حق مسلم ما

بهمن ۱۱، ۱۳۸۹

اخبار وقایع مصر لحضه به لحضه

روی تصویر زیر کلیک کنید و آخرین خبرها در مورد مصر را ببینید

برخی صفحات پر بیننده در همین وبلاگ

بهمن ۰۹، ۱۳۸۹

امروز بن علی --- فردا سید علی

صنعت بزرگ اسکناس نویسی




برخی صفحات پر بیننده در همین وبلاگ

واکسن رهبری ایران به دولت مبارک در مصر رسید . مصر را واکسینه کنید !


در پی نا آرامی های تونس و سپس مصر , بیت رهبری اسلامی ایران با ارسال واکسن مخصوص جهت واکسینه شدن کشور از میکربهای سبز و یاسی و ... حمایت دولت و بیت دیکتاتوری خود را از رژیم دیکتاتوری حسنی مبارک اعلام کرد .
این واکسن ها توسط یک کاروان شتر , سه روز قبل از تهران حرکت و امروز بین نماز مغرب و عشا در قاهره تحویل حسنی مبارک کردید .
در پیامی که از طرف سید علی آقا برای حسنی جون ارسال شده بود , آمده . سال قبل میکرب سبز در قالب خس و خاشاک به حکومت اسلامی ما حمله کرد و ما توانستیم با آن مقابله کنیم و این واکسن را بسازیم , امید است این واکسن دولت دیکتاتوری شما را بیمه کند و رعیت شما را برایتان حفظ کند .
این کاروان شتر حامل این محموله ( واکسن ) بود .
الف ) سرم سه قلاده - این سرم حاوی سه لیتر عصاره رادان , مرتضوی, طائب است که در حین مبارزه با رعیت استفاده میشود . (ساختمان کهریزک تهران را خودتان درست کنید اسمش را بگذارید الکهریزک القاهره )
ب) شربت شهادت - در طول مبارزات خیابانی ملت خودتان را به خاک و خون بکشید و بعد اسمشان را بگذارید الشهید , اگر خانواده ترور شدگان مخالفت کردند بگوئید آنها شهید نیستند یا منافق هستند یا مسیحی یا یهودی یا خارجی
ج ) پماد ضد التهاب ضرغام - همزمان با مبارزات خیابانی از تلویزیون مردم را بمباران خبرهای واژگون کنید . این پماد باید 24 ساعته مصرف شود .

د ) آمپول بارداری کولا : استفاده بهینه از شیشه های کو کا کولا , تخم مرغ آپ پز, آلت بازجو علوی و امثال اینها . این واکسن برای دختران و پسران جوان بیشتر استفاده کنید
ه ) قرص خواب بیانی : ما در کشورمون این قرص را از عصاره محمد مهدی موسوی رفسنجان تهیه میکنیم , شما هم میتوانید از محمد البراده ای خودتان عصاره بگیرید . این قرص کارائی فوق العاده در آرام کردن کشور دارد . نهایت باید هر یکماه یکبار این قرص با یک بیانیه جدید تجدید شود .
در خاتمه عرض کنم که اگر حسنی جونم کشورت المصر که ملک پدری تو است و پشت قباله زنت انداخته ای را واکسینه نکنی باید بری ور دل زین العابدین بن علی تونسی بنشینی و گل یاس بو بکشی .از ما یاد بگیر و واکسینه کن . با ارزوی موفقیت برای تو حسنی جونم

ولی امر مسلمین این جهان و آن جهان / سید علی آقا خامنه ای

برخی صفحات پر بیننده در همین وبلاگ



بهمن ۰۷، ۱۳۸۹

نامه خصوصی پادشاه عربستان سعودی به آیت الله العظمی سید علی حسینی خامنه ای ( ع )


انا لله و انا الیه راجعون
حضور محترم آسید علی آقا ی گل , سلام علیکم و رحمه الله و برکاته . کیف الحالکه , حال ما هم خوبست و جز دوری شما کدورتی نیست , که آنهم به همت مردم قدر ناشناس ایران عنقریب انشا الله تعالی مرتفع خواهد گردید .
غرض ازمزاحمت عرض سلام و احوالپرسی بود و بس . راستش را بخواهی دیروز با رفیق مشترکمان " زین العابدین تونسی " رفته بودیم صحرای سدیر شکار سوسمار , خیلی جای شما را خالی کردیم و ذکر خیر شما شد . این بن علی میگفت حالا که قرار است مبارک جون هم بیاید اینجا ودور هم باشیم جای سید علی آقا خیلی خالیه که نشعه کند و برایمان جوک مستهجن اسلامی تعریف کند تا بخندیم . به حسنی مبارک پیغام دادیم حالا که عازم اینجا هست یک قلیون درجه



یک مصری با توتون مرغوب با خودش بیاورد , دور هم که هستیم صدای قل قل قلیون حسنی جون مثل ترنم باران دلچسب است , هنوز پیغام را به چاپار نسپرده بودیم که گفتند , علی عبدالله یمنی هم انگار قصد زیارت خانه خدا کرده و قرار است بیاید مجاور شود , به او هم پیغام دادیم یک برد یمانی درجه یک برای زیر قلیون حسنی جون بیاره و یکی هم برای زیر منقل تو شیطون بلا بیاورد .
سید جون خیلی دنیای بدی شده و رعیت مردم قدر اربابان خودشان را نمی دانند , خواستم بگم قبل از اینکه رعیت امت اسلامی ایران به تو و منزل بسیار محترمت , بد و بیراه بگن ( از همان حرف هایی که به زین العابدین گفتند ) خودت سر حوصله و فرصت منقل و بافورت را بردار و باتفاق ضعیفه و نورچشمی ها بیا اینجا , دور هم هستیم و خوش میگذرد . چه اینکه حسنی جون مصری و علی عبدالله جون یمنی هم در راهند .
نمی دانی چقدر دلم تنگ شده برای آون صدای ظریف بافور ناصرالدین شاهی تو . دلم لک زده برای اون جوک های قشنگ اسلامی ات که هفت سوراخ آدمو شاد میکنه . در خاتمه وقتی داری میایی اون مردیکه انترمزاج را نیار که ضد حال میزنه , حوصله ندارم باز کراک و شیشه بزنه و بگه رفتم از امام زمان آبنبات قیچی گرفتم. خودم و منزل شدیدا منتظر تو و اهل بیت خوشگلت هستیم . راستی مجتبی را حتما بیار قول میدهم این دفعه ملاحظه اش بکنم تا خیلی اذیت نشه . لبان سرخ ضعیفه را ببوس و بشری جون را هم ببوس و هم در بغل ات فشارش بده , شیطون بلا برا خودش خانمی شده , بیاد برامون رقص اسلامی فرنگستونی بکنه .

در انتظار ظهور تو - پادشاه ع

بهمن ۰۶، ۱۳۸۹

عربستان سعودی در انتظار حسنی مبارک و سید علی خامنه ای !

به همت تمام مردم دنیا , دیکتاتورها یکی یکی با چمدان های طلا فرار میکنند




بعد از فرار بن علی از تونس , فرار جمال مبارک و مادرش از مصر , عربستان سعودی در انتظار حسنی مبارک و سید علی آقا است
جمال مبارک و سوزان مبارک از مصر فرار کردند
سید علی خامنه ای و ضعیفه اش چمدان ها را بسته اند
بزودی عربستان سعودی میزبان همه دیکتاتور های منطقه خواهد بود

پادشاه عربستان گفته از پذیرش محمود و چمدانهای طلای او معذور است , زیرا چمدانهای محمود حاوی طلای امام زمان است و شاه عربستان میترسد با طلاهای خودش قاطی شود

بهمن ۰۵، ۱۳۸۹

" فتا " و سپاه سایبری , کیبورد اختصاصی کامپیوتر ولایت مطلقه را طراحی کردند.

سپاه سایبری در همکاری با سازمان جدید التاسیس فتا کیبورد کامپیوتری را طراحی کردند که مخصوص ولی فقیه است . در این طرح به منظور سرعت بخشیدن به اوامر خداوندی ولی فقیه این کیبورد طراحی و ساخته شده است . در اجرای این طرح کارشناسان روسیه و چینی مشاوران ارشد طرح بوده اند .
بعد از انجام طرح ظاهرا محمود احمدی نژاد هم گفته من هم یکی میخواهم .
در زیر شکل کامل این کیبورد را می بینید . برای بهتر دیدن روی آن کلیک کنید .






