامی ایران که در سال های دهه شصت خورشیدی ایران رخ داد، به جریان افتاد. در آن سال ها، به ویژه در اواخر جنگ ایران و عراق، براساس فتوای آیت الله خمینی، هزاران زندانی سیاسی ایران اعدام شدند.

 دادگاهی که از امروز در لاهه هلند کار خود را آغاز کرد، شروع رسمی مرحلۀ تحقیق درباره آن اعدام های وسیع است، که هرگز شمار واقعی قربانیان آن تعیین نشد و گاه تا رقم هایی مانند بیست هزار نفر نیز در مورد آن سخن رفت. ترکیب قضات و دادستان های دادگاه،لاهه هلند شماری از وکلای بین المللی را دربرمی گیرد؛ کسانی که از جمله به پروندۀ جنایت های دیکتاتورهای روآندا و یوگسلاوی پیشین رسیدگی کرده اند. دادستان دادگاه قاضی جان کوپر است، که در کیفرخواست خود علیه سران جمهوری اسلامی، آنها را عاملان جنایات ضد بشری که "لکه ننگ بزرگی بر پیشانی تاریخ و وجدان بشری" زده اند، توصیف کرد. طبیعی است که رژیم ایران از فرستادن هرگونه نماینده ای به این دادگاه خودداری کرده است – به ویژه آنکه عامل اصلی این جنایات فتوای آیت الله خمینی، بنیانگزار این حکومت بوده است. در تریبونال بین المللی لاهه چند نفر از جوانان ایرانی که دوران کودکی خود را همراه والدینشان در زندان های سیاسی ایران بوده اند، در شمار شاهدان قوی پرونده و جنایات سران جمهوری اسلامی ایران هستند. پس از دادگاه تحقیقاتی در لاهه که در مرحله فعلی است، اوایل تابستان سال آینده کمیسیون حقیقت یاب برپا خواهد شد. این نخستین دادگاه رسیدگی به قتل عام زندانیان سیاسی دهه 60 خورشیدی، در حالی آغاز شد که دکتر احمد شهید گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در امور ایران شب گذشته سومین گزارش رسمی خود را دربارۀ ابعاد وسیع نقض حقوق بشر در ایران به سازمان ملل ارائه کرد. دکتر شهید شب گذشته در نشست سازمان ملل فرازهایی از گزارش خود را قرائت کرد و گوشه ای از کارنامه هولناک رژیم ایران را برای نمایندگان رسمی کشورها ارائه کرد. جمهوری اسلامی به جای پاسخگویی موضوعی به این گزارش، شیوه فحاشی به شخص دکتر احمد شهید و حتی هتاکی به دبیرکل سازمان ملل را در پیش گرفته است؛ که این هتاکی ها خود را از جمله روز گذشته در سخنان آقای علی لاریجانی رییس مجلس علیه دکتر شهید و دبیرکل سازمان ملل نشان داد. دکتر شهید شامگاه چهارشنبه از وضع حاضر در ایران ابراز نگرانی کرد و اعلام داشت، حکومت اسلامی در زمینه حقوق بشر استانداردهای بین المللی را رعایت نمی کند. احمد شهید در گزارشی که به سازمان ملل ارائه کرد، نوشت حکومت اسلامی ایران به اعدام و زندانی کردن افراد ادامه می دهد و هم اکنون در آن کشور چهل روزنامه نگار و سی و دو حقوقدان و فعال حقوق بشر زندانی هستند. نمایندگان حکومت اسلامی از گزارش احمد شهید انتقاد کردند و گفتند: شهید از ایران بازدید نگرده و چگونه به چنین آماری دست یافته است ولی شهید گفت که ایران است که تا کنون اجازه سفر به آن کشور را نداده است.
لازم بذکر است این پروژه هیچ ربطی به رضا پهلوی و شاهپرستان ندارد , که استاد موج سواری و سواستفاده اند .



آبان ۰۳، ۱۳۹۱

اوباما از گفتگو با جمهوری اسلامی ایران استقبال می کند !





در انتخابات ریاست جمهوری امریکا به چه کسی رای میدهید ( قرمز یا آبی )



آیا سید علی جیگر میخواهد از نسرین ستوده یک هاله سحابی دیگر بسازد ؟

امروز , در هشتمین روز اعتصاب غذا , نسرین ستوده در پی وخامت حالش به بهداری زندان منتقل شده است.
نگذاریم ساندیسخوران ولایت فقیه از نسرین یک هاله دیگر بسازند !
هاله سحابی توسط مزدوران بمبعلی بمبساز کشته شد


نسرین ستوده را فراموش نکنیم , حداقل یک پست در وبلاگمان به او اختصاص دهیم




جمشید بسم الله و پدرش در حال خرید و فروش دلار !


معاون اول دولت، طی سخنانی مدعی شد که فردی به نام جمشید بسم‌الله به تنهایی قیمت ارز را تعیین می‌کرده است. جراید




روزی روزگاری در ایران !




مادر ستودنی ایران , حال خوبی ندارد !

امروز , در هشتمین روز اعتصاب غذا , نسرین ستوده در پی وخامت حالش به بهداری زندان منتقل شده است. امید است پزشک احمدی در بهداری منتظرش نباشد !




نسرین ستوده , مادر ستودنی ایران   گفته است تا لغو حکم ممنوع الخروجی برای دختر ۱۲ ساله اش دست از اعتصاب بر نمی دارد. به گفته همسر نسرین ستوده در روز ملاقات , او بسیار رنجور و ضعیف به نظر می رسیده و اکنون خانواده اش به شدت نگران سلامتی اوست. نه تنها خانواده اش بلکه 70 میلیون ایرانی آزاده نگران حال او هستند .




آبان ۰۲، ۱۳۹۱

اگه قطع نکنی مرد نیستی !


به گزارش خبرگزاری رویترز، رستم قاسمی خطاب به کشورهای غربی گفت: «اگر به افزایش تحریم‌ها ادامه بدهید ما هم صادرات نفت مان به دنیا را قطع می‌کنیم».


گفتگوی جمشید زند با مهرداد عمادی در مورد تهدید رستم قاسمی ( بشنوید)

حق مسلم ما : اگه قطع نکنی مرد نیستی ! جون مادرت صادرات نفت از جمهوری اسلامی را قطع کن اگه راست میگی !



بفرمائید شام !


نمیدونم این برنامه ی بفرمایید شام من وتو تی وی را می بینید یا نه! بماند که من زیاد پیگیر و دنبال کننده اش نیستم چون این روزا حال و حوصله ی تحمل خودم را هم به زور دارم چه برسه به ایرانی هایی که هنوز در تبدیل از قوه به فعل واژه هایی نظیر از خود راضی، خود شیفتگی، خود خواهی و... گرفتارند. به هر روی، این برنامه هم یک از هزاره که عیار واقعی این جماعت(ایرانی ها!) را به دور از تعمیم ناروا، نشون میده! جامعه ی آماری کوچک و مشت نمونه ی خربار از واقعیتی که امروز دگرگونی مثبت را در داخل و خارج به نفع خودشون و خودمون، خودداری کرده و مانع اومده! برنامه ای مثل بفرمایید شام، ترجمان و بازتاب دهنده ی خوی ها و خصلت های بیمارگونه ی ما ایرانی هاست و بی جنبگی که در خون ما رفته... 


