حق مسلم ما

شهریور ۰۹، ۱۳۹۱

اجلاس سران غیر متعهد ها , نامی بسیار با معنا ! از اینچنین اجلاسی چه توقع دارید ؟

اجلاس سران غیر متعهد ها ! یعنی دولتمردان کشورهایی که هیچگونه تعهدی به مردمانشان ندارند دور هم جمع شده اند تا تجربیاتشان را به همدیگر بیاموزند. حدود 120 کشور عضو این اجلاس هستند که پولدارترین آنها عربستان , فناور ترین آنها روسیه و سکولارترین آنها ترکیه است ! وضع بقیه بهتر از اینها نیست که بد تر است !
در این کشورها یا انتخابات برگزار نمی شود یا یک کاندیدا دارد یا با تقلب برگزار میشود . روزنامه هایشان ممیزی میشود و اوضاع فرهنگ و هنرشان فشل است ! دمکراسی آنها یا از نوع روسی است یا از نوع مصری . آزادی بیانشان از مدل جمهوری اسلامی و سوریه است و بزرگترین فن آوری بدرد بخورشان هواپیمای توپولف است .
خرافه در سیاست و حکومتشان موج میزند که بزرگترین و پر رنگترینشان در عربستان است .
اعدام در اکثریت قریب به اتفاق آنها مثل آب خوردن است و بین  شصت تا صد درصد قوه قضائیه آنها متاثر از حکومت !
مردمان این کشورها عموما فقیر و نیازمند هستند و اگر هم رفاه اجتماعی دارند تو سری خور حکومت هایشان هستند .
در این کشورها کسی که کمترین نقش فعال را در تمام زمینه ها دارد مردم هستند . فقر فرهنگی در این جوامع موج میزند و در برخی از آنها هم پایه عصر حجر است .
سران این کشورها در پولشویی , تولید و ترانزیت مواد مخدر , تولید و صادرات فحشا , جنگ طلبی و خونریزی روی یکدیگر را سفید کرده اند و در این مسابقه غیر انسانی از هم سبقت غیر مجاز میگیرند.
همه ترقی و فن آوری و دانششان که روی هم بگذارند به اندازه چهار کشور از هشت کشور صنعتی جهان نمی شود .
و خلاصه اینکه  دولتهایشان هیچگونه تعهدی به مردمان خودشان ندارند ! حرف همه انها یک چیز است و دیکتاتوری مطلق بر بیش از نود و نه درصدشان سایه انداخته .

به تصویر زیر نگاه کنید . حکومتداران نالایق لاشخور بر مردم تهی دستی حکومت میکنند که اندوخته اقتصادی , فرهنگی , سیاسی آنها هیچ است ! هیچ
و این داستان ...... از این ارباب حکومت چه انتظار ی دارید !


اگه یه دختر ایرانی با این لباس ها بیاد توی خیابون ... مهمان ترانه موسوی خواهد شد !

پوشیدن جوراب نازک - دامن - لباسی رنگی رنگی - روسری وسط سر - کفش پاشنه بلند متبرج - سرخاب و سفیداب - برق ناخن و... چه حکمی داره ؟ حضرات ایات اعظام تحریک نمی شوند ؟ گناه ندارد ؟ اسلام به خطر نیفتاده است .؟
رادان کجاست ؟
نکنه باید به حساب مهمان نوازی اسلامی بگذاریم ! اینها مهمانان اجلاس تهران هستند !....!

لباس این دختر دستگیر شده بدتره یا وضعیت مهمانان اجلاس ......... ! زینت خوبه اما برای دختر همسایه !


شهریور ۰۸، ۱۳۹۱

اسی را به اجلاس تهران راه ندادند !

اسفندیار معروف به اسی رمال را به اجلاس غیر متعهد ها راه نداده اند ! 
میگن اسی رمال , منحرف است و فرمانده جریان انحرافی ! لذا در اجلاس همنوعانش جای ندارد 
در تصویر زیر قیافه مغبون اسی , واقعا دیدنی است 

شهریور ۰۷، ۱۳۹۱

شهریور ۰۶، ۱۳۹۱

ازدواج با چشمان بسته در اوکراین !

قصه  «زیبای خفته» این‌ بار در نمایشگاهی در موزه «هنرهای ملی» در کیف، پایتخت اوکراین و در دنیای حقیقی به اجرا در آمده است. پنج «زیبای خفته» حقیقی امیدوارند تا از طریق این نمایشگاه «زوج افسانه‌ای» خود را بیابند.
روال این نمایشگاه به این صورت است که دختران شرکت کننده در آن سه شب در موزه «هنرهای ملی» می‌خوابند، در حالی که بازدیدکنندگان مرد این نمایشگاه می‌توانند این دختران را ببوسند و از خواب بیدار کنند.
پنج دختر انتخاب شده متعهد شده‌اند در صورتی که فردی آن‌ها را ببوسد و این دختران چشمان خود را باز کنند، باید با آن فرد ازدواج کنند.
تاراس پولاتایکو، هنرمند اوکراینی- کانادایی برگزار کننده این نمایشگاه، می‌گوید همه بازدیدکنندگان نیز پیش از ورود به نمایشگاه قراردادی را امضا می‌کنند و تعهد می‌دهند که اگر دختری را در این نمایشگاه بوسیدند و او چشمان خود را باز کرد، با او ازدواج می‌کنند.
ناتالیا، یکی از پنج دختر حاضر در این نمایشگاه می‌گوید حتی در زمان خواب و با چشمان بسته نیز می‌تواند عشق حقیقی را بشناسد.
او می‌گوید: «اگر دلم نخواهد، چشمانم را باز نمی‌کنم... شاید که این تنها راهی باشد که من می‌توانم همدم حقیقی خود را بیابم.»
این نمایشگاه سه روزه، چهارم شهریورماه کار خود را آغاز کرد. در این نمایشگاه تنها مردانی که قصد بوسیدن دختری را دارند، می‌توانند او را لمس کنند.
آنتون مارکوف، یکی از بازدیدکنندگان از این نمایشگاه، می‌گوید نتوانسته است در این نمایشگاه جفت خود را بیابد.
او گفته است: «می‌خواستم او (همسر آینده خود) را حقیقتا بشناسم، حتی لازم نبود حتما او را ببینم. می‌خواستم او را با قلبم احساس کنم، اما (با دیدن این دختران)‌ این احساس به من دست نداد.»
دمیتری دسیاتریک، روزنامه‌نگار، نیز می‌گوید از این نمایشگاه راضی نیست.
او می‌گوید: «زرق و برق این نمایشگاه را دوست ندارم... نمایشگاه در مورد "زیبای خفته" است،‌ اما چیزی که می‌بینیم دختری شبیه به عروسک‌های پشت ویترین مغازه‌ها و دخترهای روی جلد مجله‌های مد است. "زیبای خفته"، با آن زیبایی مسحور کننده‌اش، یک قصه بسیار غمگین است. در این قصه، "زیبای خفته" صد سال است که به خواب رفته است و انتظار می‌کشد تا شاهزاده قصه او را ببوسد.»
دختران شرکت کننده و مردان بازدید‌کننده از این نمایشگاه باید بیش از ۱۸ سال سن داشته باشند. آن‌ها همچنین باید مجرد بوده و صادقانه تمایل به ازدواج داشته باشند.