Azadegi.com

بهمن ۰۴، ۱۳۸۹

جدول پرداخت یارانه ها تا پایان سال 1391 توسط دولت اعلام شد !

این جدول توسط مصباح یزدی و حزب موتلفه اسلامی به دولت پیشنهاد گردیده و توسط محمود احمدی نژاد پذیرفته شده است





برخی صفحات پر بیننده در همین وبلاگ



Azadegi.com

روحانیون کجای قهوه تلخ ایستاده اند ؟



فرض که قبول کنیم مدیری چهره ای آشنا در عرصه طنز تلویزیونی است. کمک هایی که به ارتقا سلیقه مخاطبین و سطح کیفی برنامه های طنز تلویزیونی کرده است به هیچ عنوان قابل کتمان نیست. او این جایگاه را برخلاف خیلی ها که داعیه کار طنز دارند و صرفاً فروش بالا را امتیاز خود می دانند، یک شبه به دست نیاورده و برای رسیدن به این مقام به معنای واقعی کلمه خون دل خورده و پوست انداخته است.
تا کنون بیش از 35 قسمت از این طنز مستهجن در اختیار عموم قرار گرفته است . این مجموعه تمام ایرانیان را جلو تلویزیون نشانده اند تا به اجداد ابله و احمق خود بخندند . این سریال حد فاصل زندیه و قاجاریه را مثلا نشان میدهد , اگر چه طراحی صحنه و لباس ترکیبی از قاجاریه و پهلوی را به نمایش گذاشته است .
حال فرض کنیم که آنچه در این مجموعه به استهزا گرفته باشد درست باشد . تکلیف روحانیون چیست ؟ آیا اجداد ما همه شاهان ابله و نظامیان احمق و طبیبان کودن و زنان مطبخ بوده اند ؟ آیا در آن دوره کذائی روحانیون وجود نداشته اند ؟ آیا تاسوعا و عاشورا و میلاد و رحلت پیغمبر( ص) و علی ( ع ) حادث نشده بود ؟
آیا میشود قبول کرد که آن زمان همه احمق و بیسواد بوده اند و جیره خوار روس و فرانس و عیاش و خوشگذران و ....اما ارباب عمائم تحصیلکرده و عاقل و فهیم و ... ؟
این چگونه طنزی است که فقط بخشی از جامعه را نشان میدهد . اصلا صیغه عقد این شاه عیاش را چه کسی و کجا خوانده است ؟ آیا تشرع و شرع در آن موقع نبوده ؟
مگر جز این است که این سنت چند همسری از پیامبران و امامان به ارث برده ایم . چرا نباید فرزان خلف آنان که همین روحانیون هستند در این سریال باشند و به بحث شیرین زنا و لواط که از بزرگترین علایق شان است بپردازند ؟
چرا تاریخ را تحریف میکنیم , سریال مثلا طنز میسازیم , به اجداد خودمان می خندیم که در نهایت با قصد مقدس سازی آخوندهای زانی وضعیت اسفبار امروز را مقدس جلوه دهیم .
پزشکان , محتسبان, نظامیان, هنرمندان ,مورخین,خدمه و کارکنان , زنان و ... همه و همه فاسد و بی عقل و ملیجک و ابله بوده اند و ما به آنها میخندیم , الا حضرات آیات شیخ و شیوخان آن زمان .آیا آخوندها از اجداد ما نبوده اند ؟ اگر میخواهیم بخندیم باید به همه آبا و اجداد و گذشتگان خود بخندیم .
ما ایرانیان آدمهای عجیبی هستیم . از یک طرف میگویم فرهنگ دو هزار و چند ساله و .... از هر چه صحبت شود همه جا اولیم . از ادبیات و طب گرفته تا هنر و موسقی و ... اما وقتی یک مجموعه انسانهای معلوم الحال می آید و به بخشی از همین تمدن اینگونه بی احترامی میکند , منشینیم و به اجداد و اسلاف خود میخندیم .و لذت میبریم .

برخی صفحات پر بیننده در همین وبلاگ


Azadegi.com

بهمن ۰۳، ۱۳۸۹

نامه مادر نازنین به دختر اسیرش در زندان ولایت فقیه


نازنین پرنده اسیرم
روزی که رشته خبرنگاری را انتخاب کردی با توجه به انگیزه های والایت می دانستم که پیام صلح، عشق، نوع دوستی و آزادگی را به گوش جهانیان خواهی رساند. اما نمی دانستم که امروز در حجم خانه مان که دیوارهایش تنگ شده و دلتنگی همه فضای آن را پر کرده و همچون قفسی تنگ راه نفس را برایم بسته است، تو دور از من و همه عزیزانت در قفسی دیگر باورهایت را تجربه می کنی و با پیامی دلم را آرام نمی کنی.
نازنینم، لحظه پروانگیست و من دور از شمع وجودت پروانه وار در اطاقت و با حس نفست می سوزم و خود را به دیوار این قفس می کوبم. عطر وجودت تنها هوای نفس کشیدنم شده است. ای کاش می دانستم به کدامین گناه از من جدایت کرده اند.
ثانیه های روز را به امید تماس و خبری از تو به شب می رسانم و شب ها همه دلتنگی هایم را برایت لالایی می کنم تا بخواب روی. خورشید نوید آمدنت و ظلمت نومید شب ها انیس و مونسم شده اند و اگر ذکر نام خدا که تنها از او مدد می جویم نبود سر بر بیابان گمگشتگی می گذاشتم و چون فرهاد کوه ها درهم می کوبیدم تا شیرینم را در آغوش گیرم و از این کابوس ویرانگر بیدار شوم.

نازنینم به زندانبانت بگو در پشت درهای بسته زندان اوین، مادری برای سوالاتش جوابی ندارد و پروانه وار بال در آتش می سوزد و حتی اجازه لحظه ای دیدار را نمی دهند تا در آغوشت کشم و دردنامه فراقت را در گوشت نجوا کنم.

به خانه ات برگرد که پدرت کمرخم کرده و حیران و سرگردان، در جای جای خانه به هرسو می رود و به دنبالت می گردد. براستی عجب صبری خدا دارد.
دختر نازنینم پرواز را به خاطر داشته باش که تو در آسمان آبی و شفاف دوباره پرواز خواهی کرد.
مادر چشم انتظارت

برخی صفحات پر بیننده در همین وبلاگ

شرایط فدراسیون فوتبال برای انتخاب سر مربی جدید اعلام شد



بعد از ناکامی شاهزادگان پارسی در بازیهای جام ملتهای آسیا و حذف تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در نتیجه بازی با کره جنوبی , مسئولین زحمت کش ورزش کشور و ریاست محترم فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران شرایط انتخاب سر مربی جدید را اعلام کردند و اضافه کردند این شرایط خط قرمز فدراسیون است و چه مربی خارجی و چه سرمربی داخلی انتخاب کنیم باید این شرایط رل بپزیرد .و ما یک قدم عقب نشینی نخواهیم کرد .این شرایط که کلا ده مورد است در زیر آمده . نگارنده بعید میداند مربیان خارجی این شرایط را قبول کنند . با توجه به این شرایط احتمالا محمد مایلی کهن سرمربی خواهد شد .
1- سرمربی باید در انتخاب بازیکنان رعایت شئونات اسلامی را بکند .
2- سرمربی باید ولایتمدار باشد , اگر معظم له فرمودند بباز باید طوری بازی کند که ببازد .
3- سرمربی باید غلام حلقه بگوش سرداران سپاه باشد . و هیچگونه ارتباطی با سران فته نداشته باشد .
4- سرمربی نباید اجازه دهد , بازیکنان به علامتهای سبز مزین شوند . چرا که معظم له به رنگ سبز آلرژی دارند .
5-سرمربی هنگام امضای قرارداد با فدراسیون پنچ بار با صدای بلند بگوید مرگ بر سران فتنه .
6- سرمربی نباید با عادل فردوسی پور دوست باشد , نباید در برنامه نود شرکت کند .
7- سرمربی باید رفیق جون جونی جوات خیابانی باشد . بهتر است با لباس ورزشی با جوات آقا هم عکس داشته باشد .
8 - سرمربی نباید از فدراسیون و نارسائی ها و کمبود های آن گله کند و بگوید فدراسیون امکانات در اختیارش نمی گذارد .
9- گوش سر مربی باید به اوامر دکتر محمود احمدی نژاد اصل آرادان باشد . و جدید ترین اطلاعات فوتبال را از او یا همتای عزیزش مورالس یاد بگیرد .
10 - سر مربی نباید اعتماد بنفس داشته باشد و نباید دارای سواد فوتبالی باشد .

