حق مسلم ما

تیر ۱۰، ۱۳۹۱

سوغات کاترین از مسکو

کاری از کاریکاتوریست بادبان

قذافی و صدام , در تدارک ضیافت مهمانی !

25 ثانیه با هالو ( طنز سیاسی روز )

تیر ۰۹، ۱۳۹۱

اولین دستاورد حکومت فاشیستی اخوان المسلمین به امامت محمد مرسی علیه زنان !


اولین جلسه محاکمه علیا ماجد المهدی و دوست پسرش کریم  روز 4 ژوئیه آینده برگزار خواهد شد.
سه خبرنگار علیه علیا المهدی و كريم عامر به اتهام توهین به ادیان و اشاعه فحشا شکایت کرده بودند.
آن ها همچنین علیا المهدی را به اعمال مخالف عفت عمومی و مخل آداب از راه انشار عکس های برهنه اش متهم کرده بودند. اتهام انتسابی به كريم عامر هم عبارت است از نشر اندیشه های تندروانه عليه دین بر روی وبلاگ خود در اینترنت و توهین به روحانیت است.
دادگاه کیفری مصر روز پنجشنبه 29-6-2012 به عدم صلاحیت خود در رسیدگی به پرونده اتهامی علیا ماجده المهدی و دوستش کریم عامر حکم داد. 
این پرونده در پی انتشار جنجال برانگیز عکس های برهنه علیا و نقاشی های پورنو از سوى عليا و كريم تشکیل شده است.
علیا ماجده المهدی دختر 20 ساله مصری است که می گوید عضو جنبش 6 آوریل است، سال گذشته با انتشار عکس های کاملا برهنه خود روی وبلاگ و صفحات فیسبوک و تویتر شخصی اش جنجال به راه انداخت .
اين دختر و نامزد وى اقدام خود را "جنبش آزادیخواهی اونلاین" نامیده بودند. 

فى الوقت الذى يرتفع فيه صوت المد الدينى الذى تمثله جماعة السلفيين والإخوان المسلمين والجماعة الإسلامة، نشرت ناشطة صورتها عاريه تماما على مدونتها الخاصة واصفه ما فعلته بأنه دفاعا عن حريتها. 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
نرگس توسلیان دانشجوی حقوق، مرجان دارابی کارمند، تارا اینانلو عکاس هنری و پدیده ثابتی فعال حقوق زنان، شرکت کنندگان برنامهٔ پرگار، هر یک نگاهی متفاوت به این حرکت عالیا ماجد المهدی دارند. شما چه نظری دارید؟ با کلیک روی تصویر زیر این مناظره تلویزیونی را ببینید .

در مصر کروات زدن ممنوع شده یا محمد مرسی مانند بازرگان یک محلل است!

نمیدانم چرا با دیدن این صحنه ها یاد مهندس بازرگان می افتم !
امید وارم خداوند سرنوشت مردم هیجانزده مصر را مانند مردم ایران در یال 57 تغییر ندهد 

محمد مرسی رئیس جمهور منتخب مصر جمعه ۹ تیر در سخنانی در جمع هزاران نفر از هواداران خود در میدان التحریر قاهره بر ادامه «انقلاب» مصر تا تحقق همه اهداف آن تاکید کرد.

اگر شما گل بودید , کدام باغبان را انتخاب میکردید ؟


پارادکس
اثر ليلا رحيميان -  گرافيست 

با گران شدن تخم مرغ در ایران , گاوها تغییر کاربری دادند !


من طرفدار ایتالیا .... تو حالت خوبه ؟


تیر ۰۵، ۱۳۹۱

آقویِ همساده در جایگاهِ ویژه !

آلمان - یونان
(ناگفته نماند که بعد از این بازی طرفداران اسکاتلند ریختن سرش داغونش کردند )

ویدیو کوتاه خاطرات آقوی همساده از استادیوم !

تیر ۰۴، ۱۳۹۱

مصر در آستانه بیچارگی و بدبختی قرار گرفت !