حق مسلم ما : جالبه که در این دوره زمونه جوانان با چشمان باز و ماهها شناخت با هم ازدواج میکنند ! نتیجه اش میشه 60 درصد جدایی وطلاق و ... , حالا با چشمان بسته خدا میدونه چی بشه !!!!!!!!!!!!!!


آیت الله جیگر دستور به ممنوع التصویر شدن خر را صادر کرد !


خبرگزاری میراث فرهنگی از ممنوع التصویر شدن یکی از عروسک‌های  تازه ساخته شده توسط گروه ایرج طهماسب و حمید جبلی به نام «جیگر» خبر داد.این عروسک که به عنوان یکی از کاراکترهای محبوب تلویزیون در نوروز ۹۱ بدل شده بود با تکیه بر برخی کلمات و تکرار آن جایگاه قابل اعتنایی بین طرفداران برنامه «کلاه قرمزی ۹۱» پیدا کرده بود.
در همین راستا تماس تلفنی داشتیم با جناب سید دکتر فامیل دور که از همکاران جیگر و متخص علوم در در حوزه در شناسی هستند ,  نظر ایشان را در  مورد  سانسور شدن جیگر جویا شدیم .

دکتر فامیل دور با اشاره به نقش سازنده جیگر در فرهنگ جایگزینی لغات و استفاده در ادبیات محاوره ای امروزی به نکات قابل توجهی اشاره کردند , که گزیده آنرا برایتان می نویسیم .
استفاده روز افزون کلمه خر بجای خامنه ای , و پخش سریال نوروزی کلاه قرمزی از شبکه دو , این ابتکار عمل را به کاربران اینترنتی و جوانان داد تا بجای کلمه " سید علی خامنه ای " از لغت معنا دار " جیگر " استفاده کنند .
امروزه بسیاری اس ام اس خنده دار , جک , لطیفه و گاهی هجو در بین آحاد جامعه رد و بدل میشود که کارکتر اصلی آنها جیگر است و این به مذاق برخی از جیگر های حوزه علمیه ناخرسند آمده است . انتقاد جیگرهای حوزوی از قم تا مشهد و از نجف تا نجف آباد کار را به جای رساند که بزرگ جیگرداران دستور حذف این کارکتر عروسکی را صادر کند .
بسیاری جک و لطیفه سیاسی فرهنگی دست بدست شد که  آنها  عموما با این سطر شروع میشد " یه روزی جیگر .... "

محبوبیت این کاراکتر به حدی رسید که در ایام پخش این مجموعه توانست خیلی زود سر از جلد مجلات مختلف در بیاورد و در کنار شخصیت‌های «ببعی» و «پسر عمه زا» از محبوب‌ترین عروسک‌های این مجموعه قلمداد شود.
شبکه‌های جام جم ۱ و نمایش در اقدامی مشابه تصمیم به باز پخش مجموعه «کلاه قرمزی ۹۱» کردند که در این بازپخش قسمت‌ها و آیتم‌هایی که در آن «جیگر» حاضر بود به طور کامل سانسور شده است.پیشتر و در ایام اعیاد مذهبی و پخش قسمت‌های جدید این برنامه نیز خبری از این کاراکتر نبود.
خبرگزاری میراث فرهنگی با اشاره به پیگیریهای انجام شده از مسئولین شبکه‌های مذکور و همچنین گفت‌وگو با روابط عمومی شبکه دو خبر داده که  بنا به صلاحدید مدیران نظارتی تلویزیون این کاراکتر به دلیل بد آموزی‌های رفتاری از جمع شخصیت‌های محبوب مجموعه «کلاه قرمزی ۹۱» کنار گذاشته شده است.
در ویدیوی زیر شب شعر جیگر و دوستانش ( گزیده ای از برنامه نوروزی91 ) را می توانید ببینید ! این شب شعر بی شباهت به شب شعرهای بزرگ جیگرداران حضرت ولی امر مسلمین دو جهان  نیست ! دقت کنید .


 بله

شهریور ۰۵، ۱۳۹۱

نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا , پشت درهای بسته (اتاق خواب) رقم میخورد !

کاندوم میت رامنی با شعار «مناسب برای هر پوزیشن» و کاندوم باراک اوباما با شعار «بر خلاف قول‌هایش به سادگی پاره نمی‌شوند» به بازار آمده‌اند.
شعار کاندوم‌های رامنی با توجه به عوض شدن زیاد نظرات و مواضع او به کنایه او را برای هر موضع‌گیری‌ای مناسب می‌داند و شعار کاندوم اوباما هم به عملی نشدن بسیاری از وعده‌های انتخاباتی اوباما اشاره دارند.

در حالیکه این کاندوم‌ها تازه چند روز است به بازار آمده‌اند اما بر اساس آمار فروش شرکت تولید و پخش ، فروش کاندوم‌های اوباما ۶ درصد از کاندوم‌های رامنی بیشتر بوده، هر چند نمی‌توان گفت خرید این محصولات نشانه‌ی حمایت از یکی از نامزدها باشد.

با این حال به مردم ایران توصیه میشود از این کاندومها استفاده نکنند و از کاندومهای مشبک ( سوراخ سوراخ ) اسلامی استفاده نمایند که میتواند یکساله جمعیت 70 میلیونی را تا مرز 700 میلیون افزایش دهد . این کاندومها با عکس مقعد مطهر حضرت امام خمینی و شعار " هر آنکس که دندان دهد نان دهد " توسط یک شرکت چینی ساخته و مورد تائید مدیریت تنظیم خانواده , بیت معظم اله  حضرت امام خامنه ای ( 3ص) قرار گرفته است ! لازم بذکر است به جهت حفظ حریم شخصی و تقدیر از مقام عظمی ولایت مطلقه فقیه و رعایت حریم روحانیت معزز پشت جلد آن عکس  روحانی یا روحانی نما چاپ نشده و تنها به این ایه مبارکه بسنده کرده اند ! " اولکم بسمکم وکاندومکم اقدامکم "  ! 
گزارشها حاکی است این کاندوم ها در شعب بسیج سراسر کشور , رایگان در دسترس ساندیسخوران ولایی قرار گرفته است و به انها گوشزد کرده اند آدامس لواط نیست , خوردنی نیست ! 

پیامبر اسلام میگوید : از کاندوم استفاده نکنید , باید پوست به پوست برسد ( فیلم کوتاه سخنرانی نماینده پیامبر اسلام




حق مسلم ما : من کاندوم های آمریکایی را دوست دارم اما نظرم به نظر حضرت ولایت مطلقه نزدیکتر است . این کاندوم های غربی توطئه دشمن است و می خواهند جلو تخم و ترکه اسلامی را ببندند تا اسلام صادر نشود !...!!..




شهریور ۰۴، ۱۳۹۱

کمک یک مارمولک, به زلزله زدگان شمالغرب کشور !

به این ملا نگاه کنید ؟ وسط اینهمه ادم گرفتار و زلزله زده , مستقیم اومده سراغ جوانترین دختر زلزله زده , داره خیر سرش کمک میکنه ! کسی نیست به این بابا بگه آق شیخ اومدی کمک یا که چشم چرونی ؟  

حتما تصاویری از کمک کردن علی دایی , باقر کریمی , پگاه آهنگرانی و.... درمنطق زلزله زده را در دنیای مجازی دیده اید ! خودتون قضاوت کنید !