بهمن ۰۲، ۱۳۸۹

پیام مقام معظم رهبری به مناسبت باخت جمهوری اسلامی از کره جنوبی

بعد از باخت امت اسلامی به کافران حربی کره جنوبی , بیت معظم اله پیام مقام عظمی ولایت را خطاب به مردم افسرده ایران منتشر کرد .
بسم الله الرحمن الرحیم

امت غیور اسلامی ایران .صحنه را دیدم , لذت باخت به کره جنوبی از لذت خوردن کره و مربا برایمان شیرین تر بود . اینکه بزم و شادی را به کنار منقرما گسترش دادید و عیش ما را امشب کامل کردید ,از شما متشکرم . آتش منقر را هم میزنیم و ذکر میگویم .البته عرض کنم نظر من به نظر آقای سعید لو و کفاشیان نزدیک تر بود تا آقای قطبی . چون با برنده شدن ایران عیش ربیع ما به طیش خریف بدل میشد .
بحق که ما نماینده الله بر زمین هستیم . امام زمان قبلا به ما گفته بودند در فوتبال امشب چه خواهد شد . به هر صورت این باخت شیرین بر امت اسلامی ایران مبارکباد .
سید علی حسینی شیرگی خامنه ای

00000000000000000000000000

رفتن سعید لو به قطر به دستور دو روز قبل آقا انجام شد .

سید علی خامنه ای : نباید ایران قهرمان جام ملتهای آسیا شود ! ( دو روز قبل )

بهمن ۰۱، ۱۳۸۹

رژیم کودتایی اسلامی ایران در صدد حذف کامل اهل تسنن است


مردم شهرستان تایباد دراعتراض به حکم برکناری امام جمعه این شهرستان "مولانا موحدفاضل"ی درنمازجمعه ی امروز،یکم بهمن ماه 89حضور چشمگیری داشته وشعارهایی باعناوین مرگ برمنافق ، یا مرگ یا فاضلی راسردادند .
دوربین هایی را اطلاعات درداخل مسجد کار گذاشته بود ودونفر ازنیروهای اطلاعات درداخل حجره مسجداین دوربینها راهدایت می کردندکه مردم این دوربینهای گرانقیمت راشکسته وبه ضرب وشتم شدیدآن دونفر پرداختند. دربیرون مسجد نیزبانیروهای رژیم درگیرشده ویک خودروی اداره اطلاعات راآتش زدند که نیروهای بزدل رژیم مجبوربه عقب نشینی شدند ومجبورشدند ازمولانا فاضلی درخواست کنندتا به مسجدآمده واوضاع را آرام کند که مولاناهم به مسجدآمده ونمازرا ایشان برگزارکردند واوضاع کمی آرام شد.
اما پس ازآرام شدن واتمام نمازجمعه نیروهای رژیم درشهر حکومت نظامی برقرارکرده وعده ی زیادی ازجوانان رادستگیر نمودند.که ازوضعیت آنان خبری دردست نیست.
تایباد در استان خراسان قرار دارد و شهر مرزی با افغانستان است . هزاران تانکر سوخت مردم افغانستان ماهاست در مرز این شهر با کشور افغانستان توسط رژیم اشغالگر اسلامی ایران توقیف و ضبط شده است .
در تایباد اکثریت مردم اهل تسنن هستند , اگر چه در این شهر تمام مناسب و مدیران ارشد ادارات شیعه می باشند و اکثریت قریب به اتفاق آنان از شهرهای دیگر به تایباد آورده شده اند .
این اقدام رژیم بعد از آن صورت میگیرد که مدتی قبل امام جمعه و جماعت اهل سنت زاهدان از امامت خلع گردید .
دولت و رهبری ایران مصمم شده اند تا تمام مولوی های اهل تسنن را حذف کنند , و بدینوسیله هم اهل تسنن را بیش از پیش تحقیر کنند هم راحت تر بتوانند به سرکوب جامعه سنی مذهب بپردازند .

دی ۳۰، ۱۳۸۹

سید علی خامنه ای : نباید ایران قهرمان جام ملتهای آسیا شود !


بعد از برنده شدن ایران مقابل امارات و کسب 9 امتیاز از سه بازی , بنا بر نظر بسیاری از کارشناسان واقعی فوتبال , این مسئله بیان گردید که احتمالا ایران بتواند بعد از سی و چند سال جام ملتهای آسیا را ببرد . در اکثر گزارشها در مجلات همین نظریه آمد و در تلویزیون ایران بارها بر این مسئله تاکید شد .
روز قبل شورای امنیت ملی ایران تشکیل جلسه داده و گزارشی را به بیت مقام معظم رهبری فرستاده که در آن آمده اگر تیم ملی قهرمان شود , شور و شادی مردم در خیابانها بوجود می آید و یحتمل سران فتنه از این برکه , جرعه ای بنوشند و چه بسا کار به جایی برسد که یکسال و نیم قبل رخ داد و احتمال اینکه عنان کنترل مردم از دست رژیم سلب شود و...چه اینکه ملت از گرانی بی حد و اندازه مواد سوختی و سایر اقلام به تنگ آمده اند و ...
ظاهرا رهبری دستور داده سپاه و بسیج و نیروهای لباس شخصی و آدمکش ها آماده باش باشند و در صورت امکان از پیروزی قطعی تیم فوتبال ممانعت بعمل آید
.
سعيدلو امشب به همین دلیل راهي قطر مي‌شود

خبرفوق توسط عضو جنبش سبز که از کارکنان بیت است تائید گردیده است .


برخی صفحات پر بیننده در همین وبلاگ



ارسال به آزادگی

دی ۲۹، ۱۳۸۹

پاسخی به مهران مدیری و پاسداران امام زمان ( نفاق افکنان )

در راستای ساخت فیلم 50 دقیقه ای مهران مدیری و توهین به جامعه ی ایرانی خارج از کشور . و تحقیر غیر اخلاقی بعضی از تلویزیونهای فارسی زبان برون مرزی , دیدن فیلم زیر جالب است .
مهران مدیری وای به روزی که تلویزیونهای خارج از کشور بخواهند جواب تو و وزارت اطلاعات را بدهند .



برخی صفحات پر بیننده در همین وبلاگ

دی ۲۸، ۱۳۸۹

آیا این زن معتاد است ؟

روی عکس کلیک کن تا بزرگتر و بهتر ببینی

اعتیاد به کامپیوتر بیماری هزاره سوم
.................................................................................................................................


برخی صفحات پر بیننده در همین وبلاگ

سید علی خامنه ای : زردشتیان کافر هستند !

اسلام دین دیکتاتوری و خودبزرگ بینی است
اسلام شیعه یعنی نجاست شتر عرقخوار
مسلمانان شیعه حقشان همین حکومت ظلم و ستم سید علی است