کميسيون عالی انتخابات مصر، یکشنبه، محمد مرسی نامزد گروه اسلامگرای اخوان المسلمين را به عنوان پيروز نخستين انتخابات رياست جمهوری مصر، پس از سرنگونی حسنی مبارک رئيس جمهور پيشين اين کشور در سال گذشته، اعلام کرد.
فاروق سلطان، رئيس کميسيون عالی انتخابات مصر، در کنفرانسی خبری که در مقر کميسيون در قاهره برگزار کرد گفت که محمد مرسی با کسب بيش از  ۵۱.۷۳  درصد آرا، به عنوان رئيس جمهور مصر انتخاب شد.
بدين ترتيب مرسی بر رقيب خود در دور دوم انتخابات رياست جمهوری بر احمد شفيق آخرين نخست وزير نظام حسنی مبارک پيروز شد.
به گفته کميسيون عالی انتخابات، محمد مرسی بيش از ۱۳ ميليون و احمد شفيق بيش از ۱۲ ميليون رای آوردند.
ميزان مشارکت در انتخابات ۵۱ درصد اعلام شده است. ۵۰ ميليون و ۹۰۰ هزار نفر واجد شرايط رای دادن بودند که ۲۶ ميليون و ۴۲۰ هزار نفر به پای صندوق های رای رفتند.

تیر ۰۲، ۱۳۹۱

نمایندگان مجلس در محل پارلمان ختنه میشوند !


عده ای از نمایندگان زیمبابوه در بخشی از برنامه مبارزه با گسترش ویروس اچ آی وی و بیماری ایدز برای آگاه سازی مردم زیمبابوه ختنه می شوند.
عمل ختنه این نمایندگان در درمانگاهی موقتی در محل پارلمان این کشور در شهر حراره انجام می شود.این نمایندگان که روز گذشته (پنجشنبه، ۲۱ ژوئن) در ملاء عام آزمایش اچ آی وی دادند، با ختنه خود قصد دارند مردان زیمبابوه ای را برای ختنه شدن تشویق کنند.


تحقیقات سازمان ملل متحد نشان می دهد که خطر آلودگی به ویروس اچ آی وی در میان مردانی که ختنه شده اند، کمتر است.
گفته می شود که بیش از یک میلیون نفر در زیمبابوه اچ آی وی مثبت هستند که حدود نیمی از آنها تحت درمان قرار دارند.
بلسینگ چبوندو، رئیس گروه "پارلمانی های علیه ایدز" گفته است که بیش از ۱۲۰ نماینده و کارمند پارلمان برای ختنه شدن اعلام آمادگی کرده‌اند.
تا ساعت ۱۲ ظهر به وقت محلی روز جمعه، ۲۲ ژوئن چهار نماینده مجلس ختنه شده اند.
به گفته آقای چبوندو این احتمال وجود دارد که مقام های سیاسی بیشتری از جمله رابرت موگابه، رئیس جمهور زیمبابوه در این برنامه حضور یابند.
به گفته خبرنگارBBC در حراره، "برنامه ختنه" در زیمبابوه بسیار جلب توجه کرده و واکنش‌های مختلفی را بر انگیخته است.
نخستین بار این موضوع در سپتامبر ۲۰۱۱ مطرح شد؛ زمانی که توزوکانی خوپه، معاون نخست وزیر از همکاران سیاستمدارش خواست که برای ختنه شدن داوطلب شوند.
در آن زمان این درخواست با واکنش منفی نمایندگان مجلس رو‌به رو شد.


گشت ارشاد , ویژه جمع آوری آقازاده های سران فتنه و جریان انحرافی

به هر حال آقازاده ها باید با بقیه مردم یه فرقی داشته باشند !
آقازاده / ضعیفه زاده  هم نشدیم که با این ماشین ما رو از تو خیابون جمع کنند .


تیر ۰۱، ۱۳۹۱

این پرچم کجاست ؟ پرچم کدام کشور است ؟

طرفداران مشروطه سلطنتی در استکهلم سوئد با این پرچم به تظاهرات 30 خرداد 91 آمده بودند با شعار اتحاد !...؟ .... اتحاد

پرچم شیر و خورشید ایران این شکلی است

سکولاریزم

آقای رضا پهلوی و آقای حسن شریعتمداری مهمانان برنامه افق !