آدم با دیدن این عکس یاد فیلم مارمولک باهنرمندی پرویز پرستویی می افتد ! 

شهریور ۰۳، ۱۳۹۱

خریت نه تنها علف خوردن است !

فکر میکردیم فقط مسلمونا خرند و کارهای احمقانه میکنند ! اما انگار یهودیها هم چیزی کم از مسلمونا ندارند . مراسم رستگاری الاغ .....! جالبه

شهریور ۰۲، ۱۳۹۱

بردن میرحسین موسوی به CCU بدستور خامنه ای بوده است !

در پی تماس مستقیم با یکی از عوامل سبز مستقر در وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران .
بردن میرحسین موسوی به   ccu مصلحتی بوده و با دستور صریح رهبری انجام گرفته است .
این مقام سبز گفت " تعداد هفت نفر از رهبران شرکت کننده در اجلاس ,  ملاقات با میرحسین موسوی را شرط حضور در اجلاس تهران اعلام کرده بودند ".  اضافه کرد مهدی کروبی را هم به بهانه ای از تهران برده اند ! 

این مقام سبز  بیش از این چیزی نگفت .

احتمالا دکتر احمدی نژاد نوه همان پزشک احمدی معروف و تاریخی است . حال دو احتمال هست
1- موسوی را الکی برده اند سی سی یو تا اجلاس تمام شود
2- در غذای او چیزی ریخته اند تا تپش قلب پیدا کند و .... مثلا .
هیچ بعید نیست او را بکشند .

اطلاع رسانی کنیم . اسناد و مدارک بزودی در همین وبلاگ آپلود خواهد شد . جان میرحسین در خطر است .

شهریور ۰۱، ۱۳۹۱

نتیجه دربی قرمز و آبی ( سوم شهریور 91 ) اعلام شد ! فوتبال ایران سیاسی نیست !

یکی از کارکنان پر نفوذ فدراسیون فوتبال , بصورت خصوصی به خبرنگاری گفته است برای برگزاری دربی امسال تماسی بین مصلحی و علی کفاشیان بوده است . بدون تردید این تماس بر سوت داور اثر خواهد داشت .


حسین عسگری در گفت‌و‌گو با ایسنا گفت: در پایان جلسه  کمیته داوران فدراسیون فوتبال، محسن ترکی به عنوان داور دیدار دربی پایتخت انتخاب شد.
 به گفته عسگری، در امر قضاوت داربی 75، رضا سخندان و حسن کامرانی‌فر، ترکی را یاری می‌کنند و احمد صالحی داور چهارم این دیدار خواهد بود.
 همچنین فریدون اصفهانیان و حسین عسگری عملکرد تیم داوری داربی را از نزدیک نظارت خواهند کرد.
 شهرآورد 75 پایتخت، جمعه سوم شهریور ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.


فیلم نبرد تن به تن ( دختر پرسپولیسی و پسر استقلالی ) در حاشیه خیابان طنز








مرداد ۳۱، ۱۳۹۱

طاقت بیار رفیق !

حسن سیاه , فاطی دولا و عباس تشنه لب پنجم تا یازدهم شهریور آزاد میشوند !

روابط عمومی مقام عظمی ولایت , ولی امر مسلمین دو جهان و خالق خداوند عزه اسمه , حضرت امام خامنه ای ( 3ص ) دامت برکاته اعلام کرد ! بمناسبت برگزاری اجلاس سران بی تعهد , حضرت ولایت مطلقه  با آزادی حسن سیاه, فاطی دولا و عباس تشنه لب  از پنجم تا یازدهم شهریور موافقت کرده اند .
در پی اعلام این خبر شور و شوق وصف ناشدنی در بین قشریون جامعه و مرفهین بی درد تهرانی بوجود آمد !
حسن سیاه که زغالفروش عمده تهرانی است و در واردات محصولات خاص افغانستان به ایران یل طولایی دارد پیشتر به جرم عدم پرداخت به موقع خمس و ذکات به هتل اوین رفته بود .
فاطی دولا معروف به ننه جون , صاحب بزرگترین فرنچایز اسلامی صادرات و واردات دختر, لوند و تامین کننده صیغه شرعی ... چند ماه قبل به جرم عدم پرداخت سهم امام  به حوزه علمیهاز بازار بزرگ فحشای ایران اسلامی گرفتار و در نهایت  به زندان قصر رفته بود . 
عباس تشنه لب معروف به عباس اف , ساقی بزرگ تهران و واردکننده انواع مشروبات روسی و مخصوصا عرق سگی پوتینی , حدود سه ماه قبل به جرم عدم پرداخت به موقع مالیات حاصل از فروش مشروبات به خزانه محمود(دولت ) , دستگیر و به زندان ورامین منتقل شده بود .

به همین مناسبت روابط عمومی و امورخصوصی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای رسما اعلام کرد " ای مردم تهران فرض کنید زمان انتخابات است , آزاد هستید هر کاری بکنید غیر از کار سیاسی و حضور در سطح شهر تهران "

مدیر کل سازمان لباس شخصی ها در امور داخله مردم عادی در مصاحبه با خبرگزاری فالس اعلام کرد .
پنجم تا یازدهم شهریور هیچگونه ماشینی بازرسی نمی شود , به هیچ خانم کم حجاب یا بی حجاب گیر نمی دهیم , جاده تهران - شمال به سمت شمال یکطرفه میشود , به زغالفروشان و ساقی ها کاری نداریم و برین یک هفته خوش باشید ! همکاران ما در مسیر تهران به شمال با پگیچ کامل و رایگان کاندم مجانی , مغز پسته , باقلوا و چای شیرین  مسافرین رابدرقه خواهند کرد . نامبرده اضافه کرد اگه آشنا ندارید برای تهیه هر کدام از اقلام فوق الذکر با شماره 110 تماس بگیرید تا شما را به نزدیکترین مرکز ( حسن سیاه - فاطی دولا - عباس تشنه ) راهنمایی کنند .

حیدر مصلحی وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی در مصاحبه با 20.30 صداو سیما گفت " جوون ننه تون در این یک هفته , هر کار میکنید اشکال نداره , فقط نیاین تو خیابون , شبها نرین روی پشت بوم بگین یا حسین ! میرحسین "




مرداد ۳۰، ۱۳۹۱

این مردک دیکتاتور , اگر شیعه است ! چرا به سبک اهل تسنن نماز میخواند ؟



تا اونجا که ما میدانیم شعیان با دستان باز و افتاده نماز میخوانند . این دیکتاتور کثیف اگه شیعه است چرا ... ؟

مرداد ۲۹، ۱۳۹۱

رقابت بی نظیر خامنه ای و خمینی با پسرخاله و کلاه قرمزی !

بمناسبت اکران فیلم " کلاه قرمزی و بچه ننه " ساخته ایرج طهماسب باهنرمندی حمید جبلی

مرداد ۲۸، ۱۳۹۱

چرا جمهوری اسلامی در قدرت است ؟ چرا فعالیت اپوزیسیون کم اثر است؟

مسبب این فرهنگ و روش مبارزه کیست و چیست ؟ بنظر من این حقیقت است . قضاوت با شماست !