روی عکس زیر کلیک کن و بخوان و به اسلام شیعه بخند

استفتاء از بزرگترین مراجع ولایتمدار شیعه , در مورد خوردن آلت تناسلی همسر


سوال من اینه که من و نامزدم ( عقد شرعی کردیم )هر دو تحصيلكرده هستیم هر دو هم افراد نماز خونی هستیم و منتظر هستیم تا به لطف خدا به زودی ازدواج کنیم. اما مسئله ای که ذهن منو به خودش مشغول کرده و در واقع خیلی نگران تقاضایی هستم که نامزدم از من داره و اون اینه که بعد از ازدواج من آلت تناسلی او رو بخورم. من هر چی با خودم فکر میکنم میبینم نمیتونم این کارو بکنم و از فکر کردن بهش حالت تهوع بهم دست میده و خیلی ناراحت میشم. تصمیم دارم بهش بگم که من این کارو براش نخواهم کرد و از خدا هم میخوام که این نیاز رو در او از بین ببره. من فکر نمیکنم ائمۀ ما چنین حرکتی رو میکردن .هر چند ما خاک پای اونا هستیم و شاید مقایسه کار درستی نباشه اما من نمیخوام و نمیتونم این کارو بکنم. لطفا مرا آگاه سازید؟
پاسخ مراجع اعظام
آیت الله روح الله خمینی : ای کاش من هم یک خورنده بودم .
آیت الله سید علی خامنه ای : نظر من به نظر خوراننده نزدیک تر است .
آیت الله جنتی : این یک عمل ددمنشه , ددمنش , ددمنشوو, دادمناشه است . ( ددمنشانه )
آیت الله گلستانی ( امام جمعه تویسرکان ) : من میتوانم به عنوان محلل بین شما و همسرت مشکل را حل کنم . به دفتر من بیائید , یا به موبایل من زنگ بزنید .
آیت الله قرائتی : در زمان پیغمبر هر کس میخورد , پیغمبر یک اشتر به او هدیه میداد .
آیت الله علم الهدی ( امام جمعه مشهد ) : تو به اندازه یک گوساله هم نمی فهمی , بخور و تمکین کن , در اسلام زن باید تمکین کنه .
آیت الله حسنی ( امام جمعه ارومیه ) : اگر چیز شوهرت ولایتمدار است بخور , اگر نه بگو یک زمین کشاورزی به تو بدهد بری گشادورزی کنی .
آیت الله حیدر مصلحی : اگر مردم همیشه در صحنه آدرس محل سکونت شما را در اختیار سربازان امام زمان بگذارند , شما را به اوین میبریم تا هم خوردن را یاد بگیرید هم شوهرداری هم دو قلو حامله شوید و آنگاه شما را به قید وصیقه تحویل شوهرتان میدهیم .
آیت الله حسین طائب : بله نفهمیدم ... بخور ... کوفت کن ... بخور تا ولایتمدار شوی احمق .
آیت الله مصباح : زن شیعه ولایتمدار که بلد است ساندیس بخورد , نباید از این سوالات کند . مثل ساندیس بخور . قربتا الا الله
آیت الله امامی کاشانی : ازدواج و عروسی از زمان صدر اسلام تا حالا ( مکث ), دیشب مهمان آقا بودیم که ( مکث ), و از کارمندان هم تشکر میکنم که صبر میکنند .
آیت الله مجتبی خامنه ای : بخورید تا نخورند شما را , ضعیفه ها باید بخورند .
آیت الله سید محمود احمدی نژاد : بخورید , امام این که من میدم مال امام زمانه , مواظب باشید با مال خودتون قاطی نشه , که حرام میشه .

دی ۲۵، ۱۳۸۹

رهبر من آن جوان سبزی فروشی است که یک دیکتاتور را به زیر کشید

من سبزم , من عضو جنبش سبزایرانم
رهبر من آن جوان تحصیلکرده تونسی است که با شجاعت و شهامت به 23 سال دیکتاتوری ذین العابدین بن علی خاتمه داد
من سبزم و دنبال رهبر نمی گردم
من میتوانم چون میخواهم
جان من برای ایران بیشتر از جان محمد البوعزیزی برای تونس ارزش ندارد
سید علی ایران از بن علی تونس ضعیف تر است

سید علی و بن علی هر دو برادران هم اند
هر دو دیکتاتورند
هر دو فاسد و متجاوز و دزد هستند
من می توانم , من میخواهم , چون سبزم
من خودم رهبرم و رهبر نمی خواهم چون محمد البوعزیزی
رهبر بود و رهبر نمی خواست
من اگر بنشینم , تو اگر بنشینی
سید علی می ایستد



برخی صفحات پر بیننده در همین وبلاگ

ارسال به آزادگی

دی ۲۴، ۱۳۸۹

برخی صفحات پر بیننده در همین وبلاگ

آیا من ایرانی هستم یا عربستانی ؟

اتوبوس خط واحد

خمینی به یک دختر چهار ساله تجاوز کرده است

بنگاه شادمانی امام رضا (ع) راه اندازی شد

مصاحبه سید محمود احمدی نژاد با رادیو پس فردا

کس نخارد پشت من __ جز ناخن انگشت من

نامه ای به الهام دختر شایسته مصر 2009 از یک دختر ایرانی

با هشت وزارتخانه جدید کشور را مثل بهشت اداره میکنیم

آنچه همه دیکتاتورهای امروزی از آن میترسند

والنتاین آزادی ایران 25 بهمن 1389 بعد از ظهر ( قرارمون یادت نره )

حکم دستگیری رئیس ستاد تبلیغات 25 بهمن 89 بدستور خامنه ای و بوسیله صادق لاریجانی صادر شد

" فتا " و سپاه سایبری , کیبورد اختصاصی کامپیوتر ولایت مطلقه را طراحی کردند.

واکسن رهبری ایران به دولت مبارک در مصر رسید . مصر را واکسینه کنید !

نامه خصوصی پادشاه عربستان سعودی به آیت الله العظمی سید علی حسینی خامنه ای ( ع )

عربستان سعودی در انتظار حسنی مبارک و سید علی خامنه ای !

روحانیون کجای قهوه تلخ ایستاده اند ؟

امروز بن علی --- فردا سید علی

جدول پرداخت یارانه ها تا پایان سال 1391 توسط دولت اعلام شد !

سید علی خامنه ای : زردشتیان کافر هستند !

دکتر محمود احمدی نژاد ، اپوزیسیون داخلی ( سبزها) را مجانی به سفر میفرستد

رژیم کودتایی اسلامی ایران در صدد حذف کامل اهل تسنن است

نامه مادر نازنین به دختر اسیرش در زندان ولایت فقیه

شرایط فدراسیون فوتبال برای انتخاب سر مربی جدید اعلام شد

استفتاء از بزرگترین مراجع ولایتمدار شیعه , در مورد خوردن آلت تناسلی همسر

رهبر من آن جوان سبزی فروشی است که یک دیکتاتور را به زیر کشید

از علی تا علی ......... از ( ع ) تا خامنه ای !

آیا این زن معتاد است ؟

پاسخی به مهران مدیری و پاسداران امام زمان ( نفاق افکنان )

از مردم قرقیزستان و تونس یاد بگیریم !

دلایل سقوط هواپیمای تهران - ارومیه مشخص شد

تونس بالاخره تونس

آیا شجاعت مردم بولیوی از امت اسلامی ایران بیشتر است ؟

حقایقی تلخ از زبان بهرام مشیری در باب خودکشی علیرضا پهلوی

جمهوری اسلامی موفق تر از اپوزیسیون خارج از کشور

هدفمند کردن یارانه ها موجب افزایش سرقت مسلحانه شده است

چه کسانی ماهیانه چهل هزار و پانصد تومن طرح هدفمند یارانه ها را نمی گیرند

الهام شوهر فاطی به صدا آمد !

آی نمکیه ...نمکیه ...نمکیه ... نون خشک داری وردار بیار ... نمکیه

معشوقه سید روح الله خمینی که هرگز دیده نشد !

سوسمار خوران خواهان حمله نظامی به پارسیان شده بودند.

مصاحبه با حجت الاسلام بالادار رئیس قدرت قضائیه جمهوری اسلامی بالاترین

نامه طنز به امام زما

کاهش صد درصدی بلایای طبیعی در حکومت اسلامی

نقش مجتبی خامنه ای و حسین طائب در صادرات فحشا

خودروهایی که بجای بنزین , مثل ملایان جو میخورند

استمنای شرعی در مجلس شورای اسلامی

جمهوری اسلامی ایران یا جمهوری قاچاقی سید علی شیرگی !

عکسی از آلبوم خانوادگی سید علی حسینی خامنه ای - 1352

پول تریاک و شیره تریاک باید نقد پرداخت شود

جدیدترین عکس اسفندیار رحیم مشایی از مسافرت به هندوستان

فقط پوشیدن موی سرزن مسلمان واجب است و بس !

عوامل سید علی با دخترکان مردم عکس یادگاری میگیرند

نمایشگاه جنبش سبز ملت ایران در دهکده جهانی اینترنت

یازده چهره جدید در کابینه جدید دکتر محمود احمدی نژاد مشخص شدند

تصویر کلاس درس خارج در فضای آزاد

یا منور النور والانوار

بعد از سی سال , یکدهم برابر است با چهارده و سی صدم . و این معجزه اسلام است

الهام زیر فشار و از ترس اکبر فریاد زد !

