حق مسلم ما

شهریور ۱۷، ۱۳۹۰

هشدار جدی به دختران مجرد ایرانی

با نزدیک شدن به فصل انتخابات , جریان انحرافی برای کسب صندلی های بیشتر مجلس و همراه کردن جوانان ایرانی در رای دادن , در یک اقدام ضربتی قراداد بزرگی با شرکت چینگ چانگ شونگ جونگ بسته است . به موجب این قرارداد طرف چینی موظف است دختران دم بخت را به ایران صادر کند جهت امر خداپسندانه ازدواج ( النکاح سنتی ) و در قبال آن طرف ایرانی قول میدهد تمام وارداتش را از چین انجام دهد و نفت را با یک چهارم قیمت به چین صادر کند . در زیر با نمونه هایی از این دختران آشنا شوید !

به زودی دختران چينی با مهريه کم وارد کشور می شوند!


صغری جین هو یانگ ۲ سکه بهار آزادی،
صاحب آپارتمان شخصي در پكن، دختر حاجي بازاری
سمیه شان جان هو1 سکه بهار آزادی , لیسانسیه و دارای خانواده خوب , اهل تمکین و ناشزه نیست .
سکینه تانگ یو شوآ ۱سکه بهار آزادی،
بابا ننه پول دار، مطيع و سربه راه تضميني
رقیه سان شی مون ۴سکه بهار آزادی،
با دختر خاله اضافه
عفت جینگ مین۳ سکه بهار آزادی،
تك فرزند مادرمرده , از هر انگشتش هزار هنر میریزد , آشپزی و بچه داری عالی و خوش اخلاق با خانواده شوهر
حبیبه اون چون 3 سکه بهار آزادی،
با ارائه رضايت قبلي جهت زن دوم , بسیار سر به زیر و خانواده دوست , همیشه خندان و راضی به رضای حق , کتک خورش عالی است .
آمنه خونگ مونگ 1 ربع بهار آزادی , بسیار سالم و فاقد هر گونه زدگی , زیر پای یک آقای دکتر بوده که فقط رفته مطب و برگشته خونه , چراغ بنزی و شاسی بلند , برف پاک کن اتومات و مجهز به بخاری خودکار , بسیار تمیز در حد نو فقط 14500 تا کار کرده !
حلیمه جون تانگ 2 سکه بهار آزادی , ولایتمدار و امام دوست , محجبه , اهل مسجد رفتن و نماز و روزه قضا ندارد , آشپزی بسیار خوب , بدون سابقه قبلی , متخصص در امور دخول و خروج با مجرای اضافی در عقب , بسیار روحانی دوست , با شال چهار خانه لبنانی , متیع و در همه حال تمکین کننده , صدای بسیار زیبا برای نوحه خوانی و شعار دادن , حرف اصلی او جانم فدای رهبر است .

اگر مایل به ثبت نام هستید با در دست داشتن شناسنامه به ساختمان پاستور تهران مراجعه و نام خود را در دفتر اسفندیار منحرف ثبت کنید . لازم به توضیح است چون تعداد این دختران کم است از همین الان ثبت نام کنید . اگر در این لیست نام نویسی کنید از طرف رئیس جمهوری یک قطعه زمین 1000 متری , یکعدد گاو شیرده , یک کیسه گونی سیب زمینی چینی بعنوان هدیه دریافت خواهید کرد ضمن اینکه یارانه نقدی شما چهار برابر خواهد شد .
ستاد انتخابات جریان انحرافی



آلبوم های دیدنی و خواندی