خرداد ۳۱، ۱۳۹۱

علت تعویق اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری مصر !

گاهی ترس نشانه عقل است !
آنچه روشنفکران مصری از آن می ترسند 

حماقت مسلمانان مصر , تازه بالغ شده !

اینها طرفداران اخوان المسلمین هستند , اینها طرفداران آیت الله محمد مرسی هستند !



با دین این تصاویر از مصر یاد سی و چهار سال قبل می افتم , آنزمان که مردم ایران همه چیز را سپردند به آیت الله خمینی !

خدا بر مردم مصر رحم کند . اگر چه خدا بر ما رحم نکرد !

مردم شریف افغانستان , دقت کنید لطفا !

ما مردم ایران و شما مردم افغانستان دشمن مشترک داریم !
دشمن مشترک ما و شما جمهوری اسلامی  و طالبان است نه ایران .
جمهوری اسلامی ایران و  طالبان افغانستان دو ضلع یک مثلث در کنار القاعده پاکستان هستند . و همه آنها دشمن مردم ایران و افغانستان و تاجیکستان و پاکستان هستند.
پسنیده و نیکو تر بود بر پرچم الله نشان جمهوری اسلامی می نوشتید مرگ بر جمهوری اسلامی و آنرا آتش میزدید .
مردم ایران شما را دوست دارند و برایتان احترام قائل هستند . شما همسایه عزیز ما هستید . شما مردم افغانستان انسانهای سخت کوش و با شعوری هستید , حیف است اینگونه به همسایه خود و مردمان بی گناه ایران حمله کنید .
مردم سوریه مرتبا پرچم الله نشان جمهوری اسلامی را آتش میزنند و با صدای بلند میگویند الموت الجمهوریه اسلامیه ایرانیه  و موجب دوستی و حمایت مردم ایران از مردم سوریه شده است .
افاغنه محترم ایران یعنی مردم ایران !
آتش زدن ایران یعنی آتش زدن خانه همسایه . دوستان افغانی لطفا دقت کنید . اینجا افغانستان است
ما همیشه میگویم نفرین بر طالبان لعن بر القاعده , هرگز نمی گویم مرگ بر افغانستان .
این هم یک سند از دوستی مردم ایران با شما مردم افغانستان


پاسخ دیلما روسف به درخواست دیدار خصوصی محمود احمدی نژاد با او !

منهم اگه جای دیلما بودم همین پاسخ را میدادم ! به این عکس نگاه کنید ,  دیلما روسف بسیار دقیق و سیاستمدارانه پاسخ داده است . با این پاسخ صریح به ملایان و ولایتمداران گفته zereshk , اما در برزیل این پاسخ معنای خوبی میدهد , که ناشی از اختلافات فرهنگی است ! اختلافات فرهنگی !...!
اختلافات فرهنگی شیعیان واپسگرای جمهوری اسلامی و کشور رو به پیشرفت برزیل زیاد است ! یک نمونه آن موارد استفاده از زبان اشاره  (  body Language  )  است . مثلا در استخر یا در دیدار خصوصی این انگشتان هستند که حرف میزنند نه زبان !

بدلیل همین اختلافات فرهنگی است که بعد ازهر دیدار و مذاکره ( عوامل سید علی با نمایندگان سایر ملل )  , ملایان همیشه خوشحال هستند و می گویند مذاکرات سازنده بود , اما طرف مقابل میگه راضی کننده نبود !!!!! امان از اختلاف فرهنگی !


خرداد ۳۰، ۱۳۹۱

برنامه هفتگی ولی امر مسلمین جهان حضرت امام آیت الله سید علی حسینی خامنه ای دامه برکاته !

برای بهتر دیدن روی عکس یا اینجا کلیک کنید

عیاشی اسلامی با پرچم فقه شیعه به امامت ولی امر مسلمین جهان !


ازدواج کودکان زیر 10 سال با مردان ثروتمند و بالای 60 سال را بهتر است فحشای اسلامی نامگذاری کنیم ! این سنت پیامبر اسلام است که در چهل سالگی با عایشه 9 ساله ازدواج کرد . امروزه در ایران این سنت نبوی پاسداشت میشود .

