حق مسلم ما

تیر ۰۹، ۱۳۹۰

آلبومها

آلبوم شماره 1 قدیمی ترین و آلبوم شماره 15 جدیدترین لینکهای وبلاگ را در اختیار شما می گذارد . اولین پست این وبلاگ در آگوست 2008 نوشته شده است . این وبلاگ هر روز مطلب جدید دارد .
















دیکتاتورها شمع لوگوی عفو بین الملل را فوت میکنند.








برخی لینکهای پر بیننده در همین وبلاگ

سئوالات اصلی کنکور همان سئوالات ولایی است!


رئیس سازمان سنج کشور اعلام کرد در صورتی که داوطلبان به یکی از سئوالات زیر پاسخ نادرست بدهند , مردود علمی اعلام خواهند شد . و منتظر نباشند که کارنامه برای آنها ارسال شود و بخواهند تعیین رشته نمایند . سئوالات زیر سئوالات ولایی هستند و از امسال به کنکور اضافه شده است .
دکتر میرزا قلمدون پاچه زاده اضافه کرد , این سئوالات برای رفع ابهام در آینده دانشجویان از طرف بیت معظم اله طرح شده است . و بمنظور شفاف سازی سازمان سنج این سئوالات و پاسخها را در اختیار خبرنگاران نهاد .
ده سئوال ولایی دانشجویی عبارتند از :

1- طرفدار کدام حزب سیاسی هستید؟
1- فتنه سبز 2- ولایت فقیه 3- جریان انحرافی 4 - هیچکدام
2- اگر در دانشگاه تظاهرات سیاسی یا صنفی صورت بگیرد شما چه می کنید ؟
1- شرکت میکنم 2- شاید شرکت کنم 3- شرکت نمی کنم 4- هر چه آقا بگن
3- آیا با دفن کردن شهدا در دانشگاه موافق هستید ؟
1- خیر دانشگاه قبرستان نیست 2-مخالفم چون از مرده می ترسم 3- نظرمن نظر ولایت است 4 - موافقم
4- در انتخابات آینده به چه کسی رای خواهید داد ؟
1- هرکس ولایتمدار تر باشد 2- به ارباب جمعی هاشمی 3- به نوچه های محمود 4- شرکت نمی کنم
5- در تجاوز جنسی به دختر دانشجو در مشهد چه کسی مجرم و متهم است ؟
1- رئیس دانشگاه 2- خود دختره خاک بر سر و خانواده اش 3- سازمان امنیت دانشگاه 4 - وزارت آموزش عالی
6- برای کسب نمره در دروس دانشگاهی چه کاری خواهید کرد ؟
1- درس می خوانم و به حق نمره می گیرم 2- پارتی پیدا می کنم 3- پول خرج میکنم و استاد را می خرم 4- به درخواست نماینده ولی فقیه در دانشگاه لبیک می گویم و اجازه میدهم تا لذت ببرد( زنا - لواط ) ونیازی به درس خواند و منت استاد کشیدن نیست
7- اگر دوست همکلاسی شما گفت آیت الله منتظری , ناصر حجازی یا میرحسین موسوی را دوست دارم شما چه میکنید ؟
1- هیچ کاری نمی کنم 2- خوشحال می شوم و با او بیشتر دوست می شوم 3- فورا به بسیج دانشجویی یا نمایند ولی فقیه در دانشگاه یا وزارت اطلاعات خبر میدهم تا جدش را بیاورند جلو چشمش 4 - با او قهر میکنم
8- آیا می دانید شیشه نوشابه و تخم مرغ آب پز در دوران دانشجویی چه معنایی دارد ؟
1- خیر نمی دانم 2- برای درست کردن ساندویچ تخم مرغ با نوشابه لازم است 3- تخم مرغ را می خوریم و شیشه های خالی را جمع میکنیم تا بفروشیم و خرج تحصیل در بیاد 4- اگر فعالیت غیر ولایی کردیم باید تحمل داشته باشیم که ماتحت مان پاره خواهد شد بوسیله تخم مرغ و شیشه نوشابه
9- کدام دانشگاه بدون کنکور برای فعالان سیاسی یا صنفی , دانشجومی پذیرد ؟
1- دانشگاه اوین و کهریزک 2- دانشگاه امام صادق 3- دانشگاه مالک اشتر 4- دانشگاه الزهرا
10- چه کسانی در دانشگاه ستاره دار می شوند ؟
1- فعالان سیاسی دانشجویی 2- منافقین و بهائی ها و جاسوسان بیگانه و دانشجونما ها 3- هر کس حرف حساب بزند 4- دانشجویانی که در اجتماعات دانشجویی حاضر میشوند


برخی لینکهای پر بیننده در همین وبلاگ

کنکور سال 1390 از امروز شروع شد !




برخی لینکهای پر بیننده در همین وبلاگ

خالی بندی های بزرگ محمود به زبان موریکا کتاب شد !


مدیر انتشارات چوپان دروغگو با بیان این مطلب که سه کتاب دکتر محمود به چاپ شصت و سه درصد رسیده است و با استقبال گسترده روبرو شده است اضافه کرد کتاب جدید محمود مشتمل بر خالی بندیهای بزرگ در مورد مدیریت جهانی , بزودی منتشر خواهد شد .
دکتر محمود احمدی نژاد قبلا سه جلد کتاب به زبان فارسی منشر کرده بود . حال با توجه به درخواستهای فراوان توسط مسئولین جهانی و فرهیختگان عالم تصمیم گرفته است یک جلد کتاب از خالی بندیهای بزرگ خودش را به 12 زبان زنده دنیا به نیت امام دوازده منتشر کند , همانطور که در تصویر مقابل می بینید این کتاب حاصل شش سال خالی بندی جناب دکتر در زمینه مدیریت جهانی است که به زبان کشور موریکالتوس ترجمه شده است . لازم به ذکر است که ترجمه یک صفحه از فارسی به زبان موریکا فقط یک کلمه است . یعنی اگرفارسی زبانان یک صفحه بنویسند , موریکا زبان فقط یک لغت می نویسند . ( حالا اگه این کتاب فارسی نوشته شود چند صفحه خواهد شد , خدا می داند )
کشور موریکالتوس آنقدر بزرگ و وسیع است و جمعیت میلیونی دارد که روی نقشه جا نمی شود و لذا نمی توانید آنرا در نقشه پیدا کنید . حتی از بورکینوفاسو و جزایر کومور هم بزرگتر و وسیع تر است .
مدیر انتشارات دروغگو گفت خس و خاشاک ایرانی میتوانند اصل این کتاب را به زبان موریکایی در تظاهرات 18 تیر از غرفه های سیار که در پاسگاههای انتظامی است بخرند . ضمنا برای دانشجویان 63 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است .


برخی لینکهای پر بیننده در همین وبلاگ

تیر ۰۸، ۱۳۹۰

شباهت فرهنگی ملا محمد عمر با سید علی خامنه ای



ملا محمد عمر رهبر طالبان افغانستان است که سالهایی هم بر مردم و کشور افغانستان حکومت اسلامی سنی کرد . سید علی هم که معرف حضور همگان هست و نیازی به معرفی ندارد .
بیاد داریم که ملا محمد دستور داده بود تا مجسمه های سنگی بزرگ بودا را در افغانستان با گلوله هدف قرار دهند و عوامل احمق او هم همان کار را کردند . آن مجسمه ها آثار فرهنگی و تاریخی افغانستان بود , اما ملا محمد عمر مسلمان شعور درک و فهم این مسائل را نداشت و ندارد , او می گفت علامت بت پرستی است . ( الان یک گروه آلمانی سعی میکنند آن تکه ها را به هم بچسپانند )
سید علی حسینی خامنه ای هم که یک مسلمان شیعه است اعتقادی به تاریخ و فرهنگ و هنر و این چیزها ندارد . کلا سید علی نمی داند فرهنگ را باید با کدام ح بنویسد .
ویدئوی زیر نشان میدهد که عوامل ضد فرهنگ ولایتمدار در ساری با مجسمه آرش کمانگیر چه کرده اند . این مجسمه ها در یکی از میادین ساری بنام میدان امام نصب بودند . شنیده ها حاکی از آن است که امام جمعه گاو ساری گفته است زنان با دیدن این مجسمه ها تحریک میشوند .
حالا کسی نیست بگه آسد علی این آرش کمانگیر و اسبهایش چه هیزم تری به تو فروخته بودند که باید اینقدر وحشیانه با انها رفتار کنی .