شرمنده ام، من نه اهل خودسانسوری هستم و نه بازی داده/کرده شدن! اما تا کی ذکر مصیبت بد بودن سیستم حکومتی و تکرار مدحیه ی خوب و گنده بودن فرهنگ و تمدن ایران؟! این را که دیگر نوزادان داخل رحم هم از بر شده اند!! چیزی که به نظر من اگر همراه با عمل گرایی معکوس وار نباشد، اتفاقا مضر است و موجب سلب مسولیت از نقش مخرب تک تک خود ما!... تصمیم هم داشتم دیگه کمتر یا اصلا از این استتوس های حال-بد-کن ننویسم! اما چه میشه کرد که هربار خنجری آخته از سوی دشمنان دوست نمای پوستین پوش روی گردمون میشینه؟! من آدمی نیستم که از کسی توقعی داشته باشم (البته شاید احمقانه گاها مرتکب این حماقت بچه گانه شدم!) چون توقع، زاینده ی توقعه و معتقدم اگر کاری را کردی چشمداشتی هم برای جبرانش نداشته باش، اما خیلی درد داره که ببینی کسانی که دلسوزانه و خالصانه فارغ از هر ایدئولوژی تنها بر مبنای دوستی و اهداف مشترک مبارزاتی، با تموم جونت حامیشون بودی، یهو با پتک بر سرت بکوبن و گربه وار بر همه ی دل سوزی هات چنگ بزنن! و این بی شرمی ناجوانمردانه ی خودشون رو در قالب کاری نظیر بلاک کردن در این فیس بوک مزخرف بازتاب بدن!(نمیتونم اسم بیارم، شاید هم آوردم!) خلاصه این که من هنوز اندر خم یک کوچه ی درک عیار واقعی این جماعتم و هنوز، شب و روز مرور میکنم که: به کجای این شب تیره بیاویزم قبای ژنده ی خود را؟!...منبع اصلی مطلب


از تهران تا اورشلیم , قرمز یا آبی

from tehran to or-shalem



آبان ۰۱، ۱۳۹۱

امام خامنه ای رای خود را به صندوق انداخت !


با توجه به مناظره امشب اوباما و رامنی در مورد روابط خارجی , نظر شما به نظر چه کسی نزدیکتر است ؟
رامنی گفت : سکوت اوباما در اوج جنبش سبز ایران اشتباه بود
رامنی: زمانیکه مردم ایران در خیابانها پلاکاردهایی در دست داشتند  "آیا آمریکا با ماست؟" اوباما سکوت کرد...رامنی همچنین از عدم حمایت مناسب دولت اوباما از مخالفان دولت سوریه در یک سال گذشته انتقاد کرد؛ در حالی که اوباما گفت آمریکا نمی تواند سلاح های سنگین در اختیار مخالفان اسد بگذارد که ممکن است در آینده امنیت آمریکا و هم پیمانانش را به خطر اندازند. اوباما گفت: اگراحتمالا به اسرائیل حمله شود؛ ما با اسرائیل خواهیم بود, اضافه کرد؛ تا وقتی که من رئیس جمهور آمریکا باشم؛ ایران به سلاح اتمی دست نخواهد یافت. ارزش پول ایران 80 درصد کاهش یافته... رامنی گفت: ایران هسته ای غیرقابل قبول است...تحریم ها را سنگین تر خواهیم کرد...انزوای دیپلماتیک ایران را پیگیری خواهیم کرد... حمله نظامی آخرین گزینه هست

امام خامنه ای: من آقای رامنی را دوست دارم , اما نظرم به نظر آقای رئیس جمهور نزدیکتر است


رامنی : سکوت اوباما در اوج جنبش سبز ایران اشتباه بود

سید علی خامنه ای در لیست انتظار


مهر ۳۰، ۱۳۹۱

قاتل می خندد , استعفا نمی دهد


جان های نازنین 26 دختر جوان پرپر شده در راه ظلمت اجباری "اردوهای راهیان نور" حادثه ای بغایت دردناک بود امروز برای ایران و بختیاری و بروجن.
باید دانش‌آموزان به شلمچه می‌رفتند. در غیر اینصورت نمره آمادگی دفاعی نداشتند و برای شرکت در کنکور هم با مشکل مواجه می‌شدند. تف به سید علی خامنه ای زنازاده ائمه اطهار که چنین فرامینی را صادر میکند


مهر ۲۹، ۱۳۹۱

زندگینامه بمبعلی بمبساز ( قسمت اول )

قسمت اول ( کودکی و نوجوانی )
بمبعلی بمبساز در منزل یک روحانی بی‌بضاعت، که آنموقع آخوند می‌گفتند، به دنیا آمد. پدرش آسید جواد بمبساز در مسجد آذری‌ها در شهر مشهد پیش‌نماز بود، و مادرش منزل بود.
از لحظه تولدش فیلم و عکس یا سند تاریخی موجود نیست اما به قول خواهر ناتنی عمه ناتنی اش در هنگام تولد و پس از خروج از مهبل مبارکه منزل , رو کرد به قابله ناتنی خواهر ناتنی اش و گفت " یا علی " !
قابله او را آسدعلی نام نهاد , اما آسد جواد گفت قابله را دوست دارم اما نظرم به نظر خواهر ناتنی نزدیکتر است و لذا او را بمبعلی نامید .
بمبعلی از همان کوچکی علاقه زیادی به بمب داشت و هر وقت شیر میخورد , خیر سر باباش چند بمب شیمیایی به سلامتی ائمه اطهار در فضای ملکوتی اتاق رها میکرد که این امر موجب شادی اعضای خانواده میشد .... !
پسر سیزده ساله ای بود , بسیار جذاب و خوش بر و رو و بسیار خوش آواز و خوش آهنگ که مجتبی نواب صفوی او را دید و به آسد جواد گفت در صورت این نوجوان درخشش بمب اتمی می بینم !
هفت سال پیش از آن، نواب صفوی گروه فدائیان اسلام را برای ترور احمد کسروی تشکیل داده بود. یک سال طول کشید تا فدائیان اسلام موفق شدند کسروی را ترور کنند. عبدالحسین هژیر وزیر کشور وقت، بجای محاکمه‌ی فدائیان اسلام، تصمیم گرفت از آنها دلجوئی کند. هژیر اصولاً اهل مماشات و کسب تکلیف از نهاد روحانیت بود، به همین دلیل با نهاد دادگستری میانه‌ای نداشت. به اصرار او سید حسین امامی، عامل ترور کسروی، از زندان آزاد شد. همین حسین امامی چهار سال بعد هژیر را که برای مراسم روضه‌خوانی به مسجد سپهسالار رفته بود ترور کرد که در نوع خود قدردانی بی‌نظیری بود.
و همان شد که از همان کودکی ساواک و تمام سازمانهای امنیتی جهان دنبال او بودند بلکه بتوانند سر او را چون سر مار بکوبند ! اما خواست خدا چیز دیگری بود , و ظاهرا نظر الله به نظر ماموران نزدیک نبود .
از دوران زندگی بمبعلی در دوران نوجوانی احادیث و روایاتی نقل شده است که چون اجماع سنی و شیعه بر آن یکی نیست و به لحاظ حفظ آبرو و احترام بمبهلی از ذکر آن معذوریم که قرار نیست در این زندگی نامه مطالب 18 + بنویسیم .
بمبلی در مکتبخانه محلی مشهد که آنروزها توسط روحانیون برجسته اداره میشد ملبس به لباس آخوندی گردید و تحصیلات حوزه ای خود را در باب مفعول و مفعولات تا سنین جوانی ادامه داد ! روایاتی نقل شده که بمبلی در مکتبخانه محبوب بود و همگی اخوندهای مکتبخانه علاقه داشتند به او درس دهند و با اوحجره تدریس خصوصی داشته باشند . او بسیار باهوش و فعال بود و بعد از دوران نوجوانی و در آستانه سنین جوانی به مکتبخانه حاج شیخ اسد الله خان رفت تا ....

قسمت دوم ( دوران جوانی ) در روزهای اینده در همین وبلاگ



مهر ۲۸، ۱۳۹۱

علی بمبساز , پدر بمب اتم ایران توسط سازمان اطلاعاتی غرب شناسایی شد !

عوامل اطلاعاتی غرب اعلام کردند به منابع و اطلاعاتی دست یافته اند که بسیار حساس و دقیق است . علی بمبساز را به عنوان پدر بمب اتم ایران معرفی میکنند و معتقدند او در جوانی هایش هم بسیار بمب ساخته است . همانگونه که در تصویر زیر مشاهده میکنید , علی بمبساز با صرف لوبیا و لبوی زیاد قادر است هزاران بمب بسازد .
قدرت این بمب ها تا حدی است که نماز را باطل و وضو را میشکند و بدین صورت پایه های اسلام عزیز را می جنباند ! کارشناسان معتقدند اگر جلوی این دانشمند هسته ای گرفته نشود و او موفق شود به عصاره باقلا دست یابد , بدون تردید موفق خواهد شد اسرائیل را از نقشه پاک کند .



مهر ۲۷، ۱۳۹۱

روزه سیاسی این زن , تب و لرز را به خانه علی بمبساز آورده ؟


نمی دونم چه باید بنویسم ! کم آوردم , این شیر زن یک تنه پایه های جهل و حماقت جمهوری اسلامی را می لرزاند
زنده باد نسرین ستوده
ما اهل حوزه نیستیم , نسرین تنها بماند
امید وارم اعتصاب غذایت به تو و خانواده ات آسیب نزند !



آخوندها در حوزه های علمیه مشغول غسل جنابت و غرق در علم لواط اند . خاک بر سر ملایان بی وجدان




مهر ۲۶، ۱۳۹۱

زنان بد حجاب خارجی تحریک نمی شوند , زنان مومن ایرانی تحریک میشوند !

حضرات آیات اعظام میفرمایند زنان مومن و شیعه ایرانی اگر به استادیوم ورزشی بروند , تحریک میشوند و پایه های اسلام شیعه به لرزه در می آید . اما زنان خارجی میتوانند به استادیومهای  ورزشی ایران بروند و تیم ملی کشورشان را تشویق کنند ! 

از نگاه مراجع خشک مغز شیعه , زنان دیندار مومن ایرانی علاوه بر اینکه ندید پدید هستند و با دیدن زانوی برهنه یک فوتبالیست غسل لازم می شوند , زنان را ناقص العقل میدانند که خودشان قادر نیستند برای خودشان خوب را از بد تشخیص دهند . شاید هم چون مراجع گرانقدر وزین , از بیت مکرمه محترمه شان هرگز خارج نمی شوند و تنها زنان و دخترانی که در همه مدت عمر می بینند , زن و دختر خودشان هستند یا زنان متحجر بیت , گمان میکنند تمام زنان و دختران جهان با شنیدن نام یک مرد ارضا میشوند و با دیدن عکس یک مرد حامله , باید به این مراجع ناقص العقل گفت همه زنان مانند زنان بیت شما نیستند , آن زنان بیچاره بیت شما حضرات , بلحاظ قوانین شرعی واضعه شماست که به آن حال افتاده اند و با شنیدن نام یک مرد یا صدای خنده او  , نمناک میشوند !
آیا وقت آن نرسیده تا کمپین حمایت از حضور زنان ایرانی در استادیوم ها را فعال کنیم , به فیفا گزارش کنیم , به سازمانهای حقوق بشری اعلام کنیم و آنقدر بر گردن مراجع منجمد الفکر ایران فشار آوریم تا اجازه دهند ما زنان ایرانی هم بتوانیم آزادانه به استادیوم برویم .
از خوانندگان عزیز تقاضا میشه اگه پیشنهادی دارند در این  اینجا پیشنهاد بدهند ! شاید بتوانیم این سیاست یک بام و دو هوا را منحل کنیم .
چرا نباید زنان ایرانی به استادیوم بروند ؟ این یک قانون قرون وسطایی , نقض حقوق بشر است . افسوس که اکثر مردان فوتبالدوست ایرانی مردسالارانه فکر میکنند و با ما همصدا نمی شوند . 
تف به اسلام  , تف به شیعه , تف به مردان خشک مغز منجمد الفکر بیمار مسلک سید علی سرور !



به مسجد که می روم , تحریک میشوم . وضو باطل و غسل لازم می شوم ! چه کنم ؟





.

ساندیسخوران اسلامی او را به رگبار بستند ؟


 malala yousaf zai



درست مثل زمان شاه , دلار هفت تومانی میشود !

ولی وقیح در ادامه صحبت هایش در جمع ساندیسخوران خراسان جنوبی گفت : ما خودمان دلار هفت تومانی تحویل مردم میدهیم , از ما انتقاد میکنند که در زمان شاه دلار هفت تومان بوده و حالا چهار هزار تومان است ! 
مردم ایران کم صبر هستند , من خودم بعنوان رهبر جمهوری اسلامی بر همه چیز احاطه دارم , از عمارت النسا ء تا دفتر رئیس الوزرا . نرخ دلار کم کم بالا میرود بسیار خوب ! همچین که رسید به هفت هزار تومان ( 70000 ریال  ) در یک حرکت انقلابی دستور میدهم چهار صفر از پول ملی حذف شود , دلار میشود هفت تومان !
حضرت امام خامنه ای ( ص3) ولی امر مسلمین جهان و رهبر شیعیان عالم کون و مکان و نوه پیامبر عظیم الشان جهان اسلام در ادامه منویات خویش فرمودند " ما خودمان شاهی هستیم برای خودمان نمی گذاریم دلار از هفت تومان عبور کند , اینقدر زمان شاه را توی سر ما نزنید , اسلام را به خطر نندازید   "
حضرت امام در ادامه بیانات داهیانه خود فرمودند ! دلار را با حذف چهار صفر میکنیم هفت تومان تا کور شوند دشمنان نظام و بدخواهان ائمه اطهار !
لازم به ذکر است در ادامه این مراسم سعید جلیلی در حالی که دهانش را باز کرده بود تا صلوات بفرستد بر پیامبر و نوه اش خامنه ای کبیر به گزارشگر ما گفت " آقا ... , محمود احمدی نژاد را خیلی دوست دارند اما گمان کنم به من نظر دارند , البته قبلا هم به من پیشنهادهایی شده بود , اگر بر صندلی محمود انحرافی بنشینم , مطابق منویات رهبری دلار را با حذف پنچ صفر به هفت ریال میرسانم که از زمان طاغوت هم ارزانتر باشد "
و در خاتمه جماعت ساندیسخور شعار دادند صحیح است ! صحیح

 نظر اقا : دلار در سال پنجاه و هفت 70 ریال  = دلار در سال نود ویک با حذف چهار صفر 70 ریال



مهر ۲۵، ۱۳۹۱

پاییز کیست ؟ چیست؟

برد تلخ ایران مقابل کره جنوبی , اصلا خوب نبودیم


آقای کیرش , مسعود شجاعی که دو ساله درست بازی نکرده نباید  اینجا بازی میکرد
نزدیک به صد هزار نفر برای تماشای بازی ایران و کره جنوبی به ورزشگاه آزادی آمدند
آقای رحمتی وقت کشی در فوتبال سنت ائمه اطهار عربی است ! جوانمردانه نیست !
  موقعیت سانترهای کره ای ۱۰۰٪ بود .  کره بهتر بازی کرده 
با این اوضاع به جام جهانی نمی رویم , اگه هم بریم زنگ تفریح دیگران خواهیم بود
با این برد جو گیر نشویم , خوب نبودیم اصلا خوب نبودیم 
اشکان دژاگه بهترین بازیکن میدان بود

به نظر من ارزش این برد به اندازه ارزش باخت مقابل لبنان است
کمی منطقی باشیم
این تیم به ازبکستان می بازد حتما , مگر اینکه ...

مهر ۲۴، ۱۳۹۱

هایده توکلی: آقای رضا پهلوی را دوست دارم اما نظرم به نظر آقا نزدیکتر است !

حزب مشروطه ایران از اپوزیسیون رژیم اسلامی در خارج بحساب می اید و بازوی راست رضا پهلوی است .  یکی از اعضای این حزب در مصاحبه با روزنامه کیهان اظهار فضل کرده است  , و گفته :
حزب مشروطه به شدت مخالف هرگونه حمله نظامی و جنگ با ایران است، و اگر ایران مورد حمله قرار گیرد، حزب مشروطه در کنار رژیم قرار خواهد گرفت. هایده توکلی عضو ارشد مشروطه خواهان همچنین گفته است: ایران یک کشور و یک ملت است و این اصل را نمی‏توان به رفراندم گذاشت، طرح مسأله فدرالیسم یک زمینه‏ سازی سیاسی است که می‏تواند به تجزیه کشور بیانجامد، حزب مشروطه ایران هیچ قومی را به نام "ملت" به رسمیت نمی شناسد و "ملت" ایران را مجموعه‏ ای از اقوام می‏داند. او همچنین گفته است: حزب مشروطه ایران به مبارزه به دور از خشونت باور داریم و بر همین اساس با دیگر سازمان‏ها همکاری می‏ کند.

بدون تردید هیچ انسان عاقلی بر طبل جنگ نمی کوبد , هیچ حزب عقلایی از جنگ حمایت نمی کند و هیچ گروه و دسته اپوزیسیون که اندکی شعور و عقلانیت داشته باشد با جنگ موافق نیست ! اما اینکه بگوئیم اگر جنگ شود به کمک سید علی خامنه ای خواهیم رفت جای بسی تعجب و تحیر است . ؟
آیا رژیم سفاک آخوندی در قلب اپوزیسیون جولان میدهد ؟ 
آیا ....



مهر ۲۲، ۱۳۹۱

چوی کانگ هی ( 최 강 희 ) از دکتر محمود احمدی نژاد رسما دعوت کرد به ورزشگاه بیاید !

چوی کانگ هی (최 강 희 ) سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی از ریاست جمهوری اسلامی ایران جناب آقای دکتر سید محمود احمدی نژاد ( محمود 13 ) خواست تا در دیدار روز سه شنبه به استادیوم آزادی تهران بیاید و تیم ملی فوتبال ایران را تشویق کند ! 
او معتقد است آقای دکتر بسیار مهمان نواز است , و تقریبا چهار سال قبل با حضورش در استادیوم آزادی باعث شد مهمانوازی ایرانی ها را به رخ عربستان سعودی بکشد و ایران آن بازی حساس را از سر مهمانوازی در دقیقه 90 ببازد ! او میگوید دکتر محمود احمدی نژاد بسیار خوش پا قدم است و بیش از یکصد هزار نفر انرژی منفی برای تیم ملی ایران دارد . به عقیده 최 강 희  دکتر محمود احمدی نژاد میتواند بعنوان یار دوازدهم تیم ملی کره جنوبی در استادیوم حاضر شود و خدمت کند .
چوی میگوید با آمدن محمود آقا به ورزشگاه صد هزار نفری آزادی علاوه بر خدمت به مردم کره جنوبی , کیرش را هم خوشحال میکند چون بعد از این باخت دقیقا مثل علی دایی کنار گذاشته میشود و از شر این مطبوعات و رسانه ها خلاص میشود و نیازی نیست که با همه سر و کله بزند و جواب آقای نود را بدهد .
وی اضافه میکند که اگر دکتر بیاید نیازی به تکنیک و تاکتیک نداریم , اصلا داور هم مال شما !... ! ... انرژی خارق العاده متشعشع از هاله نور ایشان آنقدر برای فوتبال خاصیت دارد که تمام معادلات و قوانین فوتبال را عوض میکند و مبانی تئوری و عملی آنرا گیج و منگ می سازد .

حق مسلم ما : چه محمود بیاید چه نیاید بازی را جمهوری اسلامی می بازد مگر اینکه شانس بیاورد یا داور کور باشد !


         جهان پهلولان تختی را محجبه اسلامی کردند تا زنان مومن تحریک نشوند 





جناب ارسلان فتحی پور با ارز معذرت ! مردم ایران جیگر نیستند ؟


رييس کميسيون اقتصادی مجلس روز شنبه گفته است، طی روز های اخير « پنج ميليارد دلار ارز تقلبی» وارد بازارهای ايران شده و در ميان مردم توزيع شده و يا در حال توزيع است. به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران،‌ايسنا، ارسلان فتحی‌پور، رييس کميسيون اقتصادی مجلس ،ضمن اعلام اين خبر گفته است:متاسفانه اين ارزها در حال توزيع در سراسر کشور است و مردم بايد مراقب باشند تا مالباخته نشوند. رييس کميسيون اقتصادی مجلس در خصوص منبع و نحوه توزيع دلار های تقلبی توضيح بيشتری ارایه نکرده است. ...؟
حال چند سئوال بچگانه :
1- از کجا میدانند دقیقا 5 میلیارد دلار تقلبی آمریکا وارد بازار شده ؟
2- چطوره که چهار دلال را دستگیر میکنند ! ولی کسانی که این ارزها را در این حجم زیاد تقلبی وارد بازار کرده اند دستگیر نشده اند ؟
3- چرا مقامات امنیتی , انتظامی , قضائی , بانکی در این مورد چیزی نگفته اند ولی نماینده مجلس اینقدر دقیق از همه چیز خبر دارد ؟ شاید خودش مجری این طرح است ؟
4- یعنی صرافان و دلالان ارز یا کسانی که در این بازار هستند وسیله ای برای تشخیص ارز تقلبی ندارند ؟ سرشان همیشه کلاه میرود ؟ 
5- آیا این ترفند رژیم است یا حقیقت انکار نشده ؟ آیا مردم را می خواهند بترسانند تا ارز نخرند شاید تقاضا کم شود و قیمت ارز بیاد پائین ؟
6- چند میلیارد فرانک سوئیس , دلار استرالیا , افغانی افغانستان و یا مثلا لیر ترکیه که تقلبی است وارد بازار شده ؟ فقط دلار شیطان بزرگ وارد شده یا سایر ارزها هم ؟
شاید هم جناب اقای فتحی پور , رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ملت ایران را با امت اسلامی ( جیگر ) اشتباه گرفته اند ؟ شاید هم ایشان برای خودشان یک بیزینس تقلبی درست کرده اند ؟ شاید هم ....



جمهوری اسلامی ایران 0 - 2 کره جنوبی

 تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی به دلایل غیر سیاسی , غیر مدیریتی و...مقابل لبنان باخت , ما هم که جیگر هستیم قبول کردیم . اما همه میدانند این تیم مقابل کره جنوبی دو روز دیگر  خواهد باخت , شانس بیاورد و امداد غیبی شود و داور نبیند شاید مساوی شود . تا زمانی که این جانوران بر  ایران حکومت میکنند وضعیت فوتبال همین است . مشکل فوتبال ایران حضور سرداران نظامی , ابلهان حوزه علمیه , غارتگران بیت المال در عرصه زمین سبز و توپ گرد است . 
اگر لازم باشد برای حفظ نظام باید ببازیم ! 


نه کاری از کیرش ساخته است نه کاری از بازیکنان ایرانی ! تیم جمهوری اسلامی ایران به کره جنوبی می بازد تا چهره واقعی مسئولین نظام بهتر و شفاف تر نمایان گردد .


                                                            VOTE in USA





جهان پهلولان تختی را محجبه اسلامی کردند تا زنان مومن تحریک نشوند



شـهرداری ایذه در اقـدامـی عجـیـب پـاهـای مـجسـمه جـهـان پـهـلوان تـخــتـی را که دوبـنـده بـر تـن دارد، به عـلـت حفـظ شئـونـات اسـلـامی رنـگ کـرد! ایـن مـجسمـه در میـدان تـختـی شــهـر ایــذه قــرار دارد .
این حرکت چه معنایی جز تحجر و واپسگرایی دارد ؟ 

                                                            VOTE in USA



مهر ۲۱، ۱۳۹۱

جو بایدن , پل رایان از نگاه سیامک دهقانپور ! VoA


به لحاظ اجتماعی عملا فروپاشی اجتماعی در ایران رخ داده است


عباس عبدی، کار‌شناس و تحلیلگر مسائل سیاسی، با پیشنهاد ۳ راهکار برای خروج از بحران فعلی، به دولت و مجموعه اصولگرایان، همزمان خاطرنشان می کند: "اصلاح طلبان باید خودشان را نسبت به آینده کشور متغیر مستقل تعریف کنند، یعنی با توجه به تغییری که می‌توانند در آینده کشور بگذارند منتظر کار‌ها و حرکات دیگران نباشند تا برای آن‌ها راه را باز کنند و مسلما باید به تبعات این استقلال هم ملتزم باشند." سایت پویش، ارگان خبری سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار در گزارشی از نشست خود با عبدی نوشت: عبدی با تاکید بر عدم تقدم و یا تاخر هر یک از راه‌ها بر یکدیگر اظهار داشت: یکی از این سه راه این است که جریان حاکم خودش را بازسازی کند، راه دیگری که فکر می‌کنم می‌تواند برای مجموعه اصولگرایان قابل تصور باشد، سازش خارجی هست و راه سوم آن است که تفاهم و سازشِ داخلی صورت بگیرد. این روزنامه نگار و پژوهشگر اصلاح طلب وضعیت امروز ایران را به یک کشتی سوراخ تشبیه کرد و گفت: امروز جامعهٔ ما چنان با بحران روبرواست که کلیت جامعه در خطر است. من اگر به وضعیت اصلاح طلب‌ها حساس می‌شوم مربوط به این است که آن‌ها چه کمکی برای برون رفتِ از این وضعیت می‌توانند بکنند. امروز شما وضع اقتصادی را می‌بینید. آن از قصه ۶۰۰ میلیارد دلار درآمد نفتی و این هم از وضعیت نرخ دلار و ارز که باعث شده اقتصاد مملکت در چهار راه استانبول تعیین شود. عبدی با انتقاد از عدم پاسخگویی مسئولان ادامه داد: یک زمانی اگر دلار بیست تومان بالا یا پایین می‌شد می‌گفتند که دولت باید برای این بیست تومان جواب بدهد ولی حالا در عرض دو هفته هزار تومان قیمتِ دلار بالا می‌رود. باید ببینیم جریان حاکم بی‌تفاوت شده‌اند، نمی‌توانند کاری بکنند و یا آن را وضعی طبیعی می‌دانند. وضعیت بیکاری، تورم، صادرات، واردات و همهٔ حوزه‌های اقتصادی به این شکل است. وضعیت وحدت خود نیروهای اصولگرایان اینطور است که وقتی که رییس دولت در سازمان ملل در حال صحبت است و حالا به این کاری نداریم که چه می‌گوید، اینجا مشاور مطبوعاتی‌اش‌‌ همان لحظه روانهٔ زندان می‌شود. حالا می‌توانستید او را یک هفته قبل یا یک هفته بعد ببرید و یا اینکه اصلاً‌‌ همان موقع که حکم دادید او را زندان می‌بردید. از طرفی با فرزندان آقای هاشمی این گونه رفتار می‌کنند. دستگاهِ قضایی هم اصرار پشتِ اصرار که ما سیاسی نیستیم ولی خوب هر کسی نگاه کند می‌فهمد که این‌ها رفتارهای سیاسی است. اگر به یک کسی حکم دادید خب ببریدش زندان، حالا این حکم هر چه هست من کاری ندارم. او افزود:‌‌ همان موقع من شنیده بودم که به آقایان گفته بودند که چرا فلانی را زندان نمی‌برید، به یکی از نزدیکانش گفته بود که هر وقت جوانفکر را بردند این را هم می‌برند که بعدش هم دقیقاً همینطور شد، گویی دستگاه قضایی مرتبطِ به معادلات سیاسی است که اگر از این طرف یکی را زندان می‌برند حتماً از اطرافیان احمدی‌نژاد هم یکی را می‌برند تا یک جور توازن برقرار شود. وحدت اصولگرایان را هم اگر نگاه کنیدمی بینید تعجب آور است که یک جریان به صورت هم زمان دچار بحران داخلی و خارجی باشد. این کار‌شناس و تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به بحث روابط خارجی اعلام کرد: از یک طرف یکی می‌گویند جنگ می‌شود و وقتی می‌بینند حرف خوبی نزده‌اند دوباره می‌گویند نه جنگ نمی‌شود و معلوم نیست که در این دو روز چه اتفاقی افتاده که تا دیروز می‌گفتند جنگ قطعی است و دیر و زود دارد و سوخت و سوز ندارد امّا امروز می‌گویند نه چنین خبرهایی نیست. صرف مطرح شدن مسئلهٔ جنگ در روابط خارجی- کاری به خوب بودن یا بد بودنِ آن ندارم، من به تبعاتش نگاه می‌کنم -کل اقتصاد را دچار بحران می‌کند چه برسد به اینکه این موضوع این همه مدت مطرح باشد و رویش اصرار باشد که رخ می‌دهد یا رخ نمی‌دهد. این فعال سیاسی اصلاح طلب با تاکید بر شکاف روز افزون دولت – ملت اظهار کرد: به لحاظ اجتماعی من معتقدم فروپاشی اجتماعی در ایران عملا رخ داده و تنها عاملی که موجب بروزِ این نمی‌شود همین قدرت عریان دولت است که امیدوارم همین قدرت هم قبل از اینکه کلّ جامعهٔ ما بازسازی بشود از بین نرود که اگر آن هم از بین برود ما با یک فروپاشی عیان اجتماعی روبرو خواهیم شد. شکاف دولت- ملت هم که به هر دلیلی از سال ۸۸ به بعد افزایش پیدا کرده است و فکر می‌کنم وضعیت اقتصادی ایران آن را بیشتر از گذشته خواهد کرد و اصولاً با یک وضعیت ناخرسند کننده‌ای روبرو خواهیم بود. وی ادامه داد: مثلا من در چند روز گذشته درگیر کارهای فرزندم در دانشگاه تهران برای میهمان شدن از شیراز به تهران و به دلایل پزشکی بودم. تمامِ مراحل را طبق ضوابط انجام دادیم که حالا کاری نداریم که هیچ کسی این کار را انجام نمی‌داد و آخر سر هم ما خسته شدیم و گفتیم اصلاً نمی‌خواهیم و‌‌ همان شیراز بماند بهتر است. نکتهٔ کلیدی‌اش اینجاست که دانشگاه تهران که باید باز‌ترین و خوش برخورد‌ترین و سیال‌ترین سیستمِ اداری را داشته باشد چنان نظام اداریِ فاجعه باری دارد که اگر چنانچه فردا دانشجو با کینه و نفرتی که از آن نظام اداری پیدا می‌کند از دانشگاه فارغ التحصیل شود خواهند دید که چه اتفاقی خواهد افتاد، چون امروز صدایشان نمی‌تواند در بیاید. این دانشگاه تهران است. ولی حالا شما می‌بینید که کل سیستم کمابیش یا از یک لحاظ درگیر فساد مالی است، و یا از یک لحاظ با ناکارآمدی نظام اداری رو به رو است. عبدی با انتقاد از عملکرد صدا و سیما اظهار داشت: وضع فرهنگی و اجتماعی هم به این گونه است که شکاف رسانه‌ای که ما داریم در هیچ کجای دنیا نداریم. شما نگاه کنید! یک رسانهٔ رادیو و تلویزیون داریم که برای خودش یک شهر عظیمی است و به اندازهٔ چند کشورِ کوچک آنجا ساختمان دارد. شما فقط برون دادِ این سازمان را ببینید که رنگش از من و تو می‌پرد. شبکه‌ای که ۴ نفر در یک اتاقی نشسته‌اند و اداره‌اش می‌کنند. فقط یک ورزش نشان می‌دهند که آن را هم دوست ندارند و از سر اجباراست. بنابر این می‌خواهم بگویم این شکاف رسانه‌ای یک تصویرِ بسیار ناخوشایندی را از آیندهٔ ما نشان می‌دهد که واقعاً من به لحاظ تحلیلی نمی‌دانم که چه اتفاقی خواهد افتاد. شاید یک کم هم می‌ترسم از اینکه به آینده فکر کنم. او با پیشنهاد ۳ راهکار به جریان حاکم اعلام کرد: من نمی‌خواهم بگویم که کدامیک بر آن یکی تقدم یا تاخر دارد، فقط این سه راه را می‌گویم؛ یکی از این سه راه این است که جریان حاکم خودش را بازسازی کند، یعنی از این وضعیت بلاهت آوری که سیستمِ مدیریتی دارد به هر دلیلی تصمیم بگیرند که بیرون بیایند و یک نوعی عقلانیت را در سیستم تزریق کنند و افرادی را که قادر به این کار هستند را در مصدر کار بگنجانند و مملکت را از ریل خطرناک فعلی خارج کنند. یک راه دیگری که فکر می‌کنم می‌تواند برای جریان حاکم قابل تصور باشد، سازش خارجی هست. با خارج سازش کنند و کوتاه بیایند. یک راهِ دیگر این است که تفاهم و سازشِ داخلی صورت بگیرد. این کار‌شناس و تحلیلگر مسائل سیاسی ضمن تاکید بر تعدد و پراکندگی اصلاح طلبان در فضای سیاسی کشور اظهار داشت: بعضی اوقات اگر می‌بینید اصلاح طلب‌ها خیلی متعدد و پراکنده هستند و یا حتی غیر معمول حرف می‌زنند به دلیل این است که در یک برکهٔ ساکن و ساکت و آرامی قرار گرفته‌اند و هر کدام از آن‌ها در این برکه یک سازی می‌زند و می‌روند، امّا اگر یک جریان و یا یک جنبش اجتماعی ولو ضعیف به وجود بیاید همه سعی می‌کنند خودشان را با آن هماهنگ و تنظیم کنند که حالا یا آن جریان را تغییر می‌دهند و یا خودشان با آن همراه می‌شوند که فرقی در اصل موضوع نمی‌کند. امّا نهایتاً همه در یک مسیر حرکت می‌کنند. او با اشاره به صحبت‌های آقای علوی تبار در جمع اعضای سازمان که ماه پیش اتفاق افتاد بیان کرد: چون من و آقای علوی تبار با هم حشر و نشرِ بیشتری داریم به این سبب هم همفکریمان هم بیشتر است. بنابر این ممکن است صحبت‌هایی که اینجا مطرح کردم با صحبت‌های ایشان (علوی تبار) در قسمت‌هایی همپوشانی داشته باشد. نکته‌ای که باید عنوان کنم این است که شما می‌خواهید ببنید آیندهٔ اصلاح طلبی و احیاناً آیندهٔ اصلاح طلبان چه وضعی خواهد داشت؟ باید بگویم که اگر شما در یک کشتی نشسته باشید که این کشتی سالم است و در حال حرکت به سوی مقصدش است و یک گروهی در این کشتی هستند که در موردِ آیندهٔ خودشان صحبت می‌کنند، این یک کار معقولی است چرا که می‌توانند بگویند برنامهٔ ما وقتی که این کشتی به مقصد می‌رسد چه است. امّا یک وقت یک گروهی در کشتی نشسته‌اند و این کشتی سوراخ شده و در حال غرق شدن است، آن وقت صحبت کردن از آیندهٔ آن گروه یک امرِ بیهوده و اضافی است. اینجا باید صحبت از آیندهٔ کشتی باشد. اگر در موردِ آیندهٔ این گروه هم می‌خواهیم بحث کنیم دقیقاً در ارتباط با آیندهٔ این کشتی باید بحث کنیم که این گروه چه نقشی در عبور سالم این کشتی از امواج و غرق شدن می‌تواند داشته باشد. بنابراین مهم‌ترین برنامه‌ای که اصلاح طلب‌ها برای جلوگیری از غرق شدن این کشتی دارند این است که یک اراده و ایده روشنی را روی میز بگذارند. مجموعه اراده اصلاحات باید ایده‌های کلی‌اش را حول و حوش چهار پنج موضوع و محور اساسی روز تنظیم بکند و با بیان روشن ارائه بکند. این روزنامه نگار و پژوهشگر اصلاح طلب ادامه داد: اما این کار کفایت نمی‌کند چون در سیاست کسی به دنبال ایدهٔ کسی نیست بلکه قدرتی که به دنبال تحقق این ایده است مهم است. مجموعه‌ای که معرف قدرت اصلاح طلبان هست باید ارادهٔ خود را نشان بدهد. اصلاح طلبان علی رغم وسعتی که دارند ارادهٔ شکل گرفته‌ای ندارند. برای مثال در مورد بحث انتخابات هر روز یک رفتاری می‌کنند یا در مورد مخاطب مختلف نظرات مختلف ارائه می‌کنند. این رفتار‌ها در سیاست نتیجه مطلوبی ندارند. این فعال سیاسی با تاکید بر ضرورت ثبات رفتاری اصلاح طلبان ذکر کرد: هر عملی یک چوب دارد و یک نون. اصلاح طلبان در اثر عدم ثبات رفتاری این چوب را می‌خورند اما نونش را نمی‌خورند. ارادهٔ اصلاحات مساله بسیار مهمی است که متجلی بشود. وی در پایان با تاکید بر اقدام از موضع قدرت اصلاح طلبان اظهار کرد: اصلاح طلبان باید خودشان را نسبت به آینده کشور متغیر مستقل تعریف کنند، یعنی با توجه به تغییری که می‌توانند در آینده کشور بگذارند منتظر کار‌ها و حرکات دیگران نباشند تا برای آن‌ها راه را باز کنند و مسلما باید به تبعات این استقلال هم ملتزم باشند.   منبع جرس

مهدی منتظر شیشه نوشابه , فائزه در انتظار آلت الاسلام ! بشتابید

شیشه نوشابه , تخم مرغ آب پز , کابل برق و لواط و ...کلمات بسیار آشنایی است برای زندانیان مرد ایرانی در سی و چند سال گذشته , مخصوصا زندانیان سیاسی و عقیدتی  و آنچه زندانیان زن همیشه بیاد دارند و فراموش نشدنی است آلت الله و آلت الاسلام است !