به نظر شما نتیجه اینگونه مبارزه چه خواهد بود ؟



اسرار دستگیری 48 زائر لباس شخصی در سوریه  ( طنز سکسی )

اسرار دستگیری 48 پاسدار ایرانی در سوریه , افشا شد !

آیا تا بحال از خودتان پرسیده اید چگونه 48 مامور سپاه پاسداران در فرودگاه دمشق که توسط ارتش بشار اسد کنترل میشود , توسط نیروهای مردمی مخالف بشار اسد , مثل آب  خوردن دستگیر و به گروگان گرفته شده اند ؟ 
پاسخ این سئوال را یکی از سرداران گروگان گرفته شده , که بعدا در اثر حمله هوایی ارتش اسد کشته شد و تعدادشان به 45 نفر رسید را در پیامکی از دیار باقی فرستاده است . این سردار مفقود الجسد شده شب قبل پیامکی را برای نمیر المومنین ایران ( احمد جنتی ) فرستاده و در ان به شرح دستگیری و گروگان گرفته شدن خود و همرزمانش پرداخته است ! او می نویسد 
از هواپیما که پیاده شدیم ما را از بقیه مسافران جدا کردند و به داخل یک سالن بردند , برای اولین بار در عمرمان یک خانم بی حجاب دیدیم که کارمند فرودگاه دمشق بود ! همه همرزمانم زیر چشمی به او نگاه میکردند و با اشاره به هم میگفتند چه جگریه ! چه دل و قلوه ای بخوریم ما !!! بعضی ها چشمک میزدند و سردار سید علی شماره تلفن خانه مادرش را داد به طرف و گفت الآخر الوقت الزنگ بزن , بعد الفوت کن که بفهمم الخودتی , خونه خودمون الزنگ نزنی که زنم  البدجور می فهمه  ...!!! خلاصه ما که حواسمان پرت شد ! اصلا فکر نمی کردیم در دنیا یک زن بدون حجاب اسلامی کارمند باشد و کار کند , آنهم جلو چشم نامحرم !!!!. 

از سالن خارج شدیم ! روم به دیوار , از اخلاق اسلامی تون خجالت میکشم , ولی همه مون دست به زیپ بودیم _ یاد اوین افتادم و بازجویی های ..._ , آخه خیلی زشت بود ! این مردونگیمون ناشکل ورم کرده بود . ...هنوز از چشم چرانی این ضعیفه شامی فارغ نشده بودیم  و حواسمان به این مردانگی مسلمانی مون بود که ... بخودم گفتم اگه تورم توی اقتصاد بد است اما یه جاهای خوب حال میده ....

ناگهان  سردار سید علی ولایتمدار ( فرمانده گروه )  گفت  "گروهان نظر به راست  " و اضافه کرد " اون رو ببینید " رویمان را برگردانیدیم ! خدایا چه می بینم ! نکنه ما شهید شدیم و اینجا بهشته ؟ بیخود نیست میگن زنان شامی ( سوریه , لبنان , فلسطین و بخشی از آن اطراف را سرزمین شام مینامند ) خوشگلترین زنان عرب اند ....!
یک دختر خوشگل سوار دوچرخه ای مزین به پرچم بشار اسد جان , با دامن کوتاه و پاهای بلورین و یک تی شرت خوشگل تنش بود, با خودم گفتم ای خدا قربون این بشار اسد جان بشوم که چه راهنمایی برامون فرستاده , چه حالی بکنیم ما.
 حضرت نمیر المومنین ...... چی بگم .....ما که تا حالا ندیده بودیم همچین چیزی , خدا قسمت کنه شما هم ماموریت بیائید دمشق زیارت کنید حالش را ببرید , نایب الزیاره بودیم !!!!! اما مثل من شهید نشوید !....
القصه دین و دل از دستمان برفت و از خدا پنهان نیست از شما چه پنهان غسل واجب شدیم ! ... ما که تا حالا همچین چیزی ندیده بودیم . !!!! خلاصه صف شکست و ما 48 نفر در استایل نظر به راست رفتیم و رفتیم و ... سوار اتوبوس شدیم و ..... یکساعت بعد فهمیدیم ماموریت ما از کشتن و خونریزی و تک تیراندازی و دل و جگر خوری و... تغییر کرده و در سن سی و سه سالگی علاوه بر بازنشستگی از سپاه , زائر شده ایم , و سفر نظامیمان تبدیل شده به تور زیارت حضرت رقیه سلام الله علیه ! گویا این دختر خوشگل دشمن , از عوامل صهیونیست و دوست اوباما بوده و ما را اغفال کرده , که اسیر شویم  ! 

حق مسلم ما : نتیجه اینکه سرداران امام زمان ندید پدید و چشم هیز و... نیستند !



مرداد ۲۷، ۱۳۹۱

صحبتهای والا فقیه سید مجتبی حسینی خامنه ای با تلوزیون عربی السوریه

سی سال بعد .... !

طرفداران اهل بیت عصمت و طهارت با شیشه آب , در تظاهرات روز قدس !

آدمهای اجاره ای وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران با شیشه آب خوردن در تظاهرات روز قدس شرکت کردند . جمعیت آنقدر کم است که مزدوران نظام جنایتکار اسلامی نمی توانند بصورت باز فیلم بگیرند . خودتان نگاه کنید .!



تف بر سید علی , تف بر اسلام , تف بر مزدوران سید علی خامنه ای 

مرداد ۲۵، ۱۳۹۱

چرا مردم مناطق زلزله زده بعد از 10 سال هنوز سر و سامان ندارند ؟

آیا زلزله رودبار و بم را بخاطر دارید . در تصاویر زیر بخوبی نشان داده شده است که دولت ایران و ملایان با کمکهای مردمی چه کرده اند . ! مراقب باشید , برای کمک به مردم زلزله زده اهر و حومه به صندوقهای دولتی کمک نکنید ! دولت کمکهای شما را به لبنان و فلسطین و سوریه و عراق و... ارسال میکند . اقتصاد مقاومتی یعنی این ! یعنی بدبختی برای شما رفاه برای لبنان و سوریه و حسن نصر الله !



محمد رضا عالی پیام ( هالو ) , مهمان سربازان گمنام امام زمان است .

احتمالا هالو نماز عید فطر را در زندان اوین خواهد خواند ! شاید هم ایشان را برده اند زندان اوین تا ذکات فطریه اش بیفته گردن حکومت اسلامی . شاید هم .... حالا صبر کنیم تا خودش اگه ازاد شد که گمان نکنم , خواهد گفت چرا به ضیافت اوین رفته .
 امروز ظهر ماموران اطلاعات با لباس شخصی و با حکم تفتیش به خانه محمدرضا عالی پیام ریخته اند ایشان را دستگیر کرده اند و تمامی کتابها نوشته ها کامپیوتر و خودش ایشان را برده اند و تاکنون همه تماس ها و جستجو های خانواده و دوستانشان برای پیدا کردن ایشان بی نتیجه بوده و معلوم نیست ایشان به کجا برده شده و تحت چه شرایطی هستند!

 هالو که به خاطر سروده‌های طنز انتقادی‌اش از محبوبیت خاصی برخوردار است، پس از زلزله‌ی آذربایجان، در صفحه‌ی فیسبوک شخصی‌اش نوشته بود که «از کلیه هموطنانم درخواست می‌کنم به جبران کم‌کاری رسانه‌های ملی در خبررسانی زلزله آذربایجان، تا یک هفته از عکس‌ها و نمایه‌های مناسب در پروفایل‌های فیس‌بوک‌مان استفاده کنیم. رسانه خود ماییم. خبررسانی کنید.»
او هم‌چنین در انتقاد از بی‌توجهی تلویزیون دولتی و مقام‌های حکومتی در دو روز اول وقوع زلزله‌ی اهر و هریس و ورزقان، این دوبیتی را سرود:


دیکتاتور هم دزد است , هم فاسد ! هم دزد بوده هم فاسد !

تف به سید علی خامنه ای , تف به شاه و شاهنشاهی , تف به دیکتاتور
بعد از سی و چند سال تلویزیون ایران یک حرف حساب زد . دیکتاتوری پادشاهی دزد , بی آبرو و خائن بوده اند . حالا هم بازماندگانشان دروغ میگن !
زنده باد جمهوری سکولار ایرانی


جمهوری دیکتاتوری اسلامی دقیقا ادامه همان حکومت منحوس پادشاهی است 

مرداد ۲۴، ۱۳۹۱

امام زاده ها , هیچ غلطی نکردند ! مردم بیچاره کشته و مجروح شدند .

یکی به محمود بگه در اهر و اطرافش زلزله شده نه در مکه !

نیازی نبود که احمدی نژاد ، دو روز زودتر به عربستان برود و می توانست به جای زیارت , خوشگذرانی و دیدار با مردم مکه و مدینه ، بازدیدی از مناطق زلزله زده داشته باشد و به عنوان رئیس جمهور با آنها همدردی کند.
محمود الهی که برنگردی

محمود و وزیر مسکن در مکه , مردم زلزله زده آذر بایجان در قبرستان

 محمود احمدی نژاد ، صبح روز دوشنبه از طریق فرودگاه "مدینه" به عربستان رفت تا در اجلاس "مکه"  شرکت کند.

در ویدیوی دو دقیق ای  زیر نماینده حکومت اسلامی رسما اعلام میکنه مردم منتظر کمک حکومت اسلامی نباشند , خزانه دولت خالی است , حق تقدم با تروریستهای جهاد اسلامی در دنیاست . لابد اگه در فلسطین زلزله میشد , یا در ونزئولا و کوبا یا در لبنان و عراق یا .... !

                                 

مرداد ۲۲، ۱۳۹۱

امسال پرداخت ذکات فطره به صندوقهای خامنه ای شرعا حرام است !


غمگینم......واسه همه اونایی که عزیزانشونو از دست دادن.....برای بی مسئولیتی دولت در قبال مردم....واسه بی تفاوتی خیلی هایی که فکر می کنن مرگ همیشه واسه همسایه است....غمگینم چون ژاپنی نیستم که شرافت و وجدان انسان بودن در شرایط سخت را داشته باشم....

ایران اینروزا جایی شده که برای دولتش و رادیو تلوزیونش احیاء 1400 سال پیش ارزشش از احیاء جون آدمایی که زیر آوار موندن بیشتره....مملکتیه که یه عده فرصت طلب زندگیشون با ویرونی زندگی دیگران آباد می شه..... جاییکه سوابقش نشون می ده که بخش عظیمی از کمک های کشورهای دیگه از خوراک و پوشاک گرفته تا دارو و چادرهای اسکان در بازار آزاد به فروش می ره.....جاییکه یه عده ای حساب بانکی شخصی یا ساختگیشونو میدن تا کمک های مردمی بهش واریز بشه.....ایران اینروزا جایی هستش که در حالی که عزیزاتو از دست دادی باید پیه به تاراج رفتن زندگی و اموالتم به جون بخری..... زلزله بم تجربه بزرگی بود و نشاندهنده فرهنگ غنی یک ملت!!!! .....اینارو می گم چون شرم دارم اگه دوباره تاریخ تکرار بشه...اونایی که کمک نقدی و غیر نقدی می کنن باید حواسشون جمع باشه به جاهایی اهدا کنن که به دست آسیب دیده ها برسه ! در روز قدس به صندوقهای کمک به زلزله زدگان که توسط حکومت ساخته شده کمک نکنید . (آخه معمولا بین راه هاپولی می شه!)



در حالیکه وبسایت های خبری رسمی اعلام کرده اند که آمار کشته شدگان به بیش از 250 نفر و زخمی شدگان به بیش از 2000 نفر رسیده، وزارت کشور از پایان عملیات امداد و نجات در آذربایجان شرقی خبر میده در حالیکه خبرنگاران حاضر در منطقه اعلام کرده اند که تعدادی از روستاها هنوز هیچ کمکی دریافت نکرده اند.... بیچاره اونایی که زنده بگور می شن.......


راستی، ای کسانی که ایمان دارید روزه میگیرید و نماز می خونید به جای فطریه دادن به مساجد و صندوقات و ....که مستقیم به جیب گشاد خامنه ای  در راستای کمک به برادر بشار اسد میره، واجبه که به هموطنای زلزله زده خودتون کمک کنید!

خسته شدم و کلافه! تف به ریش سید علی حسینی خامنه ای

مرداد ۲۱، ۱۳۹۱

فرهنگ بی فرهنگی مسلمانان یا جامعه بیمار ؟

خاک بر سرمان با این فرهنگمان ! این روزها بازیهای المپیک در لندن ( انگلستان ) برگزار میشود و هر ساعت یک نفر مدال میگیرد , کمتر وبلاگ و وبسایتی است که به مسابقات المپیک نپرداخته باشد و کمتر رادیو و تلویزیونی است که در مورد این مسابقات برنامه نداشته باشد .
در لابلای این مسابقات بسیاری عکس و فیلم , در دنیای مجازی و حقیقی نمایان میشود که ظرافتهایی دارد و هیچکس به آنها توجه نمی کند , صرف نظر از مسابقات و بازیها !
در جهان اسلام , یک زن هنرپیشه ایرانی جلو دوربین بدنش را لخت میکند ! در دنیای ایرانی ها زلزله میشود !
یک زن مصری جلو دوربین لخت میشود , جهان اسلام بخطر می افتد و برایش حکم اعدام طلب میکنند !
یک زن پاکستانی خواننده عکس لختی از او روی جلد مجله ای هندی مراکشی چاپ میشود , او را ترور میکنند !
 یک مدل تونسی عکس نیمه برهنه ای را روی جلد مجله میگذارد  , شورش میشود و....
اما ... اما ... اما
یک مرد لخت میشود , فرقی ندارد ایرانی باشد یا ترک یا مصری , آب از آب تکان نمی خورد ! 
توی مرد معروف و مشهوری , توی مرد الگوی بسیاری از نوجوانانی , توی مرد قهرمانی توی مرد ... لخت هم که بشوی و عکست همه جا پخش شود باز هم برایت دست میزنند , باز هم به تو جایزه میدهند باز هم ....
جامعه مسلمان یک جامعه بیمار اجتماعی است ! فرهنگ اسلامی یک بی فرهنگی انسانی است , اگر لخت شدن جلو دوربین بد است ! ؟ ! برای تو نره خر هم بد است نه فقط برای من . این چه سنت و آداب و رسومی است که مسلمانان دارند . این چه فرهنگی است که جامعه مردسالار مسلمانی دارد ؟ 
چرا ما ایرانیان سعی نمی کنیم خودمان را از این بی فرهنگی اسلامی برهانیم ؟ چرا ؟ کجایند آن مردهای ایرانی که با لخت شدن گلشیفته , آتشفشان غیرت شده بودند ؟ کجایند برنامه سازان تلویزیونی و رادیویی که برای آن ماجرا هزاران سناریو ساختند و صدها کارشناس به میزگردشان آوردند . کجایند ان کثافتهای اسلامی که برای لخت شدن گلشیفته از خانواده و دوست و همکاران هنری اش مصاحبه تلفنی تهیه میکردند ؟ کجایند آنها تا ببینند قهرمانان المپیکشان لخت عکس گرفته اند و امنیت اجتماعی زنان را به مخاطره انداخته اند و ..... ! 
جامعه فاشیستی اسلامی , حکومت مرد سالار اسلامی , قوانین مرد پرور قرآنی , آداب و رسوم زن ستیز اسلامی و.... ما خودمان مشکل داریم . عقل و فکر و اندیشه ما توسط ملایان خرافه پرست روضه خوان معیوب شده است .

