حق مسلم ما

بهمن ۲۷، ۱۳۸۹

از ناصر الدین شاه تا سید علی شیرگی

"از امیر کبیر تا میرحسین موسوی"
دختران میر حسین موسوی اشاره نموده اند « نگرانی ما این است که اصلا نمی دانیم در پشت این درهای بسته و در پسِ سکوت و خاموشی و بی خبری ایجاد شده چه می گذرد وچه اقدامات غیرقابل تصوری علیه آنها صورت گرفته است. ما نمی دانیم چه اتفاقی برای آقای موسوی و خانم رهنورد افتاده است و آیا اصولا مسئولیت حفظ جان مهندس موسوی و خانم رهنورد به عهده چه کسی است؟ ما حتی نمی دانیم آیا پدر و مادر ما در این منزل مستقر هستند و یا به جای دیگر منتقل شده اند؟»
دوستان عزیز ساده انگاری را کنار بگذاریم ، بیانیه تحت فشار پاسداران بر مشاوران میر حسین نوشته شده است .
مجتبی خامنه ای در صدد است از پدرش حکم قتل میر حسین را بگیرد . داستان امیر کبیر و ناصر الدین شاه تکرار میشود .
کدام منبع موثق و کدام خبر نگار مورد تائید جنبش سبز و کدام نماینده میر حسین در خارج از ایران سلامت او را تائید کرده است .
میر حسین موسوی و زهرا رهنورد در آستانه مرگ هستند , اگر تