حق مسلم ما

اردیبهشت ۲۸، ۱۳۹۱

کارتونیستهای ایرانی موفق تر از خوانندگان ایرانی !

حدود دوازده روز  قبل حکم 25 ضربه شلاق برای یک کارتونیست اراکی صادر شد ! در یک اتحاد و همدلی کارتونیستها , آنقدر کارتون و کاریکاتور کشیده شد که شاکی شکایتش را پس گرفت ! پیشنهاد مانا نیستانی برای کشیدن کارتون شاکی , با استقبال کارتونیستهای داخل و خارج روبرو شد و بالاخره , هزینه 25 ضربه شلاق انقدر برای نظام ولایی بالا رفت که خودشان کم اوردند .

از هفته قبل تا حالا هر روز یک آخوند از یک جای ایران فتوای قتل شاهین نجفی را صادر کرده ! اینکار با فتوای صافی گلپایگانی کلید خورد و تا الان چهار یا پنج آلت الله  فتوای قتل صادر کرده اند , آخرینش که امروز صبح در خبر ها آمده بود فتوای قتل شاهین نجفی توسط جعفر سبحانی بود !

چرا شما خوانندگان و موسیقی دانان در یک اتحاد و همدلی دو خط شعر و اهنگ نمی خوانید , چرا با دو سطر شعر و موسقی و صدای خوشتان از همکارتان حمایت نمی کنید !
آیا معتقد هستید شاهین نجفی جرمی مرتکب شده است ؟ به اعتقادات شما توهین کرده ؟ اصلا اهنگ او را شنیده اید ؟ بدانید و آگاه باشید که فاصله عشق و محبت با تنفر و نفرت به کلفتی یک مو است . دلتان خوش است که 5 هزار نفر جوان در کنسرت شما جمع میشوند و بلیط ... دلار / یورو میخرند ! شاهین را حمایت نکنید جوانان هم از شما رو بر خواهند گردانید !
هزار رحمت به ان صدای همیشه عاشق موسقی ایرانی جناب داریوش که حداقل اعلام همبستگی و حمایت با شاهین را داشت و یک اهنگش را به او هدیه داد . شما ها چی !
اگر امروز از همکارتان حمایت نکنید , فردا از چشم همین جوانهای ایرانی خواهید افتاد !
چه خوبست حال که ملایان همدل شده اند تا همگی انها یکی یکی فتوای قتل صادر کنند , شما هم یکی یکی با صدای زیبا و موسقی دلنوازتان از شاهین نجفی حمایت کنید ! در حمایت از او یک اهنگ کوتاه بخوانید !
حال که اخوندها فتوی قتل را کپی میکنند , شما هم آهنک شاهین را بازخوانی کنید !
نقی را قسم دهید تا حافظ جان همکارتان باشد !
کاری کنید که صدای شما از تمام ساختمانها و اتومبیلها و ... در سراسر ایران طنین انداز شود .
شما میتوانید در یک اتحاد و همدلی , آنقدر هزینه فتوای قتل را بالا ببرید , که هیچ اخوندی هرگز جرات نکند فتوای قتل بدهد . !
شما بزرگترین اسلحه بی خطر دنیا را دارید ! همانگونه که کارتونیستها و کاریکاتوریستها بزرگترین قلم خطرناک دنیا را !