واقعا درست گفته آنکه فرموده " مرگ خوبه اما برای زن همسایه "



مرداد ۲۰، ۱۳۹۱

یک بچه چهارده ساله ریاست عالیه سازمان ورزش !



روی تصویر زیر کلیک کن تا بهتر به عمق فاجعه پی ببری ! 
بعد هم عکس زیر را به دوستانت ایمیل کن
بیخود نیست فسیلان شاهپرست دنبال این هستند که دوباره یک دولت مطلقه شاهنشاهی در ایران بر پا کنند ! تا هر چه میخواهند به یک بچه دیکته کنند . !!!! بیدار شویم


دست در دست هم دهیم به مهر -+- میهن خویش را کنیم آزاد

تصویر بالا را به دوستان خود ایمیل کنید

پیامبر اسلام : از کاندم استفاده نکنید ! باید پوست به پوست برسد

حرفهای من نیست , اول موجود عالم رسول خدا فرموده اند " فتلذق جلدها به جلده " تماس بر قرار کنه ! پوست به پوست برسونه ! از کاندم استفاده نکنه , توجه کنید پوست به پوست برسه !




حدیث است که شخصی از حضرتش سئوال کرد اگر پوست به پوست رساندیم چه میشود ؟
آنحضرت فرمود " توله شما به محض تولد خواهد گفت یا علی " و مستحب است قابله بگوید علی یارت ! 


حق مسلم ما : مردم بیسوادی که می نشینند و به سخنان مستهجن چنین فاشیستهای خرافه گوی اسلامی  گوش میکنند , حقشان حکومت اسلامی سید علی خامنه ای است ! باید مرغ کیلوی 80 هزارتومن بخرند نه 8 هزارتومن - خلایق هر چه لایق

پاچه خوار ترین مجری ورزشی شبکه دو ! با استدلال عجیبش فاتحه خوند به معظم اله ؟

وقتی به صحبت های این اطلاعاتچیان لباس شخصی که امروز در تلویزیون رسمی جمهوری اسلامی کار میکنند , گوش کنیم ! نتایج شگفت انگیزی میگیریم . به ویدیوی دو دقیقه ای زیر نگاه کنید .... حالا میشه استدلال کرد !!!! 


 بعبارت دیگر ورزش کاران ایرانی که حذف شدن ضعف ، ناتوانی ،حقارت سران کشور و مذهبشون رو به اثبات رسوندن . آمریکایی ها , انگلیسی ها  و چینی ها که مدال درو می کنند وضعشون چطوره از لحاظ ایمان و نماز روزه؟ نگاهی به جدول مدالها بنداز بعد پاچه خواری سید علی کن !



مرداد ۱۹، ۱۳۹۱

مرداد ۱۸، ۱۳۹۱

فقط کسانی که تنشان از کاه پر شده باشد این لذت را میشناسند

یک بار به مترسکی گفتم «لابد از ایستادن در این دشت خلوت خسته شده ای؟»
گفت «لذت ترساندن عمیق و پایدار است، من از آن خسته نمیشوم.»
دَمی اندیشیدم و گفتم «درست است؛ چونکه من هم مزه این لذت را چشیده ام.»
گفت «فقط کسانی که تنشان از کاه پر شده باشد این لذت را میشناسند.» 

جبران خلیل جبران







از مهمانان اجلاس سران عدم تعهد , با زرشک پلو و مرغ پذیرایی خواهد شد !

منوچهر جهانیان٬ از مقامات سازمان میراث فرهنگی هزینه حضور هفت هزار مهمان اجلاس سران عدم تعهد در تهران در زمینه اسکان٬ گردشگری و سایر خدمات مربوط به این حوزه را بیش از ۵۰ میلیون دلار (۱۰۰ میلیارد تومان) اعلام کرد. منوچهر جهانیان٬ معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی روز چهارشنبه (۱۸ امرداد) به در گفتگو با «باشگاه خبرنگاران جوان» از این هزینه هنگفت با عنوان «درآمد ارزی» برای ایران نام برده است. آقای جهانیان گفته برای مهمانان این اجلاس سه هزار و ۵۳۳ اتاق و سوئیت و شش هزار و ۶۵۲ تخت در نظر گرفته شده که هزینه آن بالغ بر ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار (۲۴ میلیارد تومان) است. این مقام مسئول٬ دیگر هزینه‌های مربوط به حضور مهمانان شرکت کننده در اجلاس مذکور را ۳۸ میلیون دلار (۷۶ میلیارد تومان) در حوزه گردشگری و مجموعه‌های وابسته به آن اعلام کرده است. معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی اظهار کرده که هتل‌داران و مراکز اقامتی هزینه اسکان این مهمانان را به صورت ارز دریافت خواهند کرد. این مقام مسئول تلاش کرده به گونه‌ای وانمود کند که گویی هزینه هتل‌ها را مهمانان به صورت ارز می‌پردازند. وی همچنین اعلام کرده که برخی از هتل‌ها برای ارائه خدمات با کیفیت به شرکت کنندگان در اجلاس سران عدم تعهد در تهران بازسازی شده‌اند. آقای جهانیان هیچ اشاره‌ای به هزینه بازسازی این هتل‌ها٬ سوئیت‌ها و اقامتگاه‌ها نکرده است. «توزیع اقلام تبلیغاتی مانند بروشور، کاتالوگ و کتاب میان میهمانان» از دیگر مواردی است که این مقام سازمان گردشگری در خصوص هزینه‌های آن توضیحی ارائه نکرده است. معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی همچنین اعلام کرده که «تورهای آشنا سازی برای مهمانان اجلاس در نظر گرفته شده تا با قابلیت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری ایران آشنا شوند.» برگزاری اجلاس یک هفته‌ای سران عدم تعهد در تهران یکی از پر هزینه‌ترین برنامه‌هایی است که طی سال‌های اخیر در ایران برگزار می‌شود. در هفته جاری نیز سایت «دی‌نیوز» از خرید ۵۰ میلیارد تومانی ۲۰۰ خودروی بنز فوق لوکس برای مهمانان شرکت کننده در این اجلاس خبر داده بود. مقام‌های جمهوری اسلامی تلاش‌های گسترده‌ای برای برگزاری این اجلاس آغاز کرده‌اند و قصد دارند با دعوت تمام سران اعضای این جنبش٬ بهره‌برداری‌های گسترده‌ای از این مراسم کنند.
 این اجلاس در شرایطی برگزار می‌شود که مردم ایران تحت فشار‌های شدید اقتصادی ناشی از تحریم‌های بین‌المللی قرار دارند و مقام‌‌های جمهوری اسلامی از آنها می‌خواهند در برابر این فشار‌ها مقاومت کنند. از همه بدتر اینکه می خواهند با زرشک پلو و مرغ از مهمانان اجلاس پذیرایی کنند و این دهن کجی به ما مردم مستضعف است .

