حق مسلم ما

اسفند ۱۰، ۱۳۸۹

آلت الله خامنه ای دستور روشن کردن آبگرمکن زندان حشمتیه را صادر کرد


به گزارش کلمه میرحسین موسوی و شیخ مهدی کروبی بازداشت و به زندان حشمتیه منتقل شده اند میرحسین موسوی و مهدی کروبی از رهبران جنبش اعتراضی سبز، به همراه همسران خود زهرا رهنورد و فاطمه کروبی ،دستگیر شده و به زندان حشمتیه تهران منتقل شده اند.
زندان حشمتیه در کنار دادگاه نظامی قرار دارد . و ظاهرا موسوی و کروبی در همان سلولی حبس هستند که سعید امامی ( سعید اسلامی ) حبس بود . این زندان بر خلاف زندان کهریزک که به گفته آلت الله خامنه ای فاقد استاندارد بود , دارای استانداردهای مناسب است . مخصوصا که حمام بسیار جالبی دارد , حتی جالب تر از حمام فین کاشان . سعید امامی ( سنگ سر دست آلت الله خامنه ای ) بعد از قتلهای زنجیره ای در همین حمام غسل شهادت کرد و مثل اسلافش ( امام حسین ) قبل از رزم , نظافت کرد .
کسانی که در حمام زندان حشمتیه تهران استحمام کنند , به احتمال نزدیک به یقین آخرین باری است که در زندگی این جهانی میتوانند غسل ترتیبی انجام دهند .
به گزارش شاهدان عینی از این حمام , علاوه بر مصرف کم آب و صرفه جویی در مصرف بی رویه آب , حجم استفاده از واجبی ( داروی سنتی نظافت فردی در حمام ) در این حمام بسیار بسیار بالاست .
لذا به تمام دوستداران میرحسین و شیخ مهدی اعلام میکنیم اگه در مراسم 17 اسفند و مراسم چهار شنبه صوری آینده به خیابان نیائیم , احتمالا تمام وجبی خریداری شده توسط آلت الاسلام طائب و آلت الاسلام مجتبی خامنه ای در همین سال و قبل از نوروز خمیر خواهد شد . با حضور سبز و پر شور خودمان در 17 اسفند و چهارشنبه صوری وبا حمایت از میرحسین و شیخ مهدی , داروهای نظافتی خریداری شده توسط چاکران همایونی آلت الله خامنه ای را منقضی تاریخ کنیم .
اگر ساکت بنشینیم , آلت الاسلام حیدر مصلحی آبگرمکن حمام حشمتیه را روشن خواهد کرد .

برخی صفحات پر بیننده در همین وبلاگ