حق مسلم ما

مرداد ۱۵، ۱۳۹۰

بدستور آقا اول بصورت گروهی حال کردیم بعد او را کشتیم !


دختر محمدباقر باقری‌نژاد، نمایندۀ پیشین مجلس ایران از حوزۀ کازرون، یک هفته پیش در تهران ربوده و ۲۴ ساعت بعد، جسدش در اطراف شهر ری پیدا شد. محمدباقر باقری‌نژادیان‌فرد در هنگام انتخابات رياست‌جمهوری سال ۱۳۸۸ از هواداران ميرحسين موسوی بوده و تنها دختر وی نيز در تجمعات پس از انتخابات حضور داشته است.
آفتاب اولین سایتی است که خبر قتل دختر نمایندۀ سابق اصلاح‌طلب در دورهای سوم و ششم مجلس را مخابره کرده است.

بر اساس این گزارش، با این‌که مراسم ختم فاطمه باقری‌نژاد ۲۸ ساله، روز پنج‌شنبه در تهران برگزار شده، اما هنوز پزشکی قانونی علت مرگ این دختر را اعلام نکرده است.

سخنران مراسم ختم که هادی خامنه‌ای و جمعی از اصلاح‌طلبان نیز در آن شرکت کرده بود، هادی غفاری بود. این قتل یاد اور قتل ترانه موسوی در جریان انتخابات 88 است .

نامه‌ای نیز با امضای ۱۰۰ نفر از نمایندگان مجلس جهت پیگیری این قتل نوشته شده است.همچنین شماری از نمايندگان اصلاح‌طلب پيشين مجلس ايران طی نامه‌ای به رهبر جمهوری اسلامی، محمود احمدی‌نژاد، صادق لاريجانی، و علی لاريجانی، از قتل فاطمه باقری‌نژاديان‌فرد، ابراز تأسف و نگرانی کرده‌اند.

نماینده‌ی اسبق کازرون در این باره گفته است که دخترش مطابق معمول، روز پنج شنبه ۶ مرداد ساعت ۷ به قصد هواخوری از منزل خارج می‌شود و پس از ۲۴ ساعت که خانواده‌اش در جستجوی دختر ۲۸ساله‌ی خود بودند، روز جمعه ۷مرداد ساعت ۷ جسد وی را در کوه‌های اطراف شهر ری پیدا می‌کنند.

محمدباقر باقری‌نژادیان‌فرد در هنگام انتخابات رياست‌جمهوری سال ۱۳۸۸ از هواداران ميرحسين موسوی بوده و تنها دختر وی نيز در تجمعات پس از انتخابات حضور داشته است.

با وقوع قتل‌ها و ترورهای متععد در ماه‌های اخیر، مسوولان جمهوری اسلامی وجود هرگونه ناامنی در کشور را رد می‌کنند.

هفته قبل در خبرها امده بود :

مجيد انصاری در گفت و گو با خبرگزاری مهر گفته است که فعلا تصميمی برای شرکت در انتخابات مجلس ندارد و افزوده که «اصلاح طلبان تا به امروز هيچ برنامه مشخصی را برای ورود به انتخابات تدوين نکرده اند.»
سید علی یکدست با این روشها می خواهد چند اصلاح طلب درجه سه و چهار را زیر فشار بگذارد شاید تنور انتخاباتش داغ شود .
اما ما به سیدعلی شیرگی میگویم :
اگر موسوی و کروبی هم کاندید شوند ما رای نمی دهیم .