جالب این است که حامد کرزای می خواهد با طالبان آشتی کند و آنها را برادران خودش می داند . بیچاره و بدبخت مردم ایران و افغانستان که اسیر چه رهبران نادانی هستند .

در پاسخ به امام جمعه ساری یک زن محجبه و ولایتمدار می گوید : به مسجد که می روم , تحریک میشوم . وضو باطل و غسل لازم می شوم ! چه کنم ؟

فاطمه آلیا حق مسلم ماست !


تعجب نکنید . این چطور نماینده ای است که تفاوت باغ را از استخر نمی داند ؟ تهران را از خمینی شهر تمیز نمی دهد ؟ دیروز رسما می گوید متجاوزان به استخر زنانه در تهران دستگیر شده اند . امروز می گوید منظورم باغ خمینی شهر بود !

این توهین به مردم ایران نیست ؟ این توهین به شعور مردم نیست ؟ این بازی دادن مردم نیست ؟

البته این گونه نمایندگان حق مسلم ما هستند . ما مردم کم سواد که می رویم و رای میدهیم . ما مردم ساده و خوش باور که فکر می کنیم با رای دادن و انتخاب نماینده نقشی در سرنوشت خودمان داریم .
رای ما خوانده نمی شود . نماینده توسط بیت رهبری تعیین می شود . برای همین است که این نمایندگان اینگونه به شعور مردم توهین میکنند .





برخی لینکهای پر بیننده در همین وبلاگ

تیر ۰۷، ۱۳۹۰

جمع آوری دیشهای ماهواره برای تامین اعتبار مسکن مهر است


عضو فرعی كمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره جلسه كمیسیون جهاد اقتصادی ارشادی انتظامی مجلس با سردار احمدی مقدم گفت: سیاست جمع آوری دیشها برای جمع‌‌آوری نقدینگی ناشی ازاحتیاج 14 هزار میلیارد تومانی مسكن مهر بوده است. عضو فرعی در مورد نشست روز قبل كمیسیون جهاد اقتصادی ارشادی افزود: سؤال نمایندگان در كمیسیون جهاد اقتصادی ارشادی انتظامی از آقای احمدی مقدم , فرمانده کل نیروی انتظامی این بود كه چرا جمع آوری دیشها یك باره افزایش و بعد یكباره كاهش پیدا می کند و این نوسان به خاطر چه می باشد.

احمدی مقدم گفت : به فرموده ما دیشها را جمع می کنیم و بعد از در پشتی توسط ولایتمداران در بازار آزاد قاچاقی به مردم می فروشیم . هم اشتغال ایجاد کرده ایم , هم سربازان امام زمان بیکار نیستند و هم کمبود بودجه مسکن مهر را فراهم می آوریم و هم این که مردم را سرگرم داریم . وی اضافه کرد اگر قرار نبود دیشها را دوباره بفروش برسانیم حالا که نود و نه درصد دیشها را جمع کرده ایم , دیگر نیازی نبود پارازیت ول کنیم تا مردم علاوه بر ابتلا به انواع سرطان تصویر تلویزیونشان هم برفکی شود .




برخی لینکهای پر بیننده در همین وبلاگ

به مسجد که می روم , تحریک میشوم . وضو باطل و غسل لازم می شوم ! چه کنم ؟


من یک زن مسلمان و محجبه هستم . مادر سه شهید و خواهر دو شهید دیگر هستم . جدی پدری من بر می گردد به شهدای کربلا , یعنی پدر بزرگ جد پدریم از شهدای کربلا بوده . یک رکعت نماز قضا و یک روزه نا تمام ندارم . خمس و زکات را کامل می پردازم و سهم امام را فراموش نمی کنم . در تمام نماز جمعه ها حضور دارم و خیلی مسلمان خوبی هستم . از سران فتنه و جریان انحرافی خیلی بدم می آید و اصلا به آنها اعتقاد ندارم و ولایتمدار هستم .
مراجع گفتند که ساق پای اسب مجسمه فلانی در فلان میدان ساری باعث تحریک زنان میشود , برداریدش ... دم اسب مجسمه آریو برزن در میدانی درایلام موجب تحریک نسوان میشود و حذفش کنید ... زنان به استادیوم فوتبال نروند که تحریک میشوند با دیدن ساق پای پر موی فوتبالستها ... اشرار از خدا بی خبر به زنان در اصفهان تجاوز گروهی کردند چون لباس زنان خوب نبوده و ... و خیلی چیز های دیگه . من هم از مراجع متشکرم که اینقدر به فکر من و امثال من هستند . ممنون از شما مراجع بزرگ دینی و همه مردان ولایتمدار که اینقدر به شان و منزلت ما زنان توجه دارید . البته حق هم همین است چون خودتان به سلامتی هم مادر دارید و هم خواهر و احتمالا دختر هم .
حالا یک سئوال دارم از مراجع عالیقدر و اعظم . البته حجب و حیا اجازه نمی دهد تا شفاف سئوال کنم و مجبور هستم در لفافه بپرسم ولی میدانم چون شما حضرات آیات متخصص هستید خودتان سئوال مرا درک می کنید و جواب دندان شکن می دهید تا کور شوند همه استکبارها و صهیونیسته و همه منافق ها و کافران حربی بی دین شاهی و مخصوصا سران فتنه .
روم به دیوار من به عنوان یک زن مسلمان هر وقت می روم مسجد , حرم مطهر , امام زاده و اماکن مقدس دینی , با دیدن این ... که شبیه چیز مردانه هست , شدیدا تحریک می شوم , وضو یم باطل و غسل لازم می شوم . چه کار کنم ؟
من عاشق مسجد رفتن و عاشق اهل بیت هستم اما نمی توانم به مسجد بروم چون تحریک میشوم . اول فکر میکردم خودم تنها این اشکال را دارم , اما بعد فهمیدم همه زنان این مشکل را دارند و شدیدن تحریک میشوند .
از مراجع اعظام و برادران ولایتمدار خواهش میکنیم دستور بدهند این چیزها را از مساجد بردارند . که حضور ما در مساجد بیشتر و پر رنگ تر گردد .
آیا آقایان هم وقتی به مسجد می روند چیزی هست که ببینند و تحریک شوند ؟



برخی لینکهای پر بیننده در همین وبلاگ

تیر ۰۶، ۱۳۹۰

مشکل تجاوزات گروهی در جمهوری اسلامی برای همیشه حل شد !



بعد از رسانه ای شدن تجاوزات غیر انسانی در خمینی شهر , گلستان , کاشمر , شهریار و محلات یکی از بزرگ رهبران دینی ایران ( آ تقی ) راه حل مناسبی را پیشنهاد کرد .
با توجه به اینکه صیغه در اسلام حلال است و از شیر مادر حلال تر , اما تجاوز حرام است و از گوشت خوک حرام تر , و با در نظر گرفتن اینکه در فقه شیعه یکنفر میتواند بارها صیغه شود و جایز است , و با توجه به اینکه همه کار ها در ایران باید زیر نظر روحانیون و با تائید آنها صورت بگیرد . لذا این مغز متفکر اسلام شیعه پیشنهاد کرد در گروههای متجاوز حتما یک نفر ملا یا شیخ یا آخوند یا مارمولک باشد . چرا که آخوند ها از بدو تولد با خواندن اذان و اقامه در گوش نوزاد ... تا خواندن نماز میت برای هر فرد همیشه با انسانها هستند .
بسیجیان و عوامل لباس سبز انتظامی یا لباس شخصی های منصوب بیت از این به بعد نباید به تنهایی اقدام به تجاوز جنسی کنند . در گروهها باید حتما یک نفر آخوند ولایتمدار و مجذوب ولایت حتما باشد .
چون :

الف - آخوند گروه تجاوز جنسی نمایند رسمی رهبری خواهد بود و می تواند مستقیما و بدون واسطه اخبار واقعه را به عرض مقام عظمی ولایت برساند تا روسیاه شوند مطبوعات و رسانه های استکبار جهانی , که خبر نادرست و تحریف شده به مردم می دهند .

ب - شخص آخوند گروه بیکار نیست , و قبل از هر تجاوز با خواندن صیغه آنرا حلال و طیب میکند

ج - بابت خواندن هر صیغه مبلغ 100 هزار تومان خواهد گرفت , 25 هزارتومان برای حساب 100 امام , 25 هزار تومان برای حساب 1000 خامنه ای , 25 هزارتومان برای حساب حماس و القاعده و 25 هزار تومان بعد از کسر مالیات دولت مهر ورز حق خواندن صیغه و گزارش کتبی به رهبر . ( این مبلغ برای هر نفر محاسبه میشود )
تبصره :
1- احوط است گزارش را به گونه ای بنویسد که رهبری موقع خواندن لذت کافی و وافی را ببرد ! ( وصف العیش نصف العیش )
2- احتیاط مستحب اینکه اگر متجاوزین پول نداشتند از شخص مورد تجاوز بگیرند یا امال شخصی او را به غنیمت ببرند !

د - این کار تولید اشتغال می کند و درامد زا است . و به دولت مهرورز خدمتگذار هم کمک می شود .

ه - این فتوی از دستورات و احکام ثانویه اسلامی محسوب میشود و شرعا درست است و با قانون اساسی جمهوری ولایت فقیه هم سازگار است .
و- زن صیغه شده هم نمی تواند بعدا بگوید به من تجاوز شده است و ننه من غریبم راه اندازد .

ز- هزار تا فایده و خاصیت دیگه هم دارد که خودتان بر آن واقف هستید ..... حالا یکی اش را بگو ببینم !؟


***************************
برخی لینکهای پر بیننده در همین وبلاگ

تیر ۰۵، ۱۳۹۰

اگر من خدا بودم !!!!!!



مسابقات دوی صد متر در حضور رهبر برگزار شد !

به عکس زیر خوب نگاه کنید !
ظاهرا مسابقات بین الحرمین است و دوندگان باید مسافت طولانی این ور اتاق تا اون ور اتاق رهبری را بدوند .
بیت مطهر رهبری این مسابقات را برای انتخاب وزیر برگزار کرده است .
هر کس برنده شود وزیر ورزش خواهد شد .
حالا شما فکر می کنید چه کسی برنده این مسابقات دوی صد متر می شود .
.
.

این موجودات شریف نمی توانند از جایشان بلند شوند ! برای بلند شدن از زمین به کمک نیاز دارند !
حالا این موجودات می خواهند وزیر ورزش و جوانان معین کنند
وزیر ورزش !
چقدر جوانان و ورزشکاران ایرانی بیچاره و بدبخت هستند که چنین رمالان بی حالی برایشان وزیر انتخاب می کنند

18 تیر 90 روز تجمع برای آزادی از اسارت ملایان است . ( اطلاع رسانی کنیم )


عوامل سید علی خامنه ای با حمایت نیروی انتظامی علاوه بر زنا , لواط هم می کنند !


در چند روز گذشته چند واقعه خشونت بار تجاوز گروهی و رقت انگيز ديگر در کشور جمهوري اسلامي ايران رخ داد. اینبار در شهریار از لواط کاری عوامل خامنه ای پرده برداشته شد . برخلاف اظهارنظر بسياري از مسئولين جمهوري اسلامي که عنوان مي نمودند حجاب، عامل اصلي تجاوز به عنف است، اين بار پسر 17 ساله اي به طرز فجيعي مورد آزار و اذيت و تجاوز سه نفر قرار مي گيرد .

ماجرا از اين قرار بود که: هفته گذشته جوان 17 ساله با حضور در اداره آگاهي شهريار از 2 جوان آزارگر شکايت کرد و به پليس گفت: چند روز پيش در منطقه پل فرديس کرج منتظر تاکسي بودم که خودرويي مقابلم توقف کرد. در همين موقع با مشاهده راننده که پسر همسايه‌مان بود، سوار خودرو شدم. دقايقي بعد از حرکت راننده، او مرا به 2 مرد مسافر که از دوستانش بودند، معرفي کرد اما پس از طي مسافتي راننده پس از گفت‌وگوي تلفني با فردي خود را بشدت عصباني نشان داد و ادعا کرد پدرش بيمار شده و بايد به بيمارستان شهر برود. شاکي با اشاره به ربوده شدن خود از سوي 2 مسافر ـ دوستان راننده ـ گفت: راننده پس از آن از من خداحافظي کرد و با سوار شدن به يک خودروي عبوري از محل دور شد و يکي از دوستانش رانندگي خودرو را به عهده گرفت تا مرا به مقصد برساند. وي افزود: در ميانه راه، مرد جوان به بهانه اين که ترافيک است، تغيير مسير داد و به درخواست‌هاي من براي متوقف کردن خودرو توجهي نکرد و با سرعت به سمت بيابان‌هاي شهر رفت. شاکي ادامه داد: در همين موقع همدست راننده با چاقويي که در اختيار داشت، مرا تهديد به مرگ کرد. با توقف خودرو هر دو نفر مرا مورد آزار و اذيت قرار دادند و از من فيلم تهيه کردند. متهمان پس از آن در مقابل يک ساختمان نيمه‌کاره مرا از خودرو بيرون انداختند و متواري شدند. آنها چند روز بعد نيز در تماس تلفني از من خواستند چند ميليون تومان به يک شماره حساب واريز کنم، در غير اين صورت فيلم تهيه شده را در شهر پخش مي‌کنند .

سرهنگ بازنشسته شهربانی سابق می گوید : مردم خودشان مواظب خودشان و خانواده هایشان باشند , حضرت امام خامنه ای زنا و لواط را برای عوامل نیروی انتظامی و بسیجیان ولایتمدار بمنظور ارعاب و ترساندن مردم جایز دانسته است .

این سرهنگ بازنشسته می گوید " نه تنها متجاوزان مجازات نمی شوند بلکه از طرف بیت رهبری پاداش هم می گیرند " او می گوید هرگز پرونده کاشمر به نتیجه نخواهد رسید چون یکی از متجاوزان برادر زاده امام جمعه کاشمر بوده است .

این سرهنگ باز نشسته می گوید اعتماد به نیروی انتظامی , اعتماد به جهل و تجاوز است . او میگوید غیر ممکن است دختر یا زنی یا پسر جوانی به پاسگاههای نیروی انتظامی برده شود و مورد تجاوز و اذیت و آزار قرار نگیرد .


تیر ۰۴، ۱۳۹۰

روز 18 تیر روز اتحاد و تجمع مردم ایران برای آزادی موسوی و کروبی !

از حالا اطلاع رسانی کنیم
همت کنیم , با هم باشیم و موسوی و کروبی را آزاد کنیم
با تجمع میلیونی می توانیم در 18 تیر 90 میرحسین و مهدی را آزاد کنیم



میرحسین موسوی بسیار هنرمندانه و زیرکانه از ما خواسته تا او را آزاد کنیم , به این عکس دقت کنید
میر حسین موسوی با انتشار این عکس از ما خواسته تا او را از زندان خانگی آزاد کنیم
18 تیر 90 فرصت مناسبی است برای آزادی موسوی و کروبی از حصر خانگی
آگاه باشیم و بدانیم که هرگز به ترسویان آزادی نمی رسد
ما بیشماریم , ما می توانیم
موسوی و کروبی خودشان زنده هستند و نیازی به قیم و وکیل ندارند , آنها که خودشان را وکیل و مشاور و قیم موسوی و کروبی میدانند در اروپا و آمریکا مکدونالد می خورند و با خامنه ای برو بیا دارند
باز هم می گویم به این عکس و نوشته های آن توجه کنید ! اگر این عکس توسط موسوی گرفته شده معنایش چیست ؟
مگر ما نگفتیم اگر رژیم آنها را بگیرد چنین و چنان می کنیم
مگر ما نمی گوئیم بی شمار هستیم
18 تیر 1390 با حضور پر رنگ خودمان درهای زندان موسوی را بشکنیم
ما می توانیم
ما می توانیم

حق مسلم ما


لینکهای پر بیننده در همین وبلاگ

بیایید مرا نجات بدهید

به مسجد که می روم , تحریک میشوم . وضو باطل و غسل لازم می شوم ! چه کنم ؟

مشکل تجاوزات گروهی در جمهوری اسلامی برای همیشه حل شد !

خالی بندی های بزرگ محمود به زبان موریکا کتاب شد !

کنکور سال 1390 از امروز شروع شد !

فاطمه آلیا حق مسلم ماست !

سئوالات اصلی کنکور همان سئوالات ولایی است!

شباهت فرهنگی ملا محمد عمر با سید علی خامنه ای

عوامل سید علی خامنه ای با حمایت نیروی انتظامی علاوه بر زنا , لواط هم می کنند !

روز 18 تیر90 روز اتحاد و تجمع مردم ایران برای آزادی موسوی و کروبی !

ریزش موی سر دلیل اصلی فوت هاله سحابی اعلام شد

دستبندی آهنی بر دستانی از جنس طلا

چرخه موجودات زنده

دیکتاتورها شمع لوگوی عفو بین الملل را فوت میکنند.

جمع آوری دیشهای ماهواره برای تامین اعتبار مسکن مهر است

مسابقات دوی صد متر در حضور رهبر برگزار شد !

اگر من خدا بودم !!!!!!

شطرنج سیاسی ایران در سی و دو سال گذشته

معتاد یا مرجع

نامه سرگشاده ولی امر مسلمین جهان به بشار اسد

از خاکریز تجاوز جنسی رونمائی شد

کدامیک زودتر می رود ؟

بعدش میرویم خانم بازی ( صیغه اسلامی ) چه کسی می آید ؟

من دختر ایرانم , بیائید به من هم تجاوز کنید ای پاچه خواران ولایت

اسلام ناب محمدی و پرورش فاحشه اسلامی

حسین شریعتمداری ( کیهان ) اعتصاب غذا کرد !

بازدید آقا از عمارت النسا ء در جوار بیت رهبری !

آقای خامنه ای , من معذرت میخواهم . شما ببخشید

نشان دادن موی سر به نامحرم از گناهان کبیره است ( امام نقی )

ایران به سه استان تقسیم میشود

سردار پاسدار علی کفاشیان بار دیگر بر فوتبال ایران ...! علی و آسد علی باید بروند

حمید استیلی گزینه مناسب وزارت ورزش و جوانان

جانشینان محمد و صادر کنندگان اسلام چه ها که نمی کنند .

من آقای سیف العدل را دوست دارم , اما نظر من به نظر آقای ایمن الظواهری نزدیکتر است

محمود گفت : با هشت وزارتخانه جدید کشور را مثل بهشت اداره میکنیم

گیرم دیش های سر بام را جمع کردید , با صافی آشپزخانه چه میکنید

حمایت نیروی انتظامی از اشرار ولایتمدار

محل احداث مرقد مطهر امام خامنه ای ( ص ) توسط ولایتمداران مشخص شد

مسافران کشتی نوح

بزودی وزیر ورزش و جوانان معرفی میشود !

مهران مدیری وقتی که پنچ ساله هم بود ولایتمدار بود

دونیمه سرگین شتر

نظر مراجع تقلید شیعه در مورد ترور هاله سحابی !

هاله با عزت رفت

سازمان پزشکی قانونی کشور علت مرگ هاله سحابی را رسما اعلام کرد

فوتبال ناپاک جمهوری اسلامی و دستان پشت پرده ! دخالت در کار کی رش پرتغالی

حضور میلیونی مردم مشهد در سخنرانی محسن رضائی پاچه خوار

در ایران چه خبر است ؟ به روایت یک تایوانی

کسانی که از مرگ ناصر حجازی خوشحال شدند , کیانند ؟

قرآن جدید به سوره مبارکه جنتی مزین شد !

چاهش در قم , خودش در مدینه ظهور مخفی میکند ! خرافاتش خوراک مردم بی سواد

پرچم ایران , روسیه و چین این روزها در سوریه میسوزد

فواید ازدواج را بنویسید ( موضوع انشا کلاس سوم دبستان )

اسما ء اسد با 40 میلیارد پوند فرار کرد

بال و پر قیچی میکنیم ! کفتر بازی میکنیم ! خروس بازی هم !

اینجوری جمهوری اسلامی را به کشورهای غربی صادر میکنیم

بیانیه رسمی انجمن اسلامی قابلگان سنتی در راستای بیانات آیت الله سعیدی

لینکها ادامه دارد ...... ادامه لینکهای پر بیننده در اینجا

*******************************************************
******************************
***************

تیر ۰۳، ۱۳۹۰

جانشینان محمد و صادر کنندگان اسلام چه ها که نمی کنند .


با دیدن این ویدئو انسان میمونه چی بگه ! در عربستان سعودی کله یک زن را با شمشیر در حضور مردم جدا میکنند !
تشرشر بر محمد و آل محمد

ایران به سه استان تقسیم میشود

به پیشنهاد ولی امر مسلمین دو جهان و موافقت مجلس اشرار جمهوری اسلامی ایران , و استقبال رئیس جمهور شرور جمهوری اسلامی و با توجه به نظر مراجع دینی شیعه , به منظور عدم تکرار تجاوزات گروهی ایران به سه استان تقسیم میشود . کارشناسان بیت رهبری معتقدند این طرح از طرف امام زمان بر رهبری وحی شده و با اجرای آن تمام مشکلات ایران حل می گردد .
1- استان نریمان : همانطور که در طرح مقام عظمی می بینید به رنگ زرد مشخص شده است . این استان محل زندگی آقایان است و ورود خانم ها به این منطقه اکیدا ممنوع است . یعنی نرهای با ایمان ( نریمان ) در این منطقه سکونت خواهند کرد . این استان در بخش مرکزی و جنوب شرق ایران است و تنها یک همسایه دارد و آن استان زانیان است .
2- استان ضعیفان : الهام گرفته از واژه پسندیده و شرعی ضعیفه است . این استان در منطقه غربی و شمال غرب ایران است , در این ناحیه فقط و فقط زنان و دختران زندگی خواهند کرد . این استان تنها یک همسایه دارد و آن استان زانیان است .

3- استان زانیان : در این استان ملایان و ملا زادگان و حرامزادگان اسلامی و زنا زادگان فقه شیعه که همگی فارغ التحصیل مکاتب اسلامی هستند ساکن خواهند شد . چون جمعیت این استان را آخوند ها تشکیل میدهند نامش را زانیان گذاشته اند و به رنگ سیاه در نقشه مشخص شده است . فقط کسانی می توانند در این استان ساکن باشند که یا ملا و ملا زاده باشند , یا لواط کار و زنا کار باشند و یا از حوزه های علمیه قم و مشهد فارغ التحصیل شده باشند . اعتقاد عملی به اصل ولایت وقیح و ظهور آقا ( عج ) از دیگر شروط زندگی در این ناحیه می باشد .

تیر ۰۲، ۱۳۹۰

سردار پاسدار علی کفاشیان بار دیگر بر فوتبال ایران ...! علی و آسد علی باید بروند


بعد رفتن تیم فوتبال به جام جهانی آفریقا و گرفتن جام جهانی , بعد از موفقیت تیم ملی در بازیهای آسیایی و کسب مقام قهرمانی و بعد از کسب 1400 جام معتبر فوتبالی و فوتسالی توسط پاسدار علی کفاشیان به نیت 1400 سال اسلامگرائی شیعه , اینبار تیم ملی امید را به قهرمانی رساند و فاتح بازیهای المپیک 2012 شد. شکست و ناکامی های سردار پاسدار علی کفاشیان در 50 سال گذشته بی سابقه بوده است . هیچ رئیس فدراسیونی تا به حال نتوانسته بود در مدت ریاست خود بر فدراسیون فوتبال اینقدر سرشکستگی به ارمغان آورد .
به هر جای این فدراسیون که نگاه کنیم بوی گند ولایت و اثر بی لیاقتی پاچه خواران ولایتمدار نظام ضد بشری را می بینیم .
هنوز زخم حذف تیم زنان فوتبالیست ایران خوب نشده که زخم دیگری ...
تا آسد علی و مموتی رهبران ایران باشند و یک پاسدار علی رئیس فدراسیون فوتبال باشد , آش همان آش و کاسه همان کاسه خواهد بود .
بازيكنان تيم اميد از چند ساعت قبل از بازي مي دانستند كه بازي رفت را برنده نشده اند، بلكه در اتفاقي عجيب نتيجه به سود عراق رقم خورده است. فوتبال ايران مملو از اتفاقات شگفت انگيز است كه نظيرش در هيچ جاي دنيا پيدا نمي شود. آخرين پرده از اين اتفاقات، امروز رخ داد و ناظر بازي كه از سوي كنفدراسيون فوتبال آسيا به تهران آمده بود، به مسئولان تيم اميد ايران اعلام مي كند كه نتيجه بازي رفت 3-0 به سود عراق رقم خورده است! علت تغيير نتيجه بازي رفت، استفاده از كمال كاميابي نيا در اين بازي بوده كه دو اخطاره بوده و مسئولان تيم اميد بي توجه به اين قضيه، او را نيمه دوم به زمين فرستاده اند. كنفدراسيون فوتبال آسيا هم پيش از بازي رفت كتباً به فدراسيون ايران اعلام كرده بوده كه كاميابي نيا محروم است ولي اين نامه گويا «گم» شده است ! کامیابی نیا در بازی رفت مقابل قرقیزستان در دقیقه 59 و در بازی برگشت در دقیقه 73 کارت زرد گرفته بود که با یک جستجوی ساده بر روی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا می توان گزارش هر دو بازی رفت و برگشت مقابل قرقیزستان را دید. این اتفاق در حالی افتاده است که برخی از رسانه ها هم قبل از بازی رفت با عراق به این موضوع اشاره کرده بودند و حتی حضور کامیابی نیا در زمین باعث تعجب گزارشگر بازی نیز شد! اين اتفاق تاسف بار، از ظهر امروز جو تيم اميد را به هم ريخت و بازيكنان بي روحيه چنين نمايش نااميد كننده اي را رقم زدند.

تیر ۰۱، ۱۳۹۰

حمید استیلی گزینه مناسب وزارت ورزش و جوانان

حبیب کاشانی از اعضای شورای شهر تهران به معاون محمود احمدی نژاد گفته است " حمید استیلی را به عنوان وزیر ورزش به مجلس معرفی کنید " این خبر در محافل غیر رسمی بسرعت گسترش یافته است . کاشانی گفته اگر استقلالی ها ناصر حجازی دارند ما هم استیلی داریم . حمید سجادی نتوانست از مجلس رای اعتماد بگیرد و وزیر ورزش شود . این پیشنهاد عجیب کاشانی این روزها اس ام اس و ایمیل میشود و با فیلم کوتاه زیر بلوتوس می شود .
با دیدن این فیلم , همه چیز روشن شد .
دایی کل مبلغ قرار دادش را بخشید , درخشان بهترین برنامه را ارائه کرده بود , اما حاج حمید استیلی سر مربی تیم پرسپولیس شد برای فصل 90 - 91 در لیگ برتر ایران

دلیل اصلی انتخاب حاج حمید استیلی توسط کاشانی , نوکری محمود احمدی نژاد است


باید به طرفداران پرسپولیس تبریک گفت . منبع خبر ایمیل یک دوست

بازدید آقا از عمارت النسا ء در جوار بیت رهبری !

همسر صیغه ای آقا : بعد از ده سال انتظار در همچین جائی , به ملکوت اعلا عروج کردیم !

خرداد ۳۰، ۱۳۹۰

حسین شریعتمداری ( کیهان ) اعتصاب غذا کرد !


درواکنش به آزاد شدن عماد الدین باقی , حسین شریعتمداری کیهان اعتصاب غذا کرد . حسین گفته است تا عماد الدین به زندان برنگردد لب به چیزی نمی زنم . او گفته است هم اعتصاب غذای تر و هم اعتصاب غذای خشک کرده ام . یعنی دیگر نه عرق سگی میخورم و نه تریاک میکشم مگر اینکه عماد الدین به زندان برگردد .
بنا به گزارشهای غیر رسمی ظاهرا در غیاب آقا سد علی , بدری خانم ( زن سد علی ) فرستاده ویژای را روانه دفتر روزنامه کیهان کرده تا به حسین بگه خدا مرگم بده این چه کاریه که کردی . اما حسین گفته به جان پوتین و کرزای قسم , نه لب تر می کنم و عرق سگی روسی می خورم ( اعتصاب غذای تر ) و نه تریاک می کشم ( اعتصاب غذای خشک ) , مگر اینکه باقی به زندان برگردد .
حداد عادل که فرستاده حاجیه خانم بوده , گفته حضرت امام خامنه ای در جلسه خصوصی امام زمان ( عج ) بودند و نمی شد آقا را بموقع مطلع کنیم . حداد اضافه کرد از وقتی که امام زمان نیمه ظهور کرده اند یک روز درمیان با آقا جلسه خصوصی می گذارند تا وضعیت جهان و کائنات را بررسی کنند .
کارشناسان غیر رسمی اظهار کرده اند که احتمالا سربازان گمنام امام زمان بزودی پرونده جدیدی بدون شاکی خصوصی بر علیه عماد الدین باقی در دادگستری باز خواهند کرد تا به این وسیله حسین حاجیه خانم را نجات دهند و رضایت آقا و آن آقا ( عج ) را فراهم آورند .

عماد الدین باقی فعال حقوق بشر که در ایران در زندان به سر می برد آزاد شده است. محمد صالح نیکبخت وکیل آقای باقی در روز دوشنبه ۳۰ خرداد به به بی بی سی گفت که موکل وی آزاد شده است. آقای نیکبخت در پاسخ به این پرسش که آیا موکل وی به مرخصی آمده یا کلا آزاد شده است، گفت که آقای باقی به طور کامل آزاد شده است. آقای باقی آخرین بار در آذر ماه سال ۱۳۸۹ به زندان رفت. آقای باقی در شمار زندانیانی بود که در اعتراض به نحوه مرگ هاله سحابی فعال ملی مذهبی در زندان اوین در اعتصاب غذا به سر می برد. سازمان عفو بین الملل و نهاد های دیگر حقوق بشری در ایران و جهان خواهان آزادی آقای باقی شده بودند.



کمپین یک میلیون دندان تیز عضو فعال می پذیرد


من دختر ایرانم , بیائید به من هم تجاوز کنید ای پاچه خواران ولایت


تجاوز جنسی به زنان ایرانی سابقه طولانی و تاریخی دارد . اما این روزها در مطبوعات و رسانه ها شاهد آنیم که در تمام نقاط ایران از خمینی شهر و محلات و کاشمر تا گلستان و خرم آباد به صورت گروهی به زنان بی نوا تجاوز میکنند , زنان را روانه بیمارستان و سپس زندان میکنند و خودشان آزادانه و با افتخار و بدون هیچگونه نگرانی زندگی میکنند . دولت متجاوزان را اشرار میخواند , اما به نظر من یک تار موی اشرار شرف دارد به بسیجیان و ولایتمدارانی که اینکارها را با حمایت همه جانبه نیروی انتظامی و قوه قضائیه و شخص رهبر به منظور ارعاب زنان و خانه نشین کردن نیمی از جامعه انجام میدهند . اشرار اگر چه شرور هستند اما غیرت هم دارند , اگر مردانگی نداشتند اشرار نمی شدند . قصد ما تائید اشرار نیست , اما همه ما خوب میدانیم اشرار اگر هر کاری بکنند , به زن بی نوا و بی پناه به پزشک و معلم و خیاط و ...تجاوز گروهی نمی کنند .
زهرا بنی یعقوب ( همدان ) و ترانه موسوی ( تهران ) و صدها زن دیگر , آیا توسط اشرار مورد تجاوز جنسی قرار گرفتند ؟این روزها ولایت مطلقه فقیه با پشتوانه فقه شیعه به همت کسانی چون حسین طائب , سردار زراعی , دکتر مددی و بسیاری متجاوز شناخته شده در سراسر ایران به منظور حذف نیمی از جامعه ایرانی ( زنان ) فتوای تجاوز صادر میکند .
فراموش نکنیم که ندا ( سمبل آزادی ایران ) یک زن بود . ضربه ای که در سی و دو سال گذشته حکومت مرد سالار شیعه اسلامی به رهبری آلت الله سید روح الله خمینی و جانشینش آلت الله سید خراسانی از زنان ایران خورده است بدون تردید اگر بزرگترین نبوده اما از بزرگترین ضربات وارده به حکومت مردسالار ضد بشری اسلامی بوده است . اصرار زنان ایران بر کار کردن خارج از خانه , اصرار برسر نکردن چارچوق و چادر سیاه زهرائی , حضور پر رنگ در اکثر گرد همائی های ضد ولائی , حضور گسترده در دانشگاه ها , کسب افتخارات بزرگ سیاسی و هنری و ورزشی و ... در مجامع بین المللی , مقاوت جانانه و شیر زنانه پشت میله های سرد زندان ولایت و صد ها مورد دیگر , همه و همه ناشی از عزم , شجاعت , لیاقت و شهامت زنان ایرانی دارد . اگر چه این افتخارات حاصل نمی شد مگر با همکاری و گذشت و فداکاری مردان تحصیلکرده و فهمیده ایرانی که به حق از بهترین شوهران و پدران جهان محسوب میشوند .
حکومت فاشیستی شیعه به رهبری فسیلهای لواط کار حوزه ای , بدنبال حذف زنان از جامعه و مرعوب کردن آنها هستند , حکومت اسلامی یعنی حکومت مرد سالار زن ستیز . این روند از بدو پیدایش اسلام تا کنون وجود داشته و در فقه شیعه وجوب شنیع آن پر رنگتر از سایر مذاهب اسلامی در تاریخ به تحریر در آمده است .