اگه یکی بخواد مادرش رو پیدا کنه , چه ِگلی باید به کله اش بگیره ؟

مرداد ۱۷، ۱۳۹۱

دیسک نقره ای با رنگ طلا !

احسان حدادی مدال نقره المپیک لندن 2012 را در پرتاب دیسک بر گردن آویخت ! تا به حال ایران نتوانسته بود در رشته های دومیدانی هیچگونه مدالی را در تاریخ المپیک بدست آورد . مدال نقره ای احسان طعم طلا دارد برای همه ایرانیان سراسر دنیا . کسب مقام دومی را به احسان , خانواده عزیزش و مربیان بزرگش تبریک میگوئیم . مدال نقره احسان جایگاه کلی ایران را در جدول مدالها یک رتبه بهبود بخشید .  زنده باد دلاور مرد ایرانی احسان حدادی .


مرداد ۱۶، ۱۳۹۱

تظاهرات انصار حزب الله به موفقیت فرود کاوشگر کنجکاوی در مریخ !

طرفداران ولی امر مسلمین مریخ و حومه , شانه به شانه طرفداران قصاب الاسد سوری , در این تجمع بزرگ شرکت داشتند . 

ما در صف نان و مرغ , او بدنبال آب !

دریچه ای تازه برای گسترش دانش بشر درباره سیاره خواهر زمین باز شده. امروز مریخ نورد کریاسیتی یا کنجکاوی، که ناسا، سازمان فضایی آمریکا حدود ۸ ماه پیش فرستاده بود، روی سطح این سیاره فرود آمد. این مریخ نورد به دنبال نشانه های حیات در سیاره سرخ خواهد گشت. BBC

مرداد ۱۵، ۱۳۹۱

جوان پهلوان حمید سوریان , دوستت داریم

جهان پهلوان کار بزرگی کردی , خیلی بزرگ ! بیش از 70 میلیون ایرانی را خوشحال کردی ! جوان پهلوان دوستت داریم , مدال طلا برازنده تو و بهترین پاداش برای خانواده محترم و مربیانت باد .

تلویزیونهای فارسی زبان و نمایش حقیقت !

به تصویر زیر با دقت نگاه کنید .
تلویزیونهای فارسی زبان چه آنها که حکومتی هستند و چه آنها که شخصی هستند و چه آنها که توسط  دولتهای مخالف نظام راه اندازی شده اند . همه و همه آنها در واژگون نشان دادن حقایق بسیار متبحر هستند .
انگار دروغگویی در تلویزیونهای فارسی زبان یک قانون نانوشته است 
( البته بعضی ها گاهی و بسیاری از آنها مانند تلویزیون عزت ضرغامی همیشه دروغ میگن )
چرا ؟ آخه چرا ؟

هیچکدامشان دل در گرو ایران ندارند !


این سه موجود متحرک یک روح دارند !
هدفشان یک چیز است 
برقراری یک حکومت فردگرا و دیکتاتور در ایران
بزودی لوح فشرده کاریکاتورهای رضا میر رجوی در همین وبلاگ آپلود میشود . مناسب برای بلتوث و ایمیل


جمهوری کثیف اسلامی به آخر خط رسیده باید مراقب باشیم تا باز یک حکومت فردگرای دیکتاتور را مادام العمر بر خود حاکم نکنیم !!!

به هوش باشیم که دوباره یک نمک به حرامی سرمان را کلاه نگذارد و برایمان حکومت و دولت فردگرای مادام العمر درست کند !  پادشاهی مادام العمر موروثی یا جمهوری مادام العمر موقوفی !


زنده باد جمهوری ایرانی 

مرداد ۱۴، ۱۳۹۱

چرا ملکه بازنشسته ایران , بعضی مطالب را بیاد نمی آورد ؟



خانم فرح دیبا ملکه بازنشسته ایران ،  در مستند "از تهران تا قاهره" بسیار گفتید که "برای اولین بار است چنین حرفهایی را می شنوم، برای اولین باری است چنین مصاحبه ای را میبینم و اینکه 33 سال است همواره از خود می پرسیم کجای کار را اشتباه کردیم." چه خواب سنگینی...به خواب 2500 ساله می ماند.
تصویر این دختر را ببینید شاید لحظه ای به یاد آوردید که چرا مردم عصیان کردند وتومار دیکتاتوری حکومت غیر انسانی شما را جمع کردند. خانم ملکه , اگر فراموشی دارید میتوانید از پرویزخان ثابتی کمک بگیرید , حتما این دختر را خواهد شناخت ! البته شعبون بی مخ های متخصص در تجاوز جنسی و اعدام بیگناهان که از عوامل اصلی حکومت همسرتان بودند حتما فاطمه را خواهند شناخت !
راستی در زمان صدارت همسرتان چه کسی بر کرسی قاضی سعید مرتضوی نشسته بود و اسباب تجاوز جنسی و اعدام را مهیا میکرد ؟ آیا بیاد دارید . آیا بیاد دارید با دخترشیخ محمود طالقانی در حضور پدرش , عوامل همایونی شما چه کردند .

