حق مسلم ما

تیر ۲۸، ۱۳۹۱

پیام تسلیت سید علی خامنه ای برای بشار الاسد سوری !


 **** انا الله و انا علیه راجعون ****


جناب آقای دکتر بشار الاسد , ریاست محترم جمهوری عربی سوریه و نماینده ولی فقیه در سوریه و حومه !
سلام علیکم و رحمه الله و برکاته ! خبر شهادت سردار رشید اسلام پاسدار آصف شوکت و هفتادو دو یار وفادارشان را شنیدیم . از صدر اسلام تا به حال این شعیان مظلوم و علویان مردمی مورد هجوم شیطان بزرگ بوده اند , چه آنوقت که امام حسین و یارانشان توسط دشمن زمان , دول غربی به رهبری آمریکای جهانخوار به شهادت رسیدند و چه حالا که حناب آصف مفتخر به نوشیدن شربت شیرین شهادت گردیدند .
از خداوند بزرگ برای شما و سرکار همشیره طلب صبر و شکیبایی , و برای روح پر فتوح آن عزیز ازدست رفته , مغفرت الهی و همنشینی با جد بزرگوارشان سید روح الله خمینی ( ص ) را مسئلت داریم .
خدا را شاکریم که  مخالفان غربزده سوری , شما را دوست دارند اگر چه نظرشان به نظر جنابعالی نزدیک نبوده است و با جناب شهید آصف شوکت هم نظر بوده اند .
جناب آقای بشار اسد , فتنه را خاموش کنید ! ما فتنه سبز 88 را خاموش کردیم و خاکسترش را به باد دادیم . شما هم آن بکنید که ما کردیم , قبلا بارها عرض کردم موسوی تان را به خیابان اورید تا جلو فتنه را بگیرد , بعد او را خانه نشین کنید ! اما نکردید .
به همراه نامه مقادیر متنابهی اسلحه و نیروی پاسدار برایتان می فرستیم تا دیگر شاهد شهید شدن عزیزانمان نباشیم . به همین مناسبت مجلس ختم و بزرگداشتی به یاد ان سردار رشید اسلام در حسینیه خودمان جمعه شب منعقد خواهد بود , مراسم زنانه در اندرونی بصورت همزمان برگزار خواهد گردید . مواظب خودتان باشید . بکشید , تجاوز کنید , ترور کنید این سوری های غیر علوی قدر ناشناس را تا مثل ما پابرجا باشید .
من الله التوفیق - سید علی