از مردم قرقیزستان و تونس یاد بگیریم !


لازم نیست خیلی به عقب برگردیم . یکسال و نیم قبل , جنبش سبز مردم شروع شد , همه میدانید چه شد و چه گذشت ....همزمان
مردم قرقیزستان با شجاعت و شهامت و بدون ترس به خیابان ریختند و رئیس جمهور دیکتاتورشان را فراری دادند , همه این اتفاقات به یکماه نرسید !البته کشته و مجروح هم دادند ... درست مثل ما
مردم تونس با اتحاد و یکپارچگی در کمتر از پانزده روز , در کف خیابان ذین العابدین بن علی را فراری دادند همین امروز ! حتما که کشته و مجروح هم دادند .... درست مثل ما
اما در ایران .....
کشته دادیم بیش از قرقیزستان و تونس , زندانی دادیم بیش از مردم قرقیزستان و تونس , خس و خاشاک شدیم و میکروب و خفیف و خار شدیم و ... چرا ؟ چرا ؟
چون برگشتیم به خانه کنار تلویزیون نشستیم تا کارشناسان VOA و BBC به ما بگویند مسالمت آمیز پیروز میشویم و به دموکراسی میرسیم .
فقر و فشار اقتصادی را تحمل میکنیم , مرتب توسط دولت و رهبر ایران تحقیر میشویم , امنیت جانی و مالی نداریم , روزنامه ها و مجله هایمان تعطیل میشود , دخترکان جوان و پسران جوانمان را در اوین حامله میکنند , حتی به مراجع تقلید حمله میکنند و هتک حرمت , وکلای برجسته دادگستری را برنجک میکنند , از نویسندگان و روشنفکران در توالت پذیرایی میکنند , کارگران تهی دست را فلک میکنند و .... و.... و هزاران چیز دیگر که خودتان میدانید .
در عوض ماهی چهل هزار و پانصد تومان مثل گدا به ما میدهند تا کنار تلویزیون لم دهیم و چای شیرین بخوریم و منتظر باشیم تا کسانی مثل سازگارا و مخملباف و نوری زاده و سلامتیان وفرخ نگهدار
وVOA و BBC.... میخواهند برایمان مسالمت آمیز دموکراسی بیاورند که آب هم از آب تکان نخورد . وقتی هم خسته شدیم قهوه تلخ نگاه میکنیم که هم به اجداد احمق مان بخندیم هم خیال کنیم که خانه و ماشین برنده خواهیم شد .
دموکراسی از بستر کف خیابان می آید , آزادی با کوکتل مولتف می آید , استقلال بعد از اتحاد و خیزش عمومی می آید , تا در خیابان یکصدا نباشیم وضع همین است و بس .
نیازی به رهبر برای خیزش نیست , مگر مردم تونس رهبر داشتند ؟
کسانی که ایرانی ها را به اعتراضات ایتالیایی و اعتصاب سفید و روش های مسالمت آمیز دعوت میکنند اگر مزدور سید علی و محمود احمدی نژاد نباشند , قطعنا با گفتار و رفتارشان آب به آسیاب دزدان اسلامی میریزند که بر ایران حاکم هستند .
اگر میخواهیم از شر دیکتاتوری خلاص شویم , باید آن کنیم که مردم تونس و قرقیزستان کردند .
دیکتاتور فقط با زور به زیر می افتد و بس !
اگر می ترسیم , اگر با هم نیستیم , اگر اعتماد به نفس نداریم , همان به که
لم دهیم وهمان تفاسیر ابکی تلوزیون های ماهواره ای را ببینیم و چای شیرین بخوریم و قهوه تلخ و ... و با قبول حقارت زندگی کنیم .

ارسال به آزادگی

تونس بالاخره تونس


مردم کشور فقیر تونس با اتحاد و نترسیدن از دیکتاتور بالاخره توانستند موفق شوند و علی ( زین العابدین بن علی ) دیکتاتورشان را اخراج کنند .
آیا مردم سبز ایران کمتر از مردم فقیر تونس هستند ؟
آیا ملت بزرگ ایران این اتحاد و یکپارچگی را دارند تا علی ( سید علی شیرگی خامنه ای ) دیکتاتورشان را فراری دهند ؟
امید است این مردم به سرنوشت سی و دو سال قبل ملت ایران دچار نشوند و تند رو های تروریست اسلامی برایشان یک روح خدا یا سید علی جدید علم نکنند .
با تشديد اعتراضات در تونس و ناتوانی نيروهای دولتی در سرکوب اعتراضات، زين العابدين بن علی از رياست جمهوری اين کشور کناره گيری کرد و از تونس خارج شده است.
شبکه خبری الجزيره گزارش داده است که زين العابدين بن علی تونس را ترک کرده است.
در همين حال، محمد غانوشی، نخست وزير تونس، در يک برنامه تلويزيونی اعلام کرد کخه مسئوليت ريسس جمهوری موقت را برعهده گرفته است و اعلام با اجرای قانون اساسی ثبات را در اين کشور برقرار خواهد کرد.

زين العابدين بن علی که از سال ۱۹۸۷ قدرت را در دست داشت، روز جمعه هيات دولت را منحل کرد و در کشور وضعيت اضطراری اعلام کرد و به نيروهای نظامی و امنيتی دستور داد در مقابل نقض کنندگان مقرارات منع رفت و آمد به زور متوسل شوند.
دولت تونس با اعلام وضعیت اضطراری ملی در این کشور مقرارت منع رفت و آمد شبانه وضع کرده و تجمع بیش از سه تن را ممنوع اعلام کرده است.

خبرگزاری فرانسه گزارش داده است که روز جمعه ارتش تونس کنترل فرودگاه اصلی این کشور را در اختیار گرفته است و کلیه پروازها لغو شده است.
آری به اتحاد جهان میتوان گرفت
آری به اتحاد جهان میتوان گرفت
ارسال به آزادگی

دی ۲۳، ۱۳۸۹

مصاحبه با حجت الاسلام بالادار رئیس قدرت قضائیه جمهوری اسلامی بالاترین


در پی اقدامات ضربتی کشور جمهوری اسلامی بالاترین مبنی بر اخراج دسته جمعی شهروندان قدیمی آن بر آن شدیم تا با حضرت حجت الاسلام بالادار مصاحبه ای انجام دهیم . که در زیر برای شما می آوریم . این مصاحبه توسط خانم آزاده دنباله دار ریشه زاده در آبدار خانه وبلاگ خودمان انجام گرفته است . ( 23 دیماه 89 )
آزاده : جناب حجت الاسلام بالادار خیلی ممنون از اینکه با ما مصاحبه میکنید .
حجت الاسلام بالدار : و خداوند میفرماید برای اینکه شفاف نکنید با ید مصاحبه کنید , بدرستیکه خداوند از برای شما , اندالمومنین را آفریده است .
آزاده :منظور شما از اندالمومنین کیست ؟
حجت الاسلام بالدار :خوب اینکه معلوم است بنیانگذار و مقام عظمی ولایت کشور جمهوری اسلامی بالاترین حضرت آیت الله العظمی حاج سید مهدی غایب نژاد صلوات الله و سلامه الیه
آزاده : حاج آقا چند ساله که شما رئیس قوه هستید و وظیفه شما چیست ؟
حجت الاسلام بالدار : ما چند ماه است که از مقام معظم حکم گرفته ایم و وظیفه ما شناسایی , محاکمه غیابی و اخراج سران فتنه و شهروندان سبز کشور مقدس بالاترین است .
آزاده : این سران فتنه و شهروندان سبز چه کسانی هستند ؟
حجت الاسلام بالدار : خوب اینها چند گروه هستند , بعضی صهیونیست هستند , گروهی از آنها ایادی غرب هستند , شماری از آنها بیگانگان هستند , جمعی از آنها ضد انقلاب هستند , همه آنها به ولایت مطلقه اعتقاد عملی ندارند و سران آنها یک میلیارد عباسی از آمریکا گرفته بودند که کشور بالاترین را سرنگون کنند و قرار بود بعد از سرنگونی جمهوری اسلامی بالا ترین 17 میلیارد عباسی دیگر هم بگیرند . اما این مهم با کمک سربازان گمنام ما یعنی بالدار ها و بالادار ها و بالابر ها و باله دارن شناسایی و مجازات شدند .
آزاده :چرا حاج اقا این محاکمات علنی نبود ؟ چرا متهمان به دادگاه دعوت نشدند ؟
حجت الاسلام بالدار :حضرت بزرگ بالداران بعد از دیدار با جناب دکتر مموتی انتری نژاد فرمودند " اینها محارب هستند و مفسد فی الارض هستند " و ما هم برای اینکه جمهوری اسلامیمان واکسینه شود این میکروبها را شبانه ازکشور خارج کردیم .
آزاده :آیا رفتار شما با این شهروندان درست بود ؟ اینها در رشد و توسعه روستای شما و تبدیل آن به کشور خیلی زحمت کشیده بودند ؟
حجت الاسلام بالدار :اند المومنین می فرماد " نه لازمان فتنه بر ادامه البرنامه " یعنی با ما نیست و لازم نداریم کسانی را , بعد از آباد کردن روستا , و حالا که آباد شده خودمان می چرخانیم بر اساس فقه شیعه .
آزاده :گمان نمی کنید با اخراج این شهروندان باذوق و خلاق شهرتان دوباره ویران شود ؟
حجت الاسلام بالدار :ما سود خودمان را کردیم , چند میلیون عباسی از سید علی اقا شیرگی گرفتیم و پاکسازی کردیم .
آزاده :این رفتار شما بر خلاف قوانین حقوق بشری نیست ؟ شما از دموکراسی حرف میزدید ؟ وانمود میکردید با آزادی بیان موافق هستید ؟
حجت الاسلام بالدار :از نظر ما حقوق بشر یعنی همان عباسی ها که گرفته ایم, ما هم یک بشر هستیم و حقوق گرفته ایم و کار ما با کلیات ان مغایر نیست . ما گفتیم دموکراسی اما گفتیم دموکراسی شیعه اثنی عشری , نه دموکراسی غربی و فرنگی . الان هم با آـزادی بیان موافقیم , اما قول نمی دهیم کسانی از روشنفکری ما سو استفاده کنند و آزادانه حرف بزنند و بعد از حرفشان , آزادی پس از بیان هم داشته باشند
آزاده :گمان نمی کنید اگر عفو عمومی صادر کنید و قوانین خودتان را آپ دیت کنید , به نفع شما و مصالح کشور جمهوری اسلامی بالاترین باشد ؟
حجت الاسلام بالدار :حالا تو دختر نیم وجبی برای ما مصلحت اندیشی میکنی , بفرستمت هتل اوین که دو ماهه سه قلو بزای .... یا بفرستمت کاحریضک که مننژیت بگیری ....
آزاده :نه هیچکدوم ببخشید . خیلی ممنون از اینکه شفاف و روشن با ما صحبت کردید .
حجت الاسلام بالدار : ورحمه الله و برکاته , راستی خوشگل خانم شما صیغه نمیشی .؟
آزاده : نه حاج آقا شما برو خواهر اند المومنین را صیغه کن !

دی ۲۲، ۱۳۸۹

بعد از سی سال , یکدهم برابر است با چهارده و سی صدم . و این معجزه اسلام است

واقعا اقتصاد مال خر است
بعد از سی سال حکومت اسلامی و اجرای اقتصاد اسلامی
به این معجزه میرسیم که
14.30= 0.10
و این یعنی اقتصاد مال خر است


امام خمینی : اقتصاد مال خر است


دی ۲۰، ۱۳۸۹

جمهوری اسلامی بالاترین


وبسایت بالاترین با تغییر قوانین حاکم و اخراج فله ای کاربران قدیمی در جهت یکدست کردن جامعه بالاترین تلاش میکند . سیاستهای فعلی سایت بالاترین دقیقا سیاستهای فعلی سید علی خامنه ای است .
در همین راستا پیشنهاد خوبی است که بجای مثبت ( + ) از علامت ساندیس و بجای منفی ( _ ) از نماد باتوم استفاده کند . در زیر یک نمونه پیشنهادی را می بینید . و همچنین نام سایت را از بالاترین به اسلامی ترین یا ولایتمند ترین تغییر دهید .



البته لازم به ذکر است در حال حاضر سایت بالاترین از علامتهای زیر استفاده میکند . که اصلا شایسته وبسایت ولایتمداری چون بالاترین نیست .


دوستان بالاترینی اگه مایلند توسط حضرت مهدی بالاترین اکانتشان بسته شود , این پست را به ولی فقیه شان بنمایانند

دی ۱۹، ۱۳۸۹

دلایل سقوط هواپیمای تهران - ارومیه مشخص شد

باخبر شدیم هواپیمای متعلق به شرکت هواپیمایی ایران ایر بعد از ساعتی پرواز در حوالی شهر ارومیه سقوط کرد و جان چند ایرانی را گرفت . و چند نفر از بد شانسی سالم ماندند. فورا کمیسیون تحقیق تشکیل دادیم و فرستادیم بروند و ببینند چرا این اتفاق افتاده .
آنها هم فورا بررسی کردند و دلایل سقوط هواپیما را رسما به ما اعلام کردند .
1- خواست خداوند : تقدیر این بوده و کارش هم نمی شود کرد و خواست الهی بر آن بوده که این هواپیمای سالم سقوط کند و تعدادی مجروح شوند وتعدادی هم به رحمت الهی برسند .
2- میر حسین موسوی : بدون تردید یکی از سران فتنه خودش و هفت جد و آبادش آذری هستند . و ارومیه یک استان آذری زبان است , و چون حالا از سران فتنه است و هر روز یک فتنه جدید در راه است , لهذا این سر فتنه مجرم است .
3- پرداخت یارانه ها : از آنجا که طی روزهای قبل یارانه ها پرداخت شد و مردم از فقر نجات یافتند و دیگر در مملکت فقیر نداریم , همه دسته جمعی تصمیم گرفتند بروند مسافرت کنند با طیاره و نتیجه اش این شد .
4- آلودگی هوای تهران : چون هوا آلوده است در تهران و به مرز خطر رسیده این جماعت تصمیم گرفتند از تهران خارج شوند . همه رفتند سوار هواپیما شدند , وزن هواپیما به حد اخطار رسید و نتیجه اش این شد که دیدید .
5- مجمع تشخیص مصلحت نظام : چون رئیس مجمع از سران فتنه است , برای خراب کردن وجه محبوب دولت نزد امت اسلامی , تشخیص اشتباهی در کرد و نگفت مصلحت نیست که هواپیما نرود ارومیه , فلذا باید سران فتنه محاکمه شوند .
6- خاتمی : این هواپیما که سقوط کرده در 12 سال قبل بعنوان یک فروند هواپیمای دست دوم خریداری شده و آن زمان خاتمی رئیس جمهور بود . مقصر است که چرا آب و روغن و ترمز هواپیما را در هنگام خرید بازدید نکرده است . و چون میدانسته که میخواهد بعدا به گروه سران فتنه اضافه شود برای خراب کردن اصولگرایان محبوب القلوب امده و تقلب کرده و نتیجه این شد که دیدید .
7- مهدی کروبی : چون خودش قبلا رئیس بنیاد شهید بوده , علاقه دارد بنیاد شهید هر روز بزرگ و بزرگتر شود . و چون از سران فتنه است و گناه کرده و در خط دشمنان است , دعا کرده که دولت محبوب محمود سقوط کند و آن هم چون پیر است اشتباهی دعا کرده و حالا یک چیز دیگه سقوط کرد .

8 - آمریکا : چون دیروز در ایالت اریزونا به نماینده مجلس تیر اندازی شده بود , در 24 ساعت گذشته آمریکا در صدر خبر ها بود و از آنجا که ما و آمریکا برای دنیا تصمیم میگیریم , نباید کم می آوردیم .
9- اسرائیل : هواپیما از تهران به طرف غرب حرکت میکرده یعنی به سمت اسرائیل , و لذا مرگ بر اسرائیل .


در خاتمه یاد آور میشویم هیچ شخص یا گروه یا مجموعه یا ارگان یا سازمان یا اداره یا ...متعلق به نظام مقدس اسلامی ایران در سقوط هواپیما نقش نداشته اند .

دی ۱۸، ۱۳۸۹

معشوقه سید روح الله خمینی که هرگز دیده نشد !