مراجع فسیل شیعه که جز به چاپیدن جیب مردم بینوا و کم سواد جامعه نمی اندیشند هرگز در هیچ زمانی نه تنها به یاری زنان نیامده اند که حتی زنان نگون بخت را فاحشه و خود بیمار میدانند . در همین روزها حرفهای امامان جمعه ای را میشنویم که میگویند زنان مورد تجاوز قرار گرفته مقصر خودشان بوده اند .
بعد از مقدمه فوق میخواهم بگویم کمی تا قسمتی هم مقصر خود ما زنان هستیم . چرا از خودمان دفاع نمی کنیم .؟ چرا به خفت و خواری تن میدهیم , کتک میخوریم , به ما تجاوز میکنند و به عنوان مجرم زندان هم می رویم ( بی گناه ) اما از خودمان دفاع نمی کنیم . چرا ؟
تا به حال چند مرد ( نامرد ) آلت بریده را تحویل دادگاه داده ایم ؟ تا بحال چند مرد ( نامرد ) را قطع ذکر کرده ایم ؟
چرا از خودمان دفاع نمی کنیم ؟ اگر ده مرد آلت بریده و قطع شده در جای جای ایران تحویل بی دادگاه اسلامی داده بودیم , آیا باز هم پاچه خواران ولایت جرات داشتند تجاوز جنسی کنند ؟
بهترین , سریعترین , کاراترین , موثر ترین و محکم ترین ابزار دفاع دندان است .
حتما به جرم کندن ذکر یک نامرد به زندان خواهیم رفت . حتما ما را مجرم و متهم و ... خواهند کرد ( این کار را نکنیم هم مجرم و متهم هستیم ). اما هیچ نامردی حتی با حمایت نیروی انتظامی و پاداش رهبری شیعه هم جرات نخواهد کرد به ما تجاوز کند . باید چند گل پر پر شود تا نامردان شیعه صفت زن ستیز حساب کار دستشان آید .
نه از دادگاه های رژیم چیزی در حمایت زنان اسخراج خواهد شد و نه قانونی وجود دارد که حامی زنان مورد تجاوز شده باشد و نه فقه شیعه و قوانین اسلامی عقب افتاده دردی از دل ما بر خواهد داشت .
اگر آن زن بی نوای تویسرکانی ذکر آلت الله گلی جون ( نماینده ولی فقیه و امام جمعه ) را کنده بود , نه نیازی به محلل بود و نه این اتفاقات خمینی شهر و کاشمر و گلستان و محلات و... اتفاق می افتاد .
کمپین یک میلیون دندان تیز در راستای دفاع شخصی از زنان و شناسائی عناصر ولایتمدار متجاوز تاسیس شده است . آگاهی دادن و آگاه بودن شرط اول مبارزه است . نترسیم , نترسیم , ما همه با هم هستیم .
به امید روزی که اولین ذکر یک نامرد بسیجی ولایتمدار شیعه توسط دندانهای تیز یک شیر زن تحویل بیت رهبر متجاوزان ایران آسد علی قرار گیرد .


این لینک را به دوستان خود ایمیل کنید . یا مطالب آنرا برایشان بفرستید . با پوزش از همه مردان واقعی ایرانی .

خرداد ۲۹، ۱۳۹۰

کدامیک زودتر می رود ؟



از دو سال قبل که جنبش سبز ایران راه افتاد , در تمام دنیا خیلی ها رفته اند . دیکتاتورهای تونس و مصر رفتند , دیکتاتور یمن رفته ولی میگه میام . به هرحال می خواهیم در مورد سه سوژه روز سئوالی را مطرح کنیم .

الف : بشار اسد سوری
ب: معمر قذافی لیبیا ئی
پ : سید علی حسینی خامنه ای ایرانی

بدون تردید اکثریت مردم سه کشور لیبی - سوریه و ایران , نه تنها دل خوشی از حاکمانشان ندارند بلکه از آنها متنفر هستند و خواهان حذف حکومتهای اسلامی آنها .
در لیبی قذافی جنایت و شقاوت را به جائی رسانده که ناتو و دولتهای غربی به کمک مردم لیبی آمده اند و با بمباران و اسلحه کشی می خواهند قذافی را حذف فیزیکی و شاید حذف سیاسی کنند . مردم لیبی در پناه بسیاری از دولتهای غربی سعی در حذف و پاک نمودن کشورشان از لوث وجود معمر قذافی دارند .الان قذافی مخفی است و دولت او نیمه رسمی است . خیلی کشورها او را به رسمیت نمی شناسند .

در سوریه مردم به خیابانها آمده اند و بدون ترس و با شجاعت رو در روی سربازان گمنام علوی می جنگند . کشته میشوند , زخمی می شوند , مورد تجاوز جنسی قرار می گیرند و حتی زن و بچه هایشان را فرستاده اند مرز ترکیه تا در کمپ پناهندگان ( در خاک ترکیه ) در امنیت باشند . مردم سوریه خستگی ناپذیر حدود سه ماه است که در خیابانهای شهرهای کوچک و بزرگ با نوکران علوی اسد می جنگند و حکومت اسد را در انظار جهانی تا ورشکستگی کامل مشروعیت سیاسی پائین آورده اند . الان اسد شرمنده لبنان و ترکیه است , حکومت او لرزان است و بسیاری از سیاسیون دول غربی او را واژگون می بینند .

در ایران جمعیت میلیونی روزهای آغازین در تظاهرات بسیار تقلیل یافته , گروه ها و دسته های متفاوت که تا همین یکسال قبل همه سبز بودند , دسته دسته شده اند . اینترنت و تلویزیونهای ماهواره ای و مصاحبه و کنفرانس و نامه نگاری و ... در دستور کار دارند . می گویند " جنبش بدون خشونت داریم " که خیلی هم خوب است و ما هم از خشونت بی زاریم و هیچ آدم عاقلی هم خشونت دوست ندارد , کار نداریم که در تاریخ هیچ دیکتاتوری با لبخند و گل بدست تاج و تخت سلطانی را رها نکرده . به هر حال کشته دادیم , تحقیر شدیم , زندانی دادیم , وضع اقتصادی و معیشتی مان بدتر شد و همان اپوزیسیون نیم بند هم که تقریبا یکدل بودند در آغاز پیدایش جنبش سبز , کم کم مثل جگر زولیخا دارند تکه پاره میشوند و به سی و دو سال قبل بر می گردیم . الان خامنه ای رهبر است و محمود رئیس دولت , تمام کشورهای جهان آنها را بر خلاف دل ما به رسمیت می شناسند , ما هم خسته گرفتار یارانه هستیم و انتخابات پیش رو یا در گیر تجاوز به یک زن و انتقال تیم فوتبال نفت به اراک یا خراب کردن آقا و خانم الف و ب که در خارج ایران است و ...

حال با توجه به نوشته های بالا که بسیار مختصر بود . کدامیک زودتر می رود ؟ قذافی - اسد - خامنه ای

چرا ما مردم ایران اینقدر به دست و پای هم می پیچیم تا یکی را خراب کنیم . یکروز نوری زاده یک روز ارجمند یک روز واحدی یک روز رضا پهلوی یک روز آن یک روز این یک روز ... چرا ؟ چرا ؟
مگر همه اپوزیسیون خواهان بر کناری ملایان نیستند ؟ مگر همه اپوزیسیون به صندوق رای اعتقاد ندارند ؟
به عقیده من این وضعیت به بقا و دوام حکومت اسلامی بیشتر کمک می کند . مردم را مایوس و خسته میکند .تا نظر شما چه باشد ؟


خرداد ۲۸، ۱۳۹۰

از خاکریز تجاوز جنسی رونمائی شد

بعد از افشا شدن تجاوز جنسی گروهی در اصفهان و تجاوز جنسی در دانشگاه مشهد و تجاوز گروهی به معلم یک روستا در شهر کاشمر از توابع خراسان رضوی
فرماندهی کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ( ناجا ) از خاکریز تجاوز جنسی رونمائی کرد
نمایند ولی فقیه در ناجا ضمن افتتاح این خاکریز اعلام کرد برادران بسیجی قبل از تجاوز و بهنگام عمل حتما ذکر شهادت آقا حسین ابن موسی الرضا ( ع ) را زمزمه نمایند تا به درگاه احد واحد برسد



