حق مسلم ما

مهر ۱۱، ۱۳۹۱

بازگشت اکبر کوسه ! نوشته سید علی خامنه ای

امروز در خبر ها آمده بود که اکبر  میخواهد با شرکت در انتخوابات 92 به عرصه سیاسی برگردد ! ( منبع خبر ) درست پس از رفتن فائزه و مهدی در همین وبلاگ نوشتم :
بر هیچکس پوشیده نیست که اگر اکبر با سید علی پشت پرده ساخت و پاخت نکرده بودند , نه فائزه میرفت زندان و نه مهدی بر میگشت ایران که بره زندان .اول اینکه فائزه و مهدی در زندان اوین نیستند ! آنها در هتل اوین نزدیک زندان هستند . آلت الاسلام اکبر هاشمی بهرمانی رفسنجان , دغدغه ای جز حفظ نظام ندارد ! اکبر شاه در آستانه انتخوابات میخواهد با اجرای یک نمایشنامه , بخشی از مردم ایران را کم کم آماده کند .آلت الله سید علی حسینی خامنه ای , فهمیده است که نوچه هایی چون محمود فاتحه خوانده اند به رژیم , او میداند که اگر رژیم نباشد رهبر ی هم نخواهد بود . آلت الله برای ساکت کردن مردم و خفه کردن میکربهای سبز در یک سناریوی دقیق با همکاری اکبر شاه و فقط به منظور طولانی کردن عمر رژیم , فائزه و مهدی را به اوین فرستاد .ملت ایران باید بیدار باشد و هوشیار و گول این بازیهای بچگانه را نخورد . محمود و اکبر و محمد و سید علی و میرحسین و... هیچ تفاوتی با هم ندارند . همه آنها به حفظ نظام و غارت ثروت ایران مشغولند .
تنها راه نجات ملت ایران , براندازی حکومت اسلامی است ! هیچ تفاوتی بین سران نظام اسلامی نیست . این نظام اصلاح شدنی نیست ! چه با اکبر چه بدون اکبر ما مردم ایران زیر بار فشار اقتصادی له خواهیم شد ! 
تا آنقدر نحیف و ضعیف نشده ایم که نای آمدن به خیابان را نداشته باشیم باید نسخه براندازی کل رژیم را بپیچیم , حکومت در اوج ضعف است و ما در اوج نا امیدی و عدم اعتماد بنفس ! ما همان مردم جنبش سبز 88 هستیم . ما می توانیم !

هاشمی و خامنه ای کیستند و چه ارتباطی دارند ؟ از زبان علیرضا نوریزاده ( 30 دقیقه ویدیو )



به نظر شما نوریزاده خیالباف است یا مطلع ؟ من میگم سید علی و اکبر خطر سرپیچی و طوقیان مردم را حس کردند و  دوباره به هم نزدیک میشن تا نظام رو حفظ کنند , نوریزاده میگه سید علی میخواد اکبر را به زانو زدن وادار کند ؟