بدون تردید , " فاطمه " را محمد رضا شاه دیکتاتور کشت و " ندا " را امام سید علی دیکتاتور .
""فاطمه روح والايي داشت، همه عشق بود و عاطفه، بچه‌ها را تك‌تك با تمام قلبش رفيقانه مي‌پرستيد... فاطي مي‌گفت كه خودش پيش از پيوستن به مبارزة‌ علیه شاه دیکتاتور، از شكنجه وحشت داشته و به همه مي‌گفته "چيزي جلوي من نگين كه زير شكنجه طاقت نخواهم آورد" اما حالا پر از اطلاعات بود... به فاطي گفتم بايد راه برود وگرنه خون توي رگ‌ها لخته مي‌شود. به كمك من از جا بلند شد. لنگ‌لنگان و آهسته قدم برمي‌داشت. دور دوم سرش گيج رفت. روي زمين درازش كردم يك لحظه بي‌هوش شد. بعد چشم‌هاي زيبا و پرمهرش را گشود و پرسيد: "چي شد؟" گفتم: "بي‌هوش شدي." آهي كشيد و گفت: "اگه مرگ اين‌طور باشه، چه راحته!"
هنوز زخم‌هايش را نديده بودم. روز بعد وسايل پانسمان و مسكن و آنتي‌بيوتيك خواستم به سرعت همه‌چيز را آورند. قيچي، چاقوي تيز جراحي، داروي مسكن و... همه آن چيزهايي كه يك لحظه هم دست زنداني نمي‌دهند. مات مانده بودم. فكر كردم پرستاري، نگهباني، كسي مراقبت خواهد كرد. اما هيچ‌كس نبود. همه‌چيز را داده بودند دست من. با آن قرص‌ها مي‌شد به آساني خودكشي كرد. من از زمان دستگيري‌ام دو بار سابقة خودكشي داشتم. اما جاي اين فكرها نبود. اول بايد زخم‌ها را پانسمان مي‌كردم. فاطي را چرخاندم روي شكم. وقتي باندها را از روي باسن سوخته‌اش برداشتم، خشكم زد. به زخم‌ها نگاه مي‌كردم و تمام بدنم مي‌لرزيد. خيلي سوختگي ديده بودم؛ دختر پانزده‌ساله‌اي كه خوسوزي كرده بود و از گردن به پايين همه‌جايش سوخته بود، كارگرهايي كه در كارخانه مي‌سوختند و به بيمارستان سينا مي‌آوردند، اما زخم‌هاي فاطي چيز ديگري بودند، دلخراش بودند. عميق و قرمز و برشته بودند. سوختگي درجه سه.
فاطي حال‌ِ‌ نزار مرا حس كرد، گفت: "شروع كن!" دست‌هايم مي‌لرزيد و قلبم تير مي‌كشيد. نمي‌دانم عمقِ سوختگي بود يا عمقِ قساوت كه اين‌چنين مرا منقلب كرده بود. باورم نمي‌شد انساني بتواند انساني ديگر را به عمد اين چنين بي‌رحمانه بسوزاند؟ در تمام 9 ماهي كه زير بازجويي بودم، نعره‌هاي دردآلودِ‌ بسياري را شنيده بودم، پاهاي ورم‌كرده و زخمي خودم و زندانيان ديگر را ديده بودم، دخترم را در زندان و شرايطي سخت به‌دنيا آورده بودم، دو بار دست به خودكشي زده بودم. ديگر خشونت و درد جزيي از زندگي روزمره‌ام شده بود، اما وضع فاطي حكايت ديگري بود؛ تك و تنها، تكيده و ضعيف... يك مشت آدمِ رذلِ جنون‌زده او را تا سر حد مرگ شكنجه كرده بودند... حالا كه در برابر مقاومت فاطي شكست خورده بودند مي‌خواستند حالش را خوب كنند تا دوباره او را شكنجه كنند.
پوست‌هاي مرده را مي‌چيدم، انگار تارهاي قلبم را قيچي مي‌كردم. متشنج بودم و دست‌هايم مي‌لرزيد. ولي اشك‌هايم خشك شده بود. فاطي صبور بود و هيچ نمي‌گفت. حتي تكان نمي‌‌خورد. يك طرف بدنش نيمه‌فلج شده بود. پانسمان لمبرش را تمام كردم و به پاهايش رسيدم. حالا لمبرهاي سوختة فاطي آن‌چنان در ذهنم نقش بسته كه بدن نيمه‌فلج و زخم‌ پاهايش برايم به خاطره‌اي محو و كم‌رنگ تبديل شده. روز بعد ازش پرسيدم: "با چي تو رو اين جور سوزوندن؟" ساده و كوتاه گفت: "زير تخت آهني منقل گذاشته بودن. بازجو رفت رو شكمم ايستاد و پشتم به آهن‌هاي داغ چسبيد. اين جوري سوخت. حالا مي‌ترسم بازم شكنجه‌ام كنن!"
من هم مي‌ترسيدم. با اين‌كه از او چيزي نمي‌پرسيدم، ولي از فحواي كلامش فهميدم كه خيلي اطلاعات دارد. ساواك هم اين را مي‌دانست. چند سال بود كه در مبارزه بود...
بايد كاري مي‌كرديم كه از حدتِ شكنجه بكاهيم و زمان را بخريم. در زندان روز به روز آموخته بودم كه هيچ‌چيز در طول زمان پايدار نيست. تجربة آدم در برابر بازجويي و شكنجه بيشتر مي‌شود و ترس كمتر. هم براي فاطي نگران بودم هم براي اطلاعاتش. بالاخره به او گفتم: "فاطي جان، طبق قرار ما مي‌تونيم بعد از 24 ساعت نشوني خانة تخليه‌شده رو بديم. اين كه اشكالي ندارد، حتماً‌ بچه‌ها خونه‌رو تخليه كرده‌ان." اما فاطي نمي‌خواست هيچ‌چيز به دست ساواك بيفتد. مي‌گفت: "درخت كهنسالي با شاخه‌هاي زيبايي در اون خونه هست كه نمي‌خوام به دست اينا بيفته!"" داد و بیداد - سیمین صالحی 


حق مسلم ما " گیرم که فاطی مجاهد خلق بوده یا چریک فدایی , اما رفتار همایونی ساواک رفتار وحشیانه و پادشاه گونه ای بوده به سبک پادشاهان قرون وسطی , به سبک امام سید علی خامنه ای ( ص ) به سبک  خمینی و قذافی و صدام و بشار و بن علی " نویسنده وبلاگ حق مسلم ما عضو هیچ گروه مسلح و تروریستی نیست و هرگز از خشونت و ترور حمایت نمی کند .

حجاب اختیاری , حق مسلم ماست


برنامه های جالب و دیدنی در دو تلویزیون فارسی زبان را ببینید
برنامه های تلویزیونی  BBC  وVOA  در مورد حجاب اختیاری و کمپین نه به حجاب اجباری


المپیک 2012 لندن


مرداد ۱۲، ۱۳۹۱

تا شما باشین , از دیوار سفارت بالا برین

ماه دسامبر سال گذشته کمیته بازرسی «انجمن بین المللی مشت زنی غیرحرفه ای (AIBA)آیبا»  متهم شده بود که در قبال دریافت ده میلیون دلار از جمهوری آذربایجان قول برنده شدن دو مدال طلا را در مسابقات المپیک لندن به مقام های این کشور داده است. «آیبا» این اتهامات را رد کرده است.
شکایت علی مظاهری

نمایشگاه نقاشی فرزند بیشتر , ولایتمداری بیشتر !


 نگارخانه ولایت فقیه
سالن افزایش جمعیت
غرفه مرضیه جون 
هدیه وزارت بهداشت و درمان به مقام عظمی ولایت از باب پاچه خواری
برای دیدن بهتر نقاشی ها روی آنها کلیک کنید
آقا گفتند " هر کس در سال تولید ملی دو قلو بزاد یه سفر کربلا جایزه داره "
سه قلو بزائید هم کربلا هم مکه 
برای سفر توریستی به کشور شیطان بزرگ و گرفتن عکس یادگاری با مجسمه آزادی باید دست کم پانزده قلو بزائید









به فضل الهی میریم که جمعیت ایران را فقط در نه ماه به یک میلیارد برسانیم