پلیس ایران ( ناجا ) عاجز است تا امنیت برقرار کند
کشور توسط متجاوزان جنسی یا همان ملایان بسیجی ولایتمدار اداره میشود



نامه سرگشاده ولی امر مسلمین جهان به بشار اسد

نامه سرگشاده ولی امر مسلمین جهان به بشار اسد ( رئیس جمهور سوریه )


جناب آقای بشار اسد , دوست و رفیق عزیز اهلا و سهلا
مدتی است که میکروبهای رنگی کشور دوست و برادر سوریه برای شما اوقات تلخی درست کرده اند . البته ما هم در کشور اسلامی مان یکسری میکروب سبز بودند که دو سال قبل موی دماغ ما شده بودند , اما واکسنشان را زدیم و خودمان را بیمه ابوالفظل کردیم . با خودمان گفتیم دوستی به درد همین وقتها می خورد , حالا که میکروبها به شما هجوم آورده اند بد نیست تجربیات خودمان را در اختیار شما بگذاریم تا شما هم انشا الله از این امتحان الهی سربلند بیرون آید مثل خودمان .
اول اینکه چند سخنرانی کنید و هی دشمن دشمن کنید , از همه بهتر آمریکا است این آمریکائی ها پوست کلفت هستند و هر چه دشمن دشمن کنید بدشان نمی آید , البته قبلش یواشکی به انها گفته باشید بد نیست که بدانند مصرف داخلی دارد و خدای ناکرده بر روابط اقتصادی و تجاری فیمابین شما و آنها و ما اثر نگذارد . اسرائیل هم تقریبا پوست کلفت است اما آنها مثل آمریکائی ها دهانشان قرص نیست مواظب باشید . ما سی سال است که می گویم اسرائیل و هی دشمن و هی صهیونیست و هی ... دهان لق ها آمدند گفتند 16 کشتی و 40 طیاره و ... به جمهوری اسلامی فروخته ایم بصورت مخفی و ... جناب اسد مواظب باشید , تا آمریکا و این نوادگان کریم پوست کلفت ها ( کریستف کلمب ) هستند دنبال دشمن نگردید .
دوم اینکه یک محمود برای خودتان درست کنید که تا دیدید هوا پس است فورا بروید پشت سر او و همه چیز را بندازید گردنش و بگوئید دیگر نظرم به نظر تو نزدیکتر نیست . و خودتان را نجات دهید . از این گاگولها در سوریه هم زیاد است , تعارف نکنید اگه ندارید برایتان بفرستم , همین مجتبی خودمان چطوره ؟
سوم اینکه یک کهریزک درست کنید رسمی , و هزار تا غیر رسمی . یک رادان و اسماعیل مقدم و مرتضوی هم بندازید جلو که آنجا را اداره کنند . اگر شیعه باشند بهتر است چون آداب تجاوز جنسی را بر اساس توضیح فاکرات جلد 27 بهتر بلد هستند . از این بی سواد های گاگول زیاد داریم , بفرستم خدمت تون ؟
چهارم اینکه چند نفر الله کرم و دهنمکی و طائب دور و بر خودتون داشته باشید بد نیست , ما اسمشان را گذاشته ایم لباس شخصی , شما بگذارید مخفی الوطنی مثلا . اینها در روز مبادا آی بدرد خور هستند .
پنجم اینکه یک منافقی چیزی برای خودتان درست کنید , که تا کسی کشته شد بندارید گردن آنها .
ششم اینکه یک کم لفت و لعاب بدهید که بازی به وقت اضافه کشیده شود و میکروبها خسته شوند .
هفتم اینکه خرده کاری کنید , روزنامه ببندید , دوستان قدیم را زندان کنید , طرح بد حجابی راه اندازید , تیم فوتبال به خمینی شهر منتقل کنید - یارانه بازی راه اندازید و کارهای کوچکی که برای میکربها سرگرمی درست کند . این عوام الناس به همین چیزها سر گرم میشوند .
هشتم دوست قدیمی خودتان جناب دکتر که مشاور بزرگ میکروبداران بوده را بفرستید برود فرنگ و برای میکربها احادیث نبوی نقل کند و چار تا فحش هم به خودتان بدهد .
حالا شما موفق شدید واکسیناسیون را انجام دهید
از حالا به بعد هر چند وقت یکبار , ترجیحا هفته ای یکبار , یک الم شنگه درست کنید . جنازه ناصر حجازی را بدزدید و هنوز زن و بچه اش نیامده دفن کنید - هاله را زیر تابوت باباش با مشت بکشید - از دیوار باغ خمینی شهر اصفهان بالا روید و تجاوز و - در دانشگاه مشهد یک دختر دانشجو را بعد از تجاوز - یک هدی صابر را بکشید -اعدام کنید به بهانه مواد مخدر - و در خاتمه یک دعوای نمکین بین خودتان و محمود خودتان درست کنید تا سر مردم گرم باشد , حالا میتوانید چهار برابر مدت خلافت پدر بزرگوارتان بر گورده امت سوریه حکومت کنید .

ومن الله التوفیق - سید علی
چندم محرم الحرام هزارو سیصدوهیچ

خرداد ۲۶، ۱۳۹۰

من آقای سیف العدل را دوست دارم , اما نظر من به نظر آقای ایمن الظواهری نزدیکتر است


گزارش‌ها حاکی است که گروه تروريستی القاعده، که پس از کشته شدن اسامه بن‌لادن، به طور موقت سیف العدل را به رهبری برگزیده بود اکنون ايمن الظواهری، نفر دوم اين گروه به عنوان جايگزين اسامه بن‌لادن معرفی کرده است.

آسد علی خامنه ای در سخنانی که برای ساندیسخوران القاعده در حسینیه خمینی , بعد از انتخابات رئیس جدید القاعده بیان داشت رسما اعلام کرد . من آقای سیف العدل را دوست دارم اما نظر من به نظر آقای دکتر ایمن الظواهری نزدیکتر است .

دکتر محمود احمدی نژاد که نخواست نامش فاش شود , در حاشیه مراسم سخنرانی ولی وقیح به خبرنگاران گفت " با توزیع 350 تن سیب زمینی و توزیع بیش از 1000000 ساندیس توانستیم جناب آقای دکتر را رئیس کنیم .
شاهدان عینی از حضور دهها رمال و جن گیر و مشائی در مراسم انتخاباتی رئیس جدید القاعده خبر دادند . لازم به ذکر است که صادق محصولی و کامران دانشجو مسئول شمارش آرا بوده اند .
صحت و سلامت انتخابات توسط جنتی تائید گردیده است . و لذا آقای ایمن الظواهری به عنوان معاون آسد علی خامنه ای در راس قدرت القاعده قرار گرفت .


محمود گفت : با هشت وزارتخانه جدید کشور را مثل بهشت اداره میکنیم

خرداد ۲۳، ۱۳۹۰

بیایید مرا نجات بدهید


این روزها در همه جا این عکس را می بینیم و میگویند این عکس توسط میرحسین موسوی در 25 بهمن گذشته گرفته شده است , اضافه میکنند که می خواسته به جمع معترضان بپیوندد اما کوچه او را با ماشین و پاسدار و رمال و ... مسدود گرده اند و او نتوانسته است .

اما من میگویم معنی این عکس چیز دیگری است . میر حسین موسوی خواسته با گرفتن این عکس چیز دیگری بگوید . این عکس جدید است ( 25 بهمن هوا ابری و شب قبلش بارانی بود , بعلاوه در بهمن ماه درختان برگ سبز روشن ندارند )
میر حسین موسوی این عکس را جدیدا گرفته است و معنی آن این است " بیائید و مرا نجات بدهید " میر حسین با ارسال این عکس تمام مردم سبز ایران را به تجمع فراخوانده است .
کوچه خالی از انسان , میر حسین میگوید کجائید ای مردم سبز کجاهستید ای طرفداران من . او با ارسال این عکس میگوید . چرا مرا تنها گذاشته اید ؟ چرا ؟

حق با میرحسین موسوی است , قبل از دستگیری او گفتیم اگر او را بگیرند چنین و چنان میکنیم و تهران را دو تهران میکنیم و... اما...
آیا وقت آن نیست که با حضور میلیونی خود در 25 و 26 خرداد او را از زندان اختر آزاد کنیم ؟

خرداد ۲۱، ۱۳۹۰

کیک تولد 2 سالگی جنبش سبز

تولدت مبارک . مبارک مبارک . تولدت مبارک . مبارک مبارک . تولدت مبارک
امید وارم هر گز سه ساله نشی و در همین سال نود در دقیقه نود یکمرتبه 120 ساله بشی
مرگ جمهوری اسلامی و برقراری حکومت آزاد و قانونمند به انتخاب مردم ایران یعنی بزرگ شدن تو