"یک قاضی دادگاه خانواده که نخواست نامش عنوان شود، در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ضمن تأیید افزایش این قبیل ازدواجها یادآور شد که کسانی که به دادگستری مراجعه و گواهی رشد برای دخترانشان می گیرند، قسمت خوب ماجراست، قسمت نامطلوب ماجرا در جایی است که دختران کم سن و سال به عقد غیررسمی مردانی با سن بالا درمی آیند و پدر دختر در قبال این ازدواج پول دریافت می کند و به نوعی دخترش را می فروشد. "
ازدواجهای کودکان زیر 10سال
سایت حکومتی قدس:سیداحمد قشمی، مدیرکل ثبت احوال استان تهران می گوید: در دو ماهه نخست امسال 75 دختر یا پسر که کمتر از 10 سال داشته اند در استان تهران ازدواج کرده اند، 3929 دختر و پسر 10 تا 14 ساله پای سفره عقد نشسته اند، 19237 عروس و داماد 15 تا 19 ساله ها بودند.
این امار مربوطه به تهران است , یعنی مرکز کشور , جایی که شاید در نگاه اول از محرومیت به دور باشد , اما انگار شرایط نابسامان اقتصادی و اجتماعی به مرکز کشور هم رخنه کرده و تبعات ان نیز اندک اندک هویدا میشود.
پیش از این هم بود
پیش از این نیز خبرهایی در این راستا خوانده بودم , اما همه انها مربوط به مناطق محروم بود, ابراهیم زاده رئیس کل دادگستری شهرستان رشتخوارکه یکی از کانونهای ازدواج دختران کم سن وسال بود در گفتگو باخبرنگار قدس انلاین با بیان اینکه باید به معیشت مردم مناطق محروم توجه بیشتری شود، محرومیت مادی و فرهنگی را از جمله مهمترین دلایل بروز این پدیده عنوان کرد.
این مقام مسؤول با بیان اینکه وجود رسوم غلط میان مردم منطقه هم از دیگر دلایل شیوع ازدواجهای زودرس است تصریح کرد: در حالی که برخی از دختران هنوز به بلوغ نرسیده، تن به ازدواج می دهند که بسیاری از این نوع ازدواجها در سالهای بعد منجر به طلاق می شود و تبعات بعدی آن هم برای منطقه و هم کل جامعه بسیار مخرب است.
او صدور روزانه 2 تا 3 گواهی رشد را در دادگستری تأیید می کند و می گوید که بیشتر این گواهی برای روستاییان، بویژه در مناطق محرومتر صادر می شود، این در حالی است که دادگستری توان این را ندارد که بررسی کند و ببیند سرانجام این دختران چه خواهند شد و یا با چه شرایطی و به عقد چه کسانی در می آیند.
رئیس دادگستری شهرستان چناران هم که گویا شاهد افزایش این پدیده در حوزه فعالیت خود است، ضمن هشدار به مسؤولان در این خصوص می گوید: این روزها ازدواج زودرس و زود هنگام دختران شایع شده که این امر ضایعات خاص خود را دارد.
وی خاطرنشان می کند: عموم این ازدواجها در دختران 11 تا 13 ساله اتفاق می افتد که همسر پسران بالای 20 سال می شوند و به دلیل شکل گیری زندگی با اطلاعات کم و شیوه ای غلط به طلاق می انجامد.
افزایش فروش دختران
درهمین راستا یک قاضی دادگاه خانواده که نخواست نامش عنوان شود، در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما ضمن تأیید افزایش این قبیل ازدواجها یادآور شد که کسانی که به دادگستری مراجعه و گواهی رشد برای دخترانشان می گیرند، قسمت خوب ماجراست، قسمت نامطلوب ماجرا در جایی است که دختران کم سن و سال به عقد غیررسمی مردانی با سن بالا درمی آیند و پدر دختر در قبال این ازدواج پول دریافت می کند و به نوعی دخترش را می فروشد.
او تصریح کرد: شیوع مصرف موادمخدر و اعتیاد، بویژه در مناطق روستایی و حاشیه شهرها و افزایش پدرهایی که به دلیل اعتیاد توان تأمین هزینه های خانواده را ندارند باعث بروز چنین پدیده ای شده است.
او بر این باور است که اگر چه نمی توان از این پدیده ناهنجار در جامعه، یعنی نشاندن دختران کم سن و سال سر سفره عقد چشم پوشی کرد، اما باید دانست که تبعات اصلی این ازدواجها، چند سال بعد بروز خواهد کرد. تبعاتی که شاید برای مقابله با آن باید چند برابر آنچه که امروز می توان صرف پیشگیری کرد، برای نظام هزینه در برداشته باشد.
در همین راستا یک فعال حقوق کودک نتیجه ازدواج زود هنگام دختران را افزایش خیانت، طلاق و آسیب های اجتماعی مرتبط با آنها ذکر می کند و می گوید: در حال حاضر آمارهایی وجود دارند که در کشور 900 هزار کودک ازدواج کرده وجود دارد که اگر پای صحبت تک تک آنها بنشینیم متوجه نارضایتی و مشکلات شدید در زندگی آنها خواهیم شد. منبع

