حق مسلم ما

آبان ۰۵، ۱۳۹۱

پوزیشن 69 محمود و بمبعلی !

این روزها به هر وبسایت , وبلاگ یا روزنامه ای سر میزنیم یا به رادیو و تلویزیون نگاه کنیم , همه در مورد بمبعلی و محمود و صادق حرف میزنند . برخی میگن محمود خوب زد تو دهن بمبعلی و گفت میخوام برم زندان سر بزنم و... بعضی میگن بمبعلی خوب گذاشت توی گوش محمود و بوسیله صادق جواب دندان شکن داد که تو غلط میکنی که میخوای بیایی زندان و.... صادق کیلویی چند ؟ صادق حرف بمبعلی را میگوید و می نویسد .

خلاصه یه بار محمود تک میرنه و یه بار صادق پاتک و... اما یه مسئله ای رو همه فراموش کردن . گرانی , تورم , ریال بی ارزش , افزایش قیمت لحظه ای وقحطی که می اید... از جمله عواملی است که این روزها مردم ایران را جان به لب کرده ! 

این بازی محمود و بمبعلی یک بازی سکسی سیاسی است ! اونا دهن همدیگه رو مثلا سرویس میکنند , هم خوراک برای اپوزیسیون پرحرف و کم عمل خارج کشور فراهم کردن , هم یه جور سوپاپ تخلیه فشار روحی و روانی مردم داخل است هم خودشان حالی کرده اند .
محمود سگ کی باشه که بخواد با بمبعلی شاخ تو شاخ بشه ؟ مگر اینکه هوس کوکاکولا کرده باشه... بازرگان که نخست وزیر منتخب خمینی بود و بنی صدر که با رای واقعی مردم رئیس الوزرا شده بود که دیدیم با انها چه کردند و ...
یعنی محمود نمی دونه رای نیاورده و رئیس حکومت شده ؟ ...آره ...محمود متوهم نیست , مردم ایران را جیگر حساب کرده درست مثل بمبعلی ( سید علی ) .
حالا هم بمبعلی گفته خفه ! فقط سرگرمی درست کردن برای مردم که وقتی دور هم هستند تخلیه بشن !