محل احداث مرقد مطهر امام خامنه ای ( ص ) توسط ولایتمداران مشخص شد




با دیدن این تصاویر آدم از خنده روده بر میشه
این چیه اینا چیکار میکنند
مراسم کلنگ زنی زمین بازی گلف است یا میخوان چاه فاضل آب حفر کنند ؟
شاید هم محل احداث کهریزک دوم است ؟

حمایت نیروی انتظامی از اشرار ولایتمدار


رييس پليس استان اصفهان ( منتخب احمدی مقدم در اصفهان ) با اعلام دستگيري پنج تن از اراذل و اوباشي كه هفته گذشته با ورود به يك ميهماني در يك باغ دست به شرارت زده بودند، گفت: كودكي در اين حادثه مورد اذيت و آزار قرار نگرفته است. متاسفانه زناني كه در اين باغ حضور داشتند از پوشش مناسبي برخوردار نبوده اند .حسين‌زاده با رد شايعه اذيت و آزار يك دختر 12 ساله و دو نوجوان پسر در اين باغ توسط اراذل و اوباش، اظهار كرد: افرادي كه در اين مهماني حضور داشتند بالاي 22سال داشته و هيچ كودك يا پسري مورد اذيت و آزار قرار نگرفته است، همچنين تنها يك زن و شوهر در اين مهماني بوده‌اند و مابقي ارتباط فاميلي با هم نداشته‌اند. رييس پليس آگاهي استان اصفهان در خاتمه خاطرنشان كرد: پليس اعتقاد دارد بسياري از بزه‌ديدگان خود موجب بروز پديد مجرمانه مي‌شوند به طوري كه اگر در اين حادثه خانم‌ها حجاب را در اين باغ رعايت كرده بودند، مورد آزار و اذيت قرار نمي‌گرفتند.

لابد اشرار با هماهنگی ولایت فقیه و فرماندهی اعظم ناجا در این باغ خصوصی حاضر شده اند که , رئیس پلیس اصفهان این چیزها را میگه !!! شاید هم اشرار نام جدید لباس شخصی های سابق است !!!

آنچه در اصفهان گذشت را از اینجا بخوانید

خرداد ۲۰، ۱۳۹۰

مسافران کشتی نوح



دکتر سید محمود احمدی نژاد به التماس افتاد

آی مردم ایران
22 خرداد 90 تظاهرات نکنید , جوون ننه تون


این هم سند التماس کردن محمود
( روی عکس کلیک کن بهتر ببینی التناس کردن محمود را )




مهران مدیری وقتی که پنچ ساله هم بود ولایتمدار بود

تاثیر برنامه های ولایتمدارانه استاد مهران مدیری روی فرزندان بی گناه ایرانی
کسی نیست به مهران مدیری بگه آخه این چه حرفهایی است که به بچه ها یاد دادی ؟ هنر است ؟
ویدئوی کوتاه زیر را ببینید



سازمان پزشکی قانونی کشور علت مرگ هاله سحابی را رسما اعلام کرد

خرداد ۱۹، ۱۳۹۰

دونیمه سرگین شتر

یک ضرب المثل فارسی میگه " دو نیمه سیب "
اما حیف است که این عنوان برای بعضی ها استفاده شود
لذا میگوئیم
دو نیمه سرگین شتر
عزت الله ضرغامی رئیس صدا و سیمای میلی ورضا تقی‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
دقیقا مثل یک سرگین شتر هستند که از وسط نصف شده
جمهوری اسلامی این موجودات هم شکل را از کجا پیدا میکنه ؟


ضرغامی منتخب آلت الله خامنه ای است و تقی پور منتخب مموتی احمدی نژاد


مهران مدیری وقتی که پنچ ساله هم بود ولایتمدار بود

خرداد ۱۶، ۱۳۹۰

نظر مراجع تقلید شیعه در مورد ترور هاله سحابی !


گزارشگر ما به بیوت اعظام سری زده و نظر حضرات آیات را در مورد ترور هاله سحابی جویا گردیده است . در زیر نظرهای شرعی و فقهی تنی چند از مراجع شیعه و ملایان شیعی را ذکر میکنیم تا اذهان عمومی با فقه شیعه روشن و روشن تر گردد .

سئوال : نظر شما در مورد مرگ مشکوک ( ترور یا قتل ) خانم هاله سحابی در مراسم تشیع جنازه پدرش چیست ؟

آیت الله سید علی حسینی خامنه ای : من خانم هاله سحابی را دوست داشتم , اما نظر من به نظر فاعل ( قاتل ) اقرب است .
آیت الله احمد جنتی : هاله سحابی یک کار ددمنشه , منشو , دد مشانه , ددمنشنو کرده بود . خدا جانش را بدست سردار گمنام ستاند.
آیت الله مصباح یزدی : احوط است که جایز باشد , در فعل حرام انجام مستحبات بر فعل واجب از اوجب واجبات
است و مرگ اقرب .
آیت الله وحید خراسانی : من که خود به چشم خود ندیدم که چه شد ه است , لاکن مطابق فقه شیعه بهشت زیر سایه شمشیر هاست .
آیت الله احمد خاتمی :اصلا کسی کشته نشده است که اینهمه شما جنجال میکنید , یک زن که حجاب اسلامی اش اشکال داشته در مراسم تشیع جنازه پدرش , چشمش به نامحرم افتاده و هیجانی شده و چون زن فاسده بوده به پیشنهاد خدا و موافقت ولی فقیه جان به ولی فقیه تسلیم کرده و رفته و دیگر نیست .
آیت الله محمد خاتمی : خانواده سحابی که هیچ ظلمی بر آنها نشده , ببخشند و ولی فقیه حضرت امام خامنه ای هم برای حفظ نظام بزرگواری کنند و ببخشند , اگر چه همه میدانیم بر امام خامنه ای در این جریان خیلی ظلم شده و ایشان میتوانند قصاص کنند و پسر هاله سحابی را به حکم شرعی قصاص بکشند اما چون بزرگوار هستند خواهند بخشید , که خداوند بخشندگان را دوست دارد و من هم حکومت اسلامی را دوست دارم .
آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی بهرمانی : این کار دشمنان است و دیوار بی اعتمادی باید فرو ریزد و آمریکا الان در فکر اسرائیل است و مردم مظلوم فلسطین در بحرین توسط ارتش قدرتمند یمن کشته میشوند و اینها مسائل روز است . ما در کار سوریه و مسائل داخلی لیبی دخالت نمی کنیم .
آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی عراقی : انشا الله به لطف حق آن شود که دل رهبری میخواهد و مصلحت نظام مقدس اسلامی آن است . تا روسیاه شوند دشمنان سراپا مسلح به تیغ و واجبی .
آیت الله سید حسن نصر الله : این کار خیلی برای مسلمین ایران گران تمام شد , اگر حضرت امام خامنه ای این پروژه را به صورت کنترات به ما و بچه های حماس میداد ارزان تر و تمیزتر انجام میدادیم که کسی شک نکند .
آیت الله بهجت : مرگ بر ضد ولایت فقیه , و همانا خداوند دوست دارد کشندگان ضد ولایت مطلقه فقیه را , و خداوند بر همه چیز دانا و توانا است .
آیت الله محمدی گلپایگانی :به سرداران رشید اسلام آقایان مسعود دهنمکی و حسین الله کرم قلبا تبریک میگویم . هر چه خاک آن مرحوم است , تیزی کارد آقایان باشد .
آیت الله صدیقی : مرگ حق است ولو به تیغ .
آیت الله نوری همدانی : اگر او را کشته اند و مقتول قاتل نبوده پس او مرده است و قاتل زنده , اگر قاتل ولایتمدار است و مقتول زن پس مقتول مرده است و قاتل خوشحال , فلذا کشتن محارب واجب است و خانم هاله هم مفسد فی الارض بوده هم محارب . دست فاعل را باید بوسید , این دستمال ابریشمی را برای فاعل فعل حلال که همانا کشتن این دخترک بوده به رسم هدیه و هبه برایش ببرید . وخداوند اطاعت کنندگان از ولایت را دوست دارد .
خدا وند : من که مجری اوامر ولی فقیه هستم . ایشان خالق همه کائنات هستند . این هم سندش .
-----------------------------------------------------------------------