حق مسلم ما

بهمن ۲۹، ۱۳۹۰

نامه ای به سید محمد خاتمی و اکبر هاشمی رفسنجانی



جناب آقایان سید محمد خاتمی و اکبر هاشمی
با عرض سلام , بر هیچکس پوشیده نیست که شما اقایان در انتخابات دوازدهم اسفند شرکت خواهید کرد ! یعنی اگر شرکت نکنید به میل و رغبت خودتان باید بروید ور دل مهدی کروبی و میرحسین موسوی ؟
اگر انصاف داشته باشیم باور خواهیم داشت که طرفداران سبز شما به مراتب از هواداران اصولگرای جناب خامنه ای و یاران انحرافی جناب محمود احمدی نژاد بیشتر هستند . اکثر هواداران شما جوان و شاید رای اولی باشند وبر هیچکس مخفی نیست که هواداران شما چه بسا احساساتی تر از چماق بدستان جریانات اصولگرای منحرف هستند !
با توجه به وضعیت شما در جمهوری اسلامی توقع ما این نیست که شما در انتخابات پیش رو شرکت نکنید . اما خواهش ما این است که صبح اول وقت تشریف نبرید رای بدهید ! حوزه ها تا 7 بعد از ظهر باز است و ترجیحا بعد از نماز ظهر و عصر این کار را انجام دهید یا از همه بهتر نزدیک غروب !
با این کار فرصت تبلیغاتی تلویزیون ضرغامی را خواهید گرفت . 
الان شما فتنه هستید و خیلی هم بد هستید , ممنوع التصویر و ممنوع المصاحبه اما وقتی لازم باشد , از شما ها بعنوان سوژه تبلیغاتی استفاده شود , همه چیز فدای خواست ولایت مطلقه میشود .
بدانید و آگاه باشید که اگر صبح اول وقت در کنار صندوقها حاضر شوید و فرصت تبلیغات را برای اصولگرایان منحرف فراهم آورید  , همین اعتبار الان خود را هم از دست خواهید داد .
اجازه بدهید تا تلویزیون تصاویر خامنه ای و احمدی نژاد و حداد قاتل و برادران لاریجانی و ... پای صندوقهای رای مکرر نشان دهد که منفورین مردم هستند .
خودتان را بازیچه سید علی خامنه ای و منحرفین انحرافی نکنید ! که همین اعتبار اندکتان را نزد مردم  از دست خواهید داد !
سبزها در یک اقدام متحد روز جمعه دوازده اسفند در خانه هایشان معتکف خواهند شد , به هیچ قیمتی سبزها را در خیابان نخواهید دید حتی برای خرید نان !


این نامه توسط یک سبزالهی برای من ایمیل شده بود دیدم جالب است گذاشتم توی وبلاگ