خرداد ۲۹، ۱۳۹۱

توزیع شیرینی جلو سفارت عربستان در تهران

بمناسبت  مرگ ولیعهد عربستان در سوئیس
مسلمان شیعه یعنی این !

فاریا یا لیلا ؟ مسئله اینست !

آنها که در لندن بر سجاده سبز آقا سجده میکنند , چرا برق ناخنشان سرخ است ؟ 
آخرین سئوال از فاریا که پرسیده نشد
- آیا با دستبند سبز و بدون روسری و لاک ناخن سرخ میشود حامی سید خندان و شرکا بود ؟ آیا او تو را قبول دارد که سنگش را به سینه میزنی ؟

خرداد ۲۷، ۱۳۹۱

نماینده اسلاحطلبان در انتخابات ریاست جمهوری آینده مشخص شد !

هم به اسلاح ( اصلاح ) نیاز دارد هم سبز پوشیده هم ...
من که حتما به این کاندیدا رای میدهم . تو چطور ؟

خرداد ۲۵، ۱۳۹۱

ترجمه نادرست سخنان وزیر خارجه روسیه در جمهوری اسلامی !


سخنان ضبط شده سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه نشان می دهد که ترجمه نادرستی از گفته های او در ایران منتشر شده و این مقام دولت روسیه، ایالات متحده را به مسلح کردن شورشیان سوریه متهم نکرده است.

