حق مسلم ما

تیر ۲۹، ۱۳۹۰

سه شنبه 11 مرداد در ورزشگاه آزادی به حساب رمضان شجاعی کیاسری می رسیم


سرداران پاسدار بر آن هستند تا با همان خنجری که روح الله داداشی را کشتند , برنامه فوتبالی نود را شهید و تهیه کننده آن را به حصر برند .
لازم است در اولین روز از مسابقات فوتبال لیگ برتر در روز سه شنبه 11 مرداد 90 در حمایت از عادل فردوسی پور همه با هم شعار دهیم .
کیاسری حیا کن - عادل ما را رها کن
کیا سری ( نماينده مجلس در شوراي نظارت بر صداوسيما) از نزدیکان حسین طائب و قاضی سعید مرتضوی است . خبرهای غیر رسمی حاکی از آن است که وی با محمد رضا رحیمیان در پرونده بزرگ فساد مالی شرکتهای بیمه یک ارتباطاتی دارد . نامبرده به دلیل نداشتن مدرک تحصیلی بالا نمی تواند در انتخابات آینده شرکت کند مگر اینکه مانند همشهری خودش مرحوم دکتر عوضعلی کردان فارغ التحصیل آکسفورد باشد , یا مثل محسن رضائی از دانشگاه آزاد جوزآباد دکتری گرفته باشد .
ظاهرا با توافق بیت رهبری و مدیریت صدا و سیمای میلی و با پشتیبانی محمود احمدی نژاد , قرار است کیاسری پرونده برنامه نود را برای همیشه ببندد . او کار خود را دو هفته قبل با طرح اینکه تهیه کننده تلویزیون نمی تواند مجری آن برنامه باشد شروع کرد .
حکومت اسلامی ایران از ترس ایجاد تشنج و آشوب در ورزشگاهها نمی تواند اقتدارگرانه برنامه فوتبالی نود را تعطیل کند . امروز عادل فردوسی پور به کمک ما نیاز دارد . باید او را حمایت کنیم .

شجاعی کیاسری كه نماينده مردم ساري است در گفت‌وگو با ماهنامه «نسیم بیداری» نسبت به نفوذ باندهاي مافياگونه در بدنه صداوسيما هشدار داد: «متاسفانه یکی از اشکالاتی که هم‌اکنون به صداوسیما وارد است این است که باندهای مافیاگونه در بدنه این سازمان در محتوا، شکل، کمیت و کیفیت برنامه‌ها خود را نفوذ داده است. این موضوع برای صداوسیما بسیار خطرناک است، چراکه آنچه باید دنبال شود بايد اهداف و خاستگاه نظام و برنامه‌های خود ریاست سازمان باشد.»

اين نماينده مجلس در ادامه با اشاره مستقيم به برنامه 90 گفت: «تهیه‌کننده برنامه‌ای همچون «نود» فردی است که تا به حال بسیاری از خطوط قرمز و اصول عقاید ملی و دینی ما را زیر سوال برده است، اما تاکنون هیچکس با آن برخوردی هم نکرده است. این برنامه هم کاملا تقلید از شبکه‌های برون‌مرزی است که با سوالات بسیار سطح پایین فضایی را به وجود آورده که در شان مردم ما نیست.»

آلبوم های دیدنی و خواندی