حق مسلم ما

مهر ۲۶، ۱۳۹۱

درست مثل زمان شاه , دلار هفت تومانی میشود !

ولی وقیح در ادامه صحبت هایش در جمع ساندیسخوران خراسان جنوبی گفت : ما خودمان دلار هفت تومانی تحویل مردم میدهیم , از ما انتقاد میکنند که در زمان شاه دلار هفت تومان بوده و حالا چهار هزار تومان است ! 
مردم ایران کم صبر هستند , من خودم بعنوان رهبر جمهوری اسلامی بر همه چیز احاطه دارم , از عمارت النسا ء تا دفتر رئیس الوزرا . نرخ دلار کم کم بالا میرود بسیار خوب ! همچین که رسید به هفت هزار تومان ( 70000 ریال  ) در یک حرکت انقلابی دستور میدهم چهار صفر از پول ملی حذف شود , دلار میشود هفت تومان !
حضرت امام خامنه ای ( ص3) ولی امر مسلمین جهان و رهبر شیعیان عالم کون و مکان و نوه پیامبر عظیم الشان جهان اسلام در ادامه منویات خویش فرمودند " ما خودمان شاهی هستیم برای خودمان نمی گذاریم دلار از هفت تومان عبور کند , اینقدر زمان شاه را توی سر ما نزنید , اسلام را به خطر نندازید   "
حضرت امام در ادامه بیانات داهیانه خود فرمودند ! دلار را با حذف چهار صفر میکنیم هفت تومان تا کور شوند دشمنان نظام و بدخواهان ائمه اطهار !
لازم به ذکر است در ادامه این مراسم سعید جلیلی در حالی که دهانش را باز کرده بود تا صلوات بفرستد بر پیامبر و نوه اش خامنه ای کبیر به گزارشگر ما گفت " آقا ... , محمود احمدی نژاد را خیلی دوست دارند اما گمان کنم به من نظر دارند , البته قبلا هم به من پیشنهادهایی شده بود , اگر بر صندلی محمود انحرافی بنشینم , مطابق منویات رهبری دلار را با حذف پنچ صفر به هفت ریال میرسانم که از زمان طاغوت هم ارزانتر باشد "
و در خاتمه جماعت ساندیسخور شعار دادند صحیح است ! صحیح

 نظر اقا : دلار در سال پنجاه و هفت 70 ریال  = دلار در سال نود ویک با حذف چهار صفر 70 ریال