حق مسلم ما

شهریور ۰۹، ۱۳۹۰

تلاش سپاه برای قطع کامل اینترنت در سراسر ایران


با نزدیک شدن به زمان انتخابات اسفند ( انتصابات رهبری ) , همچنین متزلزل بودن حکومت دیکتاتوری بشار اسد , بر سید علی خامنه ای و سپاه پاسدارانش روشن شده است که بزودی جمهوری اسلامی توسط مردم ایران به زباله دان خواهد افتاد . فراخوان آب پاشی در اینترنت , فراخوان خز بازی در فیس بوک , فراخوان حمایت از بچه های کار در تویتر , فراخوان ...... و نحوه رفتار حکومت با آنها نشانه ترس جدی رژیم از مردم دارد . سید علی و شرکا میدانند که بشار اسد رفتنی است و بعد از او نوبت آنها ست . به همین جهت این روزها سپاه پاسداران با رها در خبرگزاری فالس اعلام کرده که :
1- ظهر عاشورا بیشترین مراجعه به سایتهای پرنو گرافی در دنیا در تهران اتفاق افتاده .
2- میزان مراجعه به سایتهای غیر اخلاقی در تهران و شیراز , رتبه اول جهانی است .
سپاه با مخاطب قرار دادن جامعه کم سواد و مذهبی ایران , می خواهد زمینه چینی مناسبی انجام دهد تا برای همیشه پرونده اینترنت ایران را ببندد و شبکه ارتباطی اینترنتی را در ایران مشابه نوع کره شمالی طراحی کند .
تجاوز گروهی در خمینی شهر , کاشمر , گرگان , محلات , شهریار , همدان و... که در ماههای اخیر اتفاق افتاد در همین راستا و به منظور تحریک افراد مذهبی و مقصر نشان دادن اینترنت توسط سپاه طراحی شده بود که نتوانست بطور کامل از آن استفاده کند .
جمع آوری دیشهای ماهواره ای در سراسر ایران و ایجاد نا امنی در کشور با کشتن افراد مشهوری مانند روح الله داداشی , در راستای به انزوا کشیدن جامعه ایران و بلند تر کردن حصار دور ایران است .
سپاه پاسداران به رهبری سید علی خامنه ای برنامه تبدیل ایران به کره شمالی را در دستور کار خود قرار داده است .
سپاه و سید علی میدانند با وجود اینترنت نخواهند توانست در اسفند ماه انتصابات رهبری را به نام انتخابات پرشور برگزار کنند . آنها میدانند که مشروعیت نظامشان برباد رفته است .
قبول کنیم که بخش عظیمی از مردم ایران کم سواد و مذهبی هستند , مقصر دانستن اینترنت در تمام جنایات طراحی شده توسط سپاه می تواند از نظر روحی قاطبه جامعه مسن تر ایران را برای قطع کامل اینترنت و داشتن انترانت پاک آماده کند . باید هوشیار و بیدار باشیم و اینقدر این اخبار دروغین سپاه را که به منظور تهیج جامعه ساخته میشود نشر ندهیم .
تاثیرات روحی و روانی اخبار جعلی سپاه بر جامعه متوسط ایران در راستای اهداف سید علی بمنظور قطع کامل اینترنت است .
این روزها می بینیم که مقصر در تمام موارد اینترنت معرفی میشود . سیاست سپاه بر این است تا اول سرعت کم اینترنت را توجیه کند و سپس به قطع کامل ان اقدام کند . چه اینک مخابرات ایران در تصرف کامل سپاهیون است .
سپاه تلویحی به خانواده ها می خواهد بگوید این اینترنت است که بچه ها و جوانان شما را منحرف میکند پس بهتر است نباشد !