اکبر هاشمی‌ رفسنجانی‌ معروف به  اکبر کوسه در مورد بازداشت فرزندانش چنین گفته : فرقی بین بچه های من با بچه مردم نیست.

این جمله اکبر شاه توهین آمیز است . مرتیکه الاغ  یا خبر ندارد در زندانها چه می گذرد , یا مردم ایران را جیگر فرض کرده! کسی نیست به این یابو بگه توله های تو در هتل اوین هستند نه زندان اوین !


اگه در آمریکا حق رای داشتید به چه کسی رای میدادید ؟

فرض کنیم شهروند آمریکا بودیم ( البته بعضی ها هستند ) و می توانستیم در انتخابات پیش رو شرکت کنیم و به یکی از دو کاندیدای اصلی رای بدهیم . با شناختی که از اوباما و رامنی دارید به کدامیک رای میدادید . ؟؟؟؟ روی اسم کاندیدای مورد نظر تون فقط یکبار کلیک کنید , اگه دوست دارید در این انتخابات فرضی شرکت کنید .!



آبی


قرمز


مهر ۲۰، ۱۳۹۱

امام خامنه ای (3ص) : غلط کردم , بچه بیاورید تا جمعیت 250 میلیون نفر شود !


بر اساس آمار معاونت فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور در شش ماهه اول سال ۱۳۹۰ تعداد ۶۹۲هزار و یک واقعه طلاق به ثبت رسیده است که از این تعداد ۵۸۵هزار و ۴۸ واقعه طلاق در شهرها و ۱۰۶هزار و ۵۳ واقعه طلاق در روستاها رخ داده است.
 آمار ارائه شده توسط مسئولان قوه قضائیه هم از وجود ١٢ هزار پرونده طلاق توافقی طی یک ماه در سراسر ایران خبر می‌دهد و این نوع طلاق را دومین موضوع پرونده های مدنی معرفی می کند. متقاضیان این نوع طلاق در هشتاد در صد موارد زنان هستند که ۴٠ در صد آنان در دوران عقد بسر می برند یا کمتر از سه سال سابقه زندگی مشترک دارند. بسیاری از کارشناسان در ایران دلایلی چون عدم شناخت کافی زوج از یکدیگر، دخالت خانواده، توقعات نامعقول دو طرف از هم، عدم وفاداری، اعتیاد، مشکلات عاطفی، مشکلات اقتصادی، کوتاه بودن مدت آشنایی، تفاوت راه های آشنایی دو طرف و از همه بیشتر مشکلات جنسی را به عنوان عوامل مهم افزایش آمار طلاق بر شمرده اند محمد تقی حسن‌زاده با تاکید براقدامات اساسی در زمینه ازدواج و طلاق، اظهار کرد: با توجه به شرایط فرهنگی – دینی کشور در مجموع رشد ازدواج آن‌چنان که باید بالا نبوده است. وی با اشاره به اینکه وضعیت طلاق در کشور مطلوب نیست، افزود: نرخ طلاق در کشورطی شش ماهه اول سال ۹۱ نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته روند کاهشی نداشته است؛ این در حالیست که در تهران با رشد و افزایش میزان طلاق مواجه هستیم و رشد نرخ طلاق در تهران نگران کننده است. رییس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان در پایان با تاکید براینکه باید درنرخ طلاق در کشورکاهش یابد، خاطرنشان کرد: وضعیت طلاق به گونه‌ای است که اگر تمهیدات لازم توسط خانواده‌ها و مسوولان انجام نگیرد این روند افزایشی بالا می‌رود.



پدرم ولایتی است , خودم تشنه به خون ولایت فقیه !

پدرم بر خلاف میل باباش انقلاب کرد , تا برق مجانی و اب مجانی داشته باشه ! بعد هم ما رو تنها گذاشت رفت جبهه تا از ما دفاع کنه , تا عراقی ها نیان به مادر و همسرش تجاوز کنند ! اما حالا بعد از سی و پنچ سال روزی 6 ساعت به او تجاوز میکنند  توی صف نون , گوشت و مرغ , بانک و... وایمیسته و غر میزنه ولی هنوز مومنه , امید داره خاتمی و موسوی بیان نجاتش بدن , من میگم حکومتی که ملا توش باشه , حکومتی که یکنفر اون بالا بشینه همه کاره باشه , حکومتی که دین بشه قانون اساسیش ... حکومت نیست ! دیکتاتوریه . میگم بابا تو رفتی انقلاب کردی ... رفتی جنگ مجروح شیمیایی شدی تو که توی همه انتخابات شرکت کردی تو ... تو که .. .. این چه زندگیه که داری ؟ سختی هاشو تو کشیدی عشق و حالشو آقازاده ها میکنند . تو جنگیدی , دایی عباس اسیر شد , عمو رضا شهید شد و... اما غنایم رو اکبر شاه و محمود سیزده و محمد خندان و سید علی شیرگی برای بچه ها و نوه ها و ندیده هاشون فرستادند فرنگستون ... همون جایی که تو میگی مرگ بر امریکا مرگ بر انگلیس ! سهم تو شده همین دو تا قاب عکس ! 
بابام میگه خاک عالم بر سر اون کسی که اینطور اسلام را بر باد داد . این اخوندها چه کردند که شما ها اینطوری شدین .
 زمان شاه بابا بزرگ مرحومت آبجو میخورد, کراوات می بست و.... ولی من میرفتم مسجد ... ... من می پرم وسط حرفش و میگم حالا تو برو مسجد منم می رقصم ! این به اون در راستی فکر کنم بابا بزرگ از شما چند خط جلو تر بوده ... خدا بیامرزدش .
واقعا بابام و هم نسلهاش خوش باور بودند و شاید الان هم باشند .
اما من تف میکنم به هر چه آخوند و ملا و مفتی است .

نه شاه خوبه نه رهبر ... نه هیچ مفخور دیگر


مهر ۱۹، ۱۳۹۱

مهریه فاحشه اسلامی ساعتی 20 دلار ( 70 هزارتومان )

همسر بیشتر , اتاق خواب بزرگتر , لذت بیشتر !


ملا محمد تقی , زن , دختر , مادر , خواهر خودت از چند شوهری چند بچه درست کردند ؟ راستی نوه دم بخت نداری صیغه بابام شه , جمعیت اضافه کنیم ؟ قول میدم وقتی توله نوت بدنیا اومد بگه یا علی !



مهر ۱۸، ۱۳۹۱

عابر بانک فوتبال ایران هنگ کرد !