بسوزد پدر عشق ..... که سوزاند تو را
دیگه لازم نیست از قبرس وارد کنیم خودمون داریم

لینکهای پر بیننده در همین روزها در همین وبلاگ

آیا شجاعت مردم بولیوی از امت اسلامی ایران بیشتر است ؟

حقایقی تلخ از زبان بهرام مشیری در باب خودکشی علیرضا پهلوی

جمهوری اسلامی موفق تر از اپوزیسیون خارج از کشور

هدفمند کردن یارانه ها موجب افزایش سرقت مسلحانه شده است

چه کسانی ماهیانه چهل هزار و پانصد تومن طرح هدفمند یارانه ها را نمی گیرند

الهام شوهر فاطی به صدا آمد !

آی نمکیه ...نمکیه ...نمکیه ... نون خشک داری وردار بیار ... نمکیه

آی نمکیه ...نمکیه ...نمکیه ... نون خشک داری وردار بیار ... نمکیه


افزایش قیمت نان، نمکیهای شهر مشهد را با مشکلات ناشی از کمبود نان خشک مواجه کرده است. این در حالی است که نمکی های این شهر می کوشند با شگردهای مختلف از جمله افزایش قیمت خرید نان خشک، مشتریان بیشتری را برای خود دست و پا کنند. قیمت نان خشک هم مثل طلا ساعت می زند! به گزارش سایت حکومتی مهر ، قیمت نان خشک هم این روزها در مشهد مثل طلا ساعت می زند! به عنوان مثال همین دیروز قیمت هر کیلوگرم آن تا 300 تومان رسید. از سوی دیگر اگر چه از چند سال گذشته شهرداری مشهد با ایجاد ایستگاههای سیار و ثابت تلاش گسترده ای را برای رقابت با نمکیها در تجارت نان خشک آغاز کرده، اما با اجرای قانون هدفمندی یارانه ها علاوه بر نمکی ها، ایستگاههای بازیافت شهردای نیز با کمبود مشتری و نان خشک مواجه شده اند. مسئولان این ایستگاهها در گفتگو با خبر نگار مهر در مشهد از کاهش 30 تا70 درصدی نان خشک خبر داده اند.

یا منور النور والانوار

عوام فریبی بزرگترین اصل فقه شیعه است
مقدس سازی پایه اصلی فقه شیعه است
مردم را خر فرض کردن اولین درس حوزه است

لواط با هم کلاسی حوزه علیمه , تجاوز به زندانی سیاسی در بازداشگاه و گدایی از عوام الناس به اسم خمس و ذکات و سهم امام اصل دوم فقه شیعه است



مردمی که از سر فلاکت به بار گاه ولایت فقیه می‌آیند و آورده می‌شوند باید با بازیگری پیچیده در زرورق تقدس روبرو شوند. از همین جهت از بیشترین نور در حسینیه امام خمینی برای القای احساس نورانی بودن «آقا» استفاده می‌شود. در اتومبیلی که خامنه‌ای را در شهر قم حرکت می‌داد نیز سقف خودرو از داخل با ورقه‌های منعکس‌کننده نور پوشانده شده و نورافکنی در قسمت جلو در داخل تعبیه شده بود تا با انعکاس نور، ولی فقیه به نظر خلائق نورانی بیاید (موضوع نور‌پردازی با توجیه نیاز عکاسان به نور داخلی در رسانه‌های نزدیک به حکومت تایید شده است).

دی ۱۷، ۱۳۸۹

الهام زیر فشار و از ترس اکبر فریاد زد !


غلامحسین الهام در همایش «دهه بصیرت» که در حوزه علمیه قم برگزار شد، بار دیگر به شدت به رهبران اصلاح‌طلب‌ و اکبر هاشمی رفسنجانی حمله‌ور شد و با اشاره به رویدادهای پس از انتخابات ریاست جمهوری گفت: «اين جريانات در حال بازسازی هستند و از اين رو در انتخابات مجلس در سال آينده با فتنه جديدی رو برو خواهيم بود.»
این عضو سابق شورای نگهبان تصریح کرد: «نبايد ظرفيتی که برای کوبيدن فتنه ايجاد شده است جمع شود، چرا که با بايگانی و فراموش کردن آنها تجربه‌ها فراموش شده و فتنه جديد شکل خواهد گرفت.»
الهام، در حالی نسبت به انتخابات مجلس آینده هشدار داده است، که محمد خاتمی، با پافشاری دوباره بر خواسته‌های رهبران اصلاح‌طلب، بازگشت این طیف به انتخابات را مشروط به آزادی زندانیان سیاسی، آزادی احزاب و روزنامه‌ها، و ایجاد ساز وکار مناسب برای برگزاری انتخابات سالم و آزاد مشروط کرده بود.




آیا شجاعت مردم بولیوی از امت اسلامی ایران بیشتر است ؟

حقایقی تلخ از زبان بهرام مشیری در باب خودکشی علیرضا پهلوی

جمهوری اسلامی موفق تر از اپوزیسیون خارج از کشور

هدفمند کردن یارانه ها موجب افزایش سرقت مسلحانه شده است

چه کسانی ماهیانه چهل هزار و پانصد تومن طرح هدفمند یارانه ها را نمی گیرند

الهام شوهر فاطی به صدا آمد !

دی ۱۶، ۱۳۸۹

حقایقی تلخ از زبان بهرام مشیری در باب خودکشی علیرضا پهلوی

من هم یکی دو روز قبل که خبر خودکشی علیرضا پهلوی را شنیدم و در وبلاگم ( همین جا ) مطلبی را نوشتم تمام همین سئوالات برایم مطرح شده بود. اگر انسانی منطقی و اهل تفکر هستید حتما برنامه 12 دقیقه ای زیر را ببینید ؟




ایا درست است بگویم بادمجان دور قاب چیان رضا پهلوی در خودکشی لیلا و علیرضا پهلوی نقش داشته اند ؟

جمهوری اسلامی موفق تر از اپوزیسیون خارج از کشور

در این فیلم کوتاه طنز که ساخته مهران مدیری است , نشان میدهد تلویزیونهای لس انجلسی چگونه کسب درامد میکنند و هدفشان چیست .
اگر چه به لحاظ طنز بودن کمی اغراق آمیز است اما حقیقت وجودی تلویزیون های ماهواره ای را نشان میدهد .مسئله این است که اکثر تلویزیون های لس آنجلسی به این فیلم اعتراض کرده اند و میکنند و آنرا جدی گرفته اند .و این همان چیزی است که جمهوری اسلامی خواهان آن است , چرا که این فیلم طنز, مردم را به دو شاخه حامی مهران مدیری و منتقد او تقسیم کرده است و اتحاد همه ایرانیان زیر یک سقف را که از خرداد 88 به بعد با تولد جنبش عمومی مردم ایران با نام جنبش سبز مشهور شد را بر هم میزند . اگر تلویزیونهای لس آنجلسی حسابشان پاک است نباید به این ترفند اسلامی دامن بزنند .تفرقه و ایجاد تفرقه بین مردم بزرگترین آرزوی سید علی شیرگی و همراهان اوست . بیش از سی سال است که با شعار تفرقه انداز و حکومت کن بر ملت ایران حکمرانی کرده اند . این بخشی از کار دولت و نظام اسلامی است در جهت بر هم زدن اتحاد مردم ایران در داخل و خارج .
دو دقیقه از این برنامه طنز را در زیر میتوانید ببینید !

میتوانید فیلم کامل طنز ماهوره را از اینجا ببینید این فیلم حدود پنجاه دقیقه است که اکثر شبکه های ماهواره ای تلویزیونی را به تمسخر میگیرد . کاری از مهران مدیری و طنزی تلخ اما واقعی

دی ۱۵، ۱۳۸۹

عزرائیل در یک قدمی سید علی شیرگی !


