حق مسلم ما

مرداد ۰۵، ۱۳۹۰

یک کلمه بگوئید , شرکت نمی کنیم ! چرا مردم را مسخره میکنید ؟


من نمی دونم این شورا چطوری فکر میکنه ؟ اصلا معلوم نیست اون کسانی که مثلا عضو شورا هستند کیانند ؟ اینها یک چیزهایی می گویند که انسان فکر میکنه هزار سال ایران نبوده اند و سید علی شیرگی را نمی شناسند و از قانون اساسی اسلامی ایران بی خبرند .
این شورا در بیانیه ابتدائی خود به مناسبت انتخابات اسفند 90 آورده است :

آزادی شهروندانی که بعد از انتخابات بازداشت شده اند، آزادی رهبران جنبش سبز، کوتاه کردن دست نهادهای نظامی و امنیتی از هر گونه دخالت و مهندسی انتخابات، محترم شمردن آزادی قلم، فعال شدن تمامی شهروندان و همه گرایش ها و تشکل های سیاسی، ‏عقیدتی و قومی بتوانند بدون احساس زور و تحمیل در انتخابات، فعالیت آزاد احزاب و تشکل های صنفی، لغو نظارت استصوابی، ایجاد امنیت جانی و مالی و ‏حی
ثیتی مساوی احزاب، نامزدها و رای دهندگان در انتخابات و ... از جمله شروط شرکت در انتخابات است...

یا این شورا ملت ایران را احمق و ابله فرض میکند یا هیچگونه شناختی از حکومت اسلامی ایران ندارد . اینها نمی دانند که حکومت پاسداری سید علی اگر قرار بود دمکرات باشد و به حقوق بشر و قوانین انسانی احترام بگذارد که حکومت اسلامی نمی شد . اسمش را نمی گذاشتند جمهوری اسلامی !
بعلاوه این شورای گمنام نمی داند سپاه ستون اصلی جمهوری اسلامی است , زندان و تجاوز رکن دوم جمهوری اسلامی است , قتل و ارعاب پایه سوم حکومت اسلامی است که این چیزها را می نویسد .
آقایان در شورای سبز امید بجای اینکه یک استراتژی محکم و واحد داشته باشند می خواهند با سر گرم کردن مردم تنور انتخابات را داغ کنند .
تا معلوم نباشد اعضای این شورا چه کسانی هستند , و حرف حسابشان چیست ! مردم ایران فریب این بازیها را نخواهند خورد .
بر اساس شنیده ها اعضای این شورا آقا زاده ها و انوثزاده های هاشمی و خاتمی هستند که در اروپا و امریکا پول نفت ملت ایران را خرج میکنند و سرمایه های آنچنانی دارند و چند نفر مثل ( الف , نون ) یا ( عین , میم ) و ... که از دلقکان و بادمجان دور قابچیان رژیم اسلامی هستند و بوده اند و در حال حاضر در اروپا یا امریکای جهانخوار زندگی میکنند , هسته اصلی این شورا هستند . همانها که برای شرکت در انتخابات شرط می گذارند و مردم را به انتخابات ترغیب و تشویق میکنند .
این افراد ولایتمدار و آزموده شده با حمایت مخفی سید علی و با پشتیبانی واواک و به برکت دلارهای نفتی ملت ایران , جنبش سبز آزادیخواهی ملت ایران را به حاشیه میکشند و با مطرح کردن سبز دروغین خودشان , سعی دارند در جسد نیمه جان جمهوری اسلامی نفس مسیحا بدمند .

اینها که میدانند این شرایط در جمهوری اسلامی مهیا نمی شود چرا یک کلمه نمی گویند تحریم می کنیم ؟



======================================================================
آیت الله خامنه ای : اگر در انتخابات 90 شرکت نکنید ! زنانتان را حامله , پسرانتان را پاره و دخترانتان را اذاله میکنیم .
======================================================================
روی تصویر سمت راست کلیک کن تا به صفحه تحریم انتخابات منتقل شوی , انوقت اگه خواستی ثبت نام کن .
روی تصویر سمت
چپ کلیک کن تا بمب گوگلی تحریم انتخابات را حمایت کرده باشی . تصویر سمت چپ با تگ انتخابات اسفند و تحریم آن آپلود شده است . هر چه بیشتر روی آن کلیک شود توسط موتورهای جستجو سریعتر پیدا میشود . ( بمب گوگلی )
فقط با دو کلیک کم هزینه و بی خطر ضمن حمایت از جنبش سبز تحریم انتخابات , اطلاع رسانی هم کردی