حق مسلم ما

مرداد ۰۲، ۱۳۹۱

نعیمه اشراقی، نوه خمینی ! تلویحا به کمپین " نه به حجاب اجباری " پیوست

نعیمه اشراقی، نوه  خمینی، مهندس پتروشیمی و کارشناس ارشد صنایع از دانشگاه امیرکبیر، و معاون مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت خدمات مهندسی نفت کیش، است .
او بسیار شفاف سخن میگوید ! او مدتها در کانادا و انگلستان زندگی کرده و تجربه زندگی در دنیای آزاد را دارد . او رسما با حجاب اجباری مخالف است , به عقیده او با زور اسلحه چادر سر مردم کردن یا چادر از سر مردم برداشتن یک معنی دارد و آن دیکتاتوری است ! دخالت مستقیم در امور شخصی انسانهاست .
حرفهای  شفاف و صریح او به معنای حمایت از " کمپین نه به حجاب اجباری " است . او در حالی این سخنان را بیان میکند که میداند عوامل سید علی خامنه ای برایش مزاحمت و چه بسا گرفتاری ایجاد خواهند کرد .
آیا سید علی ملعون میتواند نعیمه اشراقی را روانه زندان کند ؟ آیا سرنوشت نعیمه مانند سرنوشت فائزه هاشمی خواهد بود ؟ آیا ولایتمداران سگ صفت خامنه ای با درو دیوار منزل او مانند منزل علایی رفتار خواهند کرد ؟
آیا سید علی تریاکی حسین الله کرم و حسین شریعتمداری را مامور حمله به نعیمه خواهد کرد ؟ آیا نعیمه مانند برادرش خانه نشین خواهد شد ؟
....من چون در دو شهر لندن و تورنتو مدتی زندگی کرده‌ام، تفاوتهای این دو شهر را با شهری مانند تهران دیده‌ام و می‌دانم. مشکلات دختر جوانی که در تهران، از منزل خارج می‌شود و مسیری را طی می‌کند تا به مقصد برسد، خیلی بیشتر از مشکلات دختر جوانی در شهری مانند تورنتو است. در آنجا،‌ یک دختر جوان با یک خانم مسن و یا یک آقا فرقی ندارد و هیچ‌کس به او تعرضی نمی‌کند و امنیت بالا است....نظر امام راجع به حجاب مسلم است. چون تقید امام به حفظ شعائر دینی بر هیچ کس پوشیده نیست. اما نظر ایشان در این مورد نسبت به مراجع تقلید دیگر، چندان سخت گیرانه نبود. به خاطر دارم که در پاریس، در خانه، من بلوز و دامنی تنم بود و روسری بر سر داشتم. از امام پرسیدم که آیا این حجاب، حجاب کاملی است. ایشان هم فرمودند بله....ادامه