به گزارش شبکه تلویزیونی «بلومبرگ»، در ترجمه روسی به فارسی سخنان آقای لاوروف که توسط خبرگزاری  ها و تلویزیون ایران منتشر شده، از قول وزیر خارجه روسیه آمده است که او «ایالات متحده آمریکا را به کمک رسانی به شورشیان سوریه» متهم کرده است.
وزیر خارجه روسیه که در جریان یک کنفرانس خبری مشترک با علی اکبر صالحی وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران، سخن می گفت در پاسخ به سؤال خبرنگاری روسی درباره اتهام هیلاری کلینتون، وزیر خارجه آمریکا، علیه روسیه مبنی بر این که مسکو با ارسال هلیکوپترهای جنگی به سوریه به آتش درگیری ها دامن می زند، توضیح داد که «ما به سوریه یا هیچ کشور دیگری تجهیزات ویژه ای را ارسال نمی کنیم که علیه تظاهرات مسالمت آمیز مورد استفاده قرار گیرند.»
گزارش سایت «بلومبرگ» تأکید می کند که پاسخ لاوروف را بر اساس نسخ اصلی روسی سخنان ضبط شده وی که از وزارت  خارجه دریافت کرده پیاده و منتشر کرده است.
سرگئی لاوروف در ادامه افزوده است «برخلاف ایالات متحده که، مثلاً، به صورت منظم چنین تجهیزات خاصی را به منطقه ارسال می کند. از جمله محموله ای جدید که به یکی از کشورهای خلیج فارس فرستاده شده است.»
ترجمه سخنان این مقام روسی در متن منتشر شده توسط خبرگزاری دولتی مهر بدین شکل بوده است: «برخلاف ایالات متحده آمریکا که به مخالفین دولت سوریه اسلحه تحویل می دهد و می توان از آنها در مبارزه با دولت سوریه یاد کرد چنین اقدامی از سوی ما صورت نمی گیرد.»
سرگئی لاوروف روز چهارشنبه و چند روز پیش از مذاکرات مسکو به ایران سفر کرد و پس از دیدار با علی اکبر صالحی، هر دو در کنفرانس خبری حاضر شدند.
گفته های آقای لاوروف در مورد سوریه و ارسال سلاح از سوی آمریکا به سرعت روی خبرگزاری ها منتشر شد ولی ساعتی بعد تکذیب و بعد حذف شد. خبرگزاری رویترز در گزارشی کوتاه نوشت: «ترجمه نادرست از گفته های آقای لاوروف منتشر شده و بر این اساس تمام این گزارش حذف می شود.»
در کنفرانس خبری وزیران خارجه ایران و روسیه، علی اکبر صالحی و سرگئی لاوروف درباره مذاکرات ایران و ۱+۵ ابراز خوشبینی کردند.
لاوروف در کنفرانس خبری خود تاکید کرد که مفاد مندرج در قطعنامه‌های شورای امنیت باید از سوی ایران اجرا شود و در همین حال با تحریم‌های یکجانبه مخالفت کرد.
لاوروف گفت: «اگر جامعه بین‌المللی موضع جدی داشته باشد که در قطعنامه‌های شورای امنیت انعکاس می‌یابد، امر مشخصی است، اما تحریم‌های یک‌جانبه تاثیر مثبت ندارد.»

خرداد ۲۳، ۱۳۹۱

استفاده از ملاقات کابینی برای شکنجه زندانیان سیاسی و خانوادهایشان .

زنده باد این شیر زن ایرانی که حتی در داخل زندان و از پشت شیشه با این اعتماد بنفس سر بسر کودکانش میگذارد و همه  بازجویان ولایتمدار را تحقیر میکند  .
زنده باد نسرین ستوده , پاینده و برقرار باد ایران , سرافراز باد  خانواده محترم نسرین

نسرین ستوده واقعا ستودنی است ! باید مادر باشید تا معنی این نوع شکنجه را درک کنید ! فهمیدن کافی نیست .

کسی میداند اینها چه میکنند ؟

در راستای طرح عفاف و مبارزه با بد حجابی
به این عکس نگاه کنید ! اینها چه میکنند . اینجا ایستگاه پلیس است . 
لابد دارند شان و منزلت زن را تا حد فاطمه 9 ساله بالا می برند ؟

همیشه شانس با ما نیست ! همیشه داور چشم بلبلی نیست که نبیند !

با این بازی ها , با این نتایج
میخواهیم به جام جهانی هم برویم !
بازی قبلی ایران مقابل ازبکستان با شانس همراه بود و داور چشم بلبلی نتونست گل سالم ازبکها را ببیند 



تیم ملی فوتبال کشورمان که با پیروزی برابر ازبکستان در اولین دیدار مقدماتی جام جهانی فرصت داشت تا با پیروزی برابر قطر در ورزشگاه آزادی تهران گام بلندی برای رسیدن به جام جهانی بردارد، در شرایطی که 100 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند به تساوی رسید.

خرداد ۲۲، ۱۳۹۱

ایران و 1+5 رو به مسکو ؟

این بار هر دو طرف مذاکره اینگونه عازم مسکو میشوند


چگونه بادکنک باد کنیم ؟


سومین سالگرد قضای حاجت ولی امر مسلمین جهان مبارکباد !

فرازی از سخنرانی تاریخی و ارزشمند حضرت آیت الله سید علی حسینی خامنه ای , ولی امر مسلمین دو جهان : ... لشکر کشی خیابانی نکنید , من نمی ترسم , رادان و مرتضوی  به حساب شما میرسند .... من آقای هاشمی را دوست دارم , اما نظرم به نظر محمود ی نزدیکتر است ! تن بیماری دارم , اندک آبروی دارم  ..... کهریزک استاندارد نیست ..... بر رای مردم و نظر مردم به پشتوانه سپاه , قضای حاجت میکنم !