سردار پاسدار حسین هدایتی، از سرمایه داران و مدیران ورزشی کشور بازداشت شده است. حسن هدایتی در کمپین انتخابات محمود احمدی نژاد در سال 88 خوب فعال بود , واز سران اقتصادی جریان انحرافی است . ظاهرا ارزش پول ملی آنقدر پائیین آمده که آفتابه دزدان را هم دستگیر میکنند . با دلار 3600 تومان که تا چند روز دیگر به 5000 تومان هم خواهد رسید ,  باید به هدایتی و خاوری گفت آفتابه دزد . البته جناح مقابل خوب می تازد و از ظواهر امر پیداست که عظم را جزم کرده تا تمام اطرافیان محمود احمدی نژاد را دستگیر کند .  
سایت بازتاب نوشته است: “حسین هدایتی یکی از بدهکاران بزرگ و سرشناس بانکی که تاکنون با ارتباط گیری های مختلف تلاش کرده بود، خود را از گزند برخوردهای معمول با بدهکاران بزرگ بانکی در امان نگه دارد و حتی اخیراً تیم ملوان را برای خود خریداری کرده و گوهر درود را نیز به نام برادرش نمود، امروز بازداشت شد تا به پرونده بدهکاری های سنگین وی رسیدگی شود.” بنا به این گزارش گفته می شود مجموع بدهی وی به سیستم بانکی کشور ۱۸۰ میلیارد تومان بوده و تنها ۷ میلیارد تومان برای این بدهی وثیقه ارائه شده بوده که این مسئله خود یک اقدام غیرقانونی تلقی می شود، پیگیری های خبر «بازتاب»، از احتمال وجود اعداد بزرگ تری حکایت دارد که در پیگیری های قضایی صحت و سقم این مسئله بیش از پیش قابل رصد دقیق است. شهرت وی بیشتر به جهت کمک‌های مالی کلان در اواخر دههٔ ۱۳۸۰ به تیم فوتبال پرسپولیس تهران و تأسیس باشگاه فوتبال استیل‌آذین تهران است که با هزینهٔ بسیار در لیگ برتر فوتبال ایران حضور یافته‌است. از دارایی‌های که به وی نسبت داده شده‌است می‌توان به مالکیت صنایع استیل آذین، شرکت خاورآذین، شرکت فجر گالوانیزه سپاهان کاشان، چندین کارخانهٔ فولادسازی و ورق، شرکت نایبند بزرگترین شرکت پرورش میگوی ایران، و نیز برج‌سازی در دبی، سهام‌داری در بازار مبل ایران و بانک خصوصی تات، ریاست چندین شرکت تجاری در ایران و کشورهای دیگر خاورمیانه، سرمایه‌گذاری در هتل سیروس و هتل کیش و داشتن املاک کشاورزی و مسکونی متعدد در ایران و کشورهای حاشیهٔ خلیج فارس اشاره کرد. 





به سلامتی بشار اسد , قلک امام رضا شکست !

ملایان و تخم ترکه ریا و فریب به مردم بی سواد و مهجور میگویند پول بیندازید داخل ضریح تا حاجات شما برآورده شود ! پول بندازید داخل قلک ائمه اطهار و تخم و ترکشان تا بیماریتان شفا یابد , دخترتان عروس شود , پیرتان ترک اعتیاد کند , دختر همسایه دست از سر پسر شما بردارد , سفر مکه و کربلا بخرید و خلاصه آخر خوشبختی ....بعد هم به اسم غبار روبی و به میمنت و مبارکی , با ظواهری فریبنده و گرگانی به لباس میش می آیند و پولها را دسته بندی میکنند و با نرخ دولتی 1226 تومان به دلار سبز شیطان بزرگ تبدیل میکنند و می فرستند محضر حضرت بشار الاسد تا خون زنان و کودکان و فرزندان سوریه را بریزد , شاید چند صباحی بیشتر دیکتاتوری کند . ! تنها قلک امام رضا نیست که گاهی میشکند , تنها بشار اسد نیست که از این پولها میگیرد ,  هزاران هزار قلک خرد و کلان در ایران دفن شده است , هزاران بشار اسد و اسماعیل هنیه و... در دنیا هست .
اینبار به سلامتی بشار اسد قلک را شکاندند ...! 
امان از جهل امان از نادانی و امان از نیرنگ و فریب و ریا ! چرا ما مردم ایران اینقدر نادانیم ؟ چرا ؟

شعیه نفهم ایرانی پول میدهد تا شیعه سوری کشته شود ؟ این یکی پول میدهد تا اسلام حفظ شود و خودش برود بهشت , آن یکی جان میدهد تا خاکش حفظ شود و خودش برود بهشت !
اما انگار کودکان ورزقان و هریس و ابهر و... انسان نیستند . شاید هم هستند اما کلید بهشت را زیر انبوه آوار زلزله گم کرده اند , شاید هم ...!

آیا درست نیست بگویم , مردم جاهل و نفهمی که بجای تعقل و تفکر و بجای مراجعه به پزشک و کارشناس و ... برای حل مشکلاتش پول می اندازد داخل قلک طلا گون منسوب به ائمه اطهار لیاقتش حکومت فاشیستی اسلامی به سرکردگی حرامیانی چون سید علی و محمود و اکبر است !...؟



مهر ۱۶، ۱۳۹۱

عوامل موثر در نابسامانی اقتصادی و بالارفتن قیمت ارز در ایران


فقط احمدی نژاد شکر اضافی نخورده ! بقیه هم شکر زیادی ... ! البته تحریمها هم بی اثر نیست . فرض که باز هم بیاد مجلس و به سئوالات شما نمایندگان منتخب رهبری جواب بدهد یا ندهد ؟ 
اصل مشکل جای دیگری ایست .





ارثیه دیکتاتور زرنگ , دیکتاتور ابله ! مسئله اینست ؟

دیکتاتور زرنگ :
وقتی دید آسمان کشورش ابری است و باران نمی بارد , گذاشت و رفت یه جای دنج برای خودش و خانوادش با ثروت اندوخته از سرمایه مردم کشورش که طی سالیان سال دزدیده بود در رفاه و امنیت و اسایش به زندگی ادامه میدهد و میلیاردها دلار برای ورثه قانونی اش خواهد گذاشت  ! درست مثل شاه فقید خودمان .

دیکتاتور ابله:
وقتی دید برای او نمی جوشد گفت بهتر است کله سگ بجوشد . نتیجه اینکه برادرش معلول شد , خواهرش بیوه و فراری شد , خودش جنایتکار و تروریست شد , همسرش آواره فرنگستون شد و مادرش عنقریب غزل خداحافظی را بخواند , عمویش تشنه به خون او و......

به نظر شما خامنه ای زرنگ است یا ابله ؟

مهر ۱۵، ۱۳۹۱

فامیل دور به کوچه خیابانهای غرب رسید ؟

فامیل دور چهره کارتونی برنامه کلاه قرمزی است , با هنرمندی حمید جبلی و ایرج طهماسب !





عکس یادگاری در آخرین شب اقامت در شهرک اشرف عراق !

درقرارگاه اشرف علاوه بر صحبت کردن با یک زن , استفاده از موبایل و اینترنت, نگاه کردن به عکس پدر و مادر یا تلفنی صحبت کردن  , عکاسی و عکس گرفتن از خودمون هم ممنوع بود ! 
اما شب آخر اقامت در اشرف از جعفر خواستیم از ما دوتا عکس بندازه ! برای اولین بار در عمرم با یک زن سه دقیقه تنها شده بودم .... فرداش هم رفتیم لیبرتی ...


مجاهدین خلق قاتلان فرزندان ایران زمین ....!