خبرهای رسیده حاکی از وخامت حال خامنه ای در جریان سفر محرمانه به قم دارد گفته میشود وی در جریان این سفر محرمانه به دیدار ملکوتی یکی از مراجع رفته و پس از آن به دلیل وخامت حالش به تهران منتقل شده و خبرهای دیگر حاکی از این است که وی از اتاق استراحتش خارج نشده است و ملاقات های زیادی توسط خانواده اش با وی در اتاق استراحتش انجام میشود

از بعد از ظهر روز جمعه گذشته و بویژه دیروز (شنبه11 دی 89) اخبار مبنی بر رفت و آمدها و تکاپوهائی از بیت رهبری به برخی محافل سیاسی راه یافته است. ابتدا تصور می شد که این تکاپوها و ملاقات های محرمانه در ارتباط با مذاکرات مهم اتمی است که طی روزهای آینده در سوئیس شروع خواهد شد، اما بزودی معلوم شد که مسئله بر سر مذاکرات اتمی نیست. سپس از قم به تهران خبر رسید که علی خامنه ای برای چند ملاقات با روحانیون بلندپایه قم، بصورت محرمانه به این شهر سفر کرده بود اما چند ساعت پس از ورود به قم و در اولین ملاقاتی که با یکی از مراجع بنام “ملکوتی” داشته دچار ضعف شدید جسمی شده و بسرعت به تهران منتقل شد. معلوم نیست که دراین ملاقات چه گذشته، اما بعید است که ضعف ناگهانی و شدید خامنه ای ارتباط مستقیم به مذاکرات با آیت الله ملکوتی داشته باشد. از صبح شنبه و با رفت و آمد پزشکان مخصوص به بیت رهبری، زمزمه های دیگری در محافل سیاسی آغاز شد و متعاقب آن اخباری درباره دیدارهای طولانی وی با فرزندانش و خارج نشدن خامنه ای اتاق استراحتش به خارج از بیت رهبری راه یافت. خبرهائی از دیدارهای مکرر خانواده خامنه ای با وی در همین اتاق نیز نقل می شود.

...............................................

امید است این خبر شایعه نباشد و سید علی شیرگی در راه جهنم و پیوستن به خمینی باشد

ثروتمندترین ایرانی !

بر اساس اسناد وبکی لیکسس که بعد از طرح هدفمند کردن یارانه ها منتشر شده است . ثروتمند ترین ایرانی معرفی گردید . در عکس زیر تصویر واضح و روشن این ثروتمند جوان دیده میشود .
هرگز فکر نمی کردم روزی در کشورم ایران چنین شخصی بعنوان ثروتمند ترین ایرانی معرفی شود .

جالب است این فرد بدون رانتخواری ثروتمند شده است .

برخی صفحات پر بیننده در همین وبلاگ
ارسال به سایت آزادگی

هدفمند کردن یارانه ها موجب افزایش سرقت مسلحانه شده است

نانوایی سنگکی سید محمود هدفمندی

ثروتمندترین ایرانی !

چه کسانی ماهیانه چهل هزار و پانصد تومن طرح هدفمند یارانه ها را نمی گیرند

آقا عاشق ... هستند

حذف سوبسیدها یا طرح ساماندهی اقتصادی

دی ۱۴، ۱۳۸۹

علیرضا هم مانند لیلا خودکشی کرد ! خدایش رحمت کند


عليرضا پهلوی، دومین فرزند پسر محمدرضا پهلوی، آخرین شاه ایران، صبحگاه چهاردهم دی ماه ۱۳۸۹، چهارم ژانویۀ ۲۰۱۱، در منزل مسکونی خود در شهر بوستون آمريکا به زندگی خود خاتمه داد.
هنوز جزئیات بیشتری از مرگ علیرضا پهلوی منتشر نشده است.

علیرضا پهلوی متولد سال ۱۳۴۵ و فارغ التحصیل دانشگاه هاروارد در رشته ایرانشناسی بود.

وی دومین فرزند محمدرضا پهلوی، است که با خودکشی به زندگی خود پايان می‌دهد.

شاهدخت ليلا پهلوی متولد ۱۳۴۹ در ۲۰ خرداد ماه سال ۱۳۸۰ در هتلی در لندن با مصرف داروهای خواب آور دست به خودکشی زد.

محمدرضا پهلوی، شاه فقيد ايران در ۲۷ ژوئيه ۱۹۸۰ ، ۵ مرداد ماه ۱۳۵۹ در بيمارستانی در قاهره در گذشت و در همان شهر دفن شد.


واقعا چرا این خانواده یکی یکی خودکشی میکنند ؟


الهام شوهر فاطی به صدا آمد !


غلامحسین الهام، مشاور حقوقی محمود احمدی‌نژاد و شوهر فاطی رجبی (معشوقه هزاره سوم ) روز دوشنبه ضمن آن که اکبر هاشمی رفسنجانی را «تکیه‌گاه» جریانات و اعتراضات پس از انتخابات دانست چنین اظهار نظر کرد که آقای رفسنجانی این جریان را «مدیریت» می‌کند.

به نوشته خبرگزاری دانشجویان ایران،‌ ایسنا، غلامحسین الهام عصر روز دوشنبه، ۱۳ دی‌ماه، با اشاره به اعتراضات پس از انتخابات گفت: «این جریانات در فضا مرده‌اند، البته اگر اتفاقی نیفتد. آن کسی که به آن می‌دمد ایشان (هاشمی رفسنجانی) است. آقای هاشمی در برابر این اتفاقات موضع نگرفتند، اعلام برائت نکردند و در واقع ایشان تکیه‌گاه هستند و حمایت می‌کنند.»

وی در ادامه با اشاره به این که در جریان ناآرامی‌ها آقای هاشمی سکوت اختیار کرد، افزود: «آیا روز قدس، ‌۱۳ آبان و عاشورا کافی نبود که آقای هاشمی با هویت این جریان آشنا شود؟ چه قدر مقام معظم رهبری در این ارتباط با سعه صدر برخورد کردند. چرا آقای هاشمی سکوت کردند و جواب ندادند؟»

مشاور حقوقی محمود احمدی‌نژاد همچنین خاطرنشان کرد که میرحسین موسوی و محمد خاتمی «دیگر ظرفیت فعالیت سیاسی آن‌چنانی ندارند» و گفت: «مهره‌های سیاسی که در این جریان نقش بازی کرده‌اند، مرده‌اند و بعید است که احیا شوند.»

وی با این‌حال اظهار کرد که اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجلس خبرگان رهبری، به عنوان «نقطه اتکا» به دلیل «اعتبار سابقه» دارای «مصونیت» است و از همین طریق «آدم‌های جدیدی در این جریان رویش می‌کنند».

آقای الهام که در جمع دانشجویان در دانشگاه فنی تهران حضور یافته بود، در ادامه حوادث کوی دانشگاه در تیرماه ۱۳۷۸ را یادآور شد و «دولت خاتمی و وزرا و دست‌اندرکاران وزارت کشور» در آن زمان را «تکیه‌گاه» وقایع آن زمان دانست و اظهار کرد که دانشجویان در سال ۱۳۷۸ قربانی «فتنه»‌ای شدند که «در درون دولت بود».

دی ۱۱، ۱۳۸۹

آیا شجاعت مردم بولیوی از امت اسلامی ایران بیشتر است ؟




اوو مورالس، رييس جمهوری بوليوی، از برنامه حذف يارانه های مواد سوختی در اين کشور منصرف شد.
يک هفته قبل، رئيس جمهوری بوليوی، دستور داد تا يارانه سوخت حذف شده و قيمت سوخت رد اين کشور واقعی شود. اما اين دستور با ناآرامی ها، اعتراض های خشونت آميز و اعتصاب های گسترده ای در بوليوی همراه شد.
قيمت بنزين پس از دستور آقای مورالس هفتاد درصد افزايش يافته بود.
در يک هفته گذشته، کارکنان امور حمل و نقل بوليوی و نانوايان اين کشور، دست به اعتصاب نامحدود زدند به طوری که ارتش مجبور به تهيه و فروش نان شد.
رييس جمهوری بوليوی اعلام کرده بود که تدابيری در نظر خواهد گرفت که افزايش قيمت سوخت، بر زندگی مردم بوليوی که عمدتا فقير هستند، تاثير منفی نگذارد.


در یک هفته گذشته زنان و مردان ( امت اسلامی ) جلو بانکها تجمع کردند تا به مانند گدایان مبلغ چهل هزارتومن یارانه از حساب دولت مهرورز بگیرند .

***********
******
***
درد من تنهایی نیست بلکه مرگ ملتی است که گدایی را قناعت. بی عرضگی را صبر. و با تبسمی بر لب این حماقت را حکمت خداوند می نامند" گاندی".
درد من تنهایی نیست بلکه مرگ ملتی است که گدایی را قناعت.بی عرضگی را صبر.و با تبسمی بر لب این حماقت را حکمت خداوند می نامند"گاندی".