سومین سالگرد پنجم شدن شیخ مبارکباد !

خرداد ۲۱، ۱۳۹۱

شرایط جوی اپوزیسیون در سی سال گذشته ؟

آیا ما بعنوان طرفدار از یک حزب , گروه یا سیستم با رفتار خود آب به آسیاب اسلامگرایان تندروی حکومتی ریخته ایم ؟ آیا ما طرفداران احزاب متفاوت بعنوان اپوزیسیون جمهوری کثیف اسلامی با رفتار و کردار خود , خواسته یا ناخواسته در راستای اهداف عالیه رژیم دیکتاتوری اسلامی حرکت نکرده ایم ؟

شیوا جان تولدت مبارک !

سالروز تولد شیوا نظر آهاری
شیوا را فراموش نکنیم !

خرداد ۱۹، ۱۳۹۱

چه کسی میتواند در دقیقه نود این توپ سیاسی را گل کند ؟

اگر شما سر مربی بودید کدامیک را برای زدن آخرین ضربه ایستگاهی انتخاب میکردید ؟

خرداد ۱۸، ۱۳۹۱

خرداد ۱۶، ۱۳۹۱

نبرد تن به تن ( دختر پرسپولیسی و پسر استقلالی ) در حاشیه خیابان

به این میگن خواستن و نتوانستن

و شاعری که حکمش ارتداد است !

فقط غذای پر چرب علت مرگ شیخ نخواهد بود ! افزایش ضربان قلب هم ...


حال مینا خلیلی خوب نیست ! حقوق بشر فقط و فقط مخصوص زندانیان ایران نیست !



بنا به گزارشهای میدانی و محلی:

 حال مینا خلیلی, 26 ساله, یکی از11 پناهجویی که هفته پیش با ورود به کلیسای استفان کپنهاگ تحصن و اعتصاب غذای خود را آغاز کرده بود دو روز پیش رو به وخامت گذاشت. مینا که از کمبود آهن در خون رنج میبرد دچار تشنج شده و بعد از بازدید اولیه توسط پرستاری که در محل تحصن حاضر بود به بیمارستانی در کپنهاگ منتقل شد. علیرغم درخواست پزشکان از مینا برای شکستن اعتصاب غذا و ابراز نگرانی از احتمال به کما رفتن وی در صورت ادامه, مینا خلیلی همچنان دراعتصاب غذا بسر میبرد و بعد از یک روز اقامت در بیمارستان بار دیگر به متحصنین پیوسته است. همسر مینا, عادل غضنفری, 28 ساله, یکی دیگر از متحصن میگوید:"ما مشکلات زیادی در ایران داشته ایم و تصمیم دارم تا آخرین نفس در مبارزه با جمهوری اسلامی تلاش کنیم . من بخاطر دگر اندیشی و مخالفت با جمهوری اسلامی و مینا بخاطر دفاع از حقوق زنان مجبور به ترک ایران شدیم. همسر من از بیماری کمبود آهن در خون رنج می برد و وضعیت جسمانی خوبی ندارد و این موضوع که کلیسا از ما خواست آنجا را ترک کنیم از لحاظ روحی هم به همسرم مینا ضربه زد. الان هم در اطاقی بی حال و بی رمق خوابیده است" ,این پناهجویان سه روز پیش مجبور به ترک کلیسا و اقامت موقت در یک ساختمانی که در مالکیت شهرداری کپنهاگ است شدند. علت ترک کلیسا این بود که هیئت امنای کلیسای استفان به پناهجویان ابلاغ کرده بود که تنها در صورت شکستن اعتصاب غذا میتوانند در کلیسا بمانند. اعتصاب کنندگان ضمن درخواست رسیدگی به پرونده های پناهجویان بلاتکلیف, خواستار قطع روابط دیپلماتیک دانمارک با ایران و بستن سفارت جمهوری اسلامی در کپنهاگ هستند. تاکنون چندین اتحادیه کارگری, سازمان های فعال حقوق بشری و احزاب و سازمانهای چپ گرا در دانمارک از تحصن کنندگان حمایت کرده اند اعتصاب غذای ایرانیان پناهجو در رادیو و تلویزیون و دیگر رسانه های دانمارکی بازتاب وسیعی داشته است




خرداد ۱۵، ۱۳۹۱

اوتانازی , آخرین خواهش دیکتاتور مصر



اوتانازی یا «یوتانازی» (Euthanasia)در زبان لاتین به معنی «مرگ خوب» است. اوتانازی در اصطلاح، شرایطی است که در آن، بیمار بنا به درخواست خودش به صورت طبیعی و آرام بمیرد. این شرایط معمولاً در بیماری‌های سخت یا دردناک یا درمان‌های طولانی‌مدت و ناامیدکننده پدید می‌آید. در فارسی به آن «هومرگ»، «مرگ آسان»، «قتل ترحمی» یا «به مرگی» نیز گفته شده‌است. فعل آن نیز euthanize است که در فارسی می‌توان «هومرگاندن» یا «هوکشتن» را می‌توان بکار برد.

 روزنامه بریتانیایی تایمز به نقل از منابع نزدیک به حسنی مبارک اعلام کرد رئیس جمهور سابق مصر که از افسردگی شدید رنج می برد از پزشکان خود خواسته است تا به او داروهایی بدهند تا کمک کنند زودتر بمیرد.
تایمز افزود: مبارک پس از سرنگونی رژیم وی در انقلاب اخیر به شدت دچار افسردگی شد و این درخواست را با پزشکان خود مطرح کرد."
بر اساس این گزارش اوج افسردگی در اواخر ماه آوریل 2011 پس از 6 هفته از سرنگونی حکومت مبارک وی را فراگرفت.
مبارک طی این دوره با مصرف داروهای ضد افسردگی موافقت کرد اما از ملاقات با روانپزشک خودداری کرد.
دادگاه جنایی قاهره روز شنبه حسنی مبارک را به حبس ابد محکوم کرد و پس از صدور حکم به شکل مستقیم به زندان منتقل شد.
منابع خبری گزارش دادند پس از انتقال مبارک به بند زندان " طره " در نزدیکی قاهره وی به شدت گریست و فریاد زد: " من به کشور خدمت کردم."
او در ابتدا از ورود به زندان خودداری کرد اما پس از دو ساعت مذاکره و گفتگو با رئیس محافظان قبول کرد وارد زندان شود.
پیش از این او در یک بیمارستان نظامی زیر نظر پزشکان بستری شده بود.

آیا اتانازی آخرین خواهش سید علی دیکتاتور هم خواهد بود ؟

خرداد ۱۴، ۱۳۹۱

ای شاه خوبان برگرد به ایران _ عمامه داران ریدن تو ایران

دفاع از حکومت پادشاهی با ادبیات فارسی !



ادبیات طرفداری از نظام پادشاهی در ایران امروز ! حالا یک تعداد ادم مغرض میگن نظام پادشاهی در ایران طرفدار ندارد !


دو کلمه حرف حساب از مهندس بهرام مشیری .


باربی در دبستان مکتب النرجس جماران ثبت نام کرد !

بعد از اشتون , باربی اسلام آورد ! 
چه میکنه این جنبش اسلام آوری ! حالا که باربی مسلمون شده از اول مهر ماه به دبستان خواهد رفت !

خرداد ۱۲، ۱۳۹۱

چهارده خرداد روز ملی " Dance Again " در ایران تعطیل عمومی است !

بمناسبت سالگرد درگذشت امام خون , امام  سیزدهم و پیشوای شیعیان منجمد المغز جهان !
شادی , رقص و خوشگذرانی در این روز ملی ( چهارده خرداد ) بزرگترین نه به ملایان تروریست اسلامی  و تمام ابلهانی است که خواهان بازگشت به دوران طلایی حضرتش هستند .
تقدیم به تمام آزادیخواهان ایرانی در هر کجای جهان !
 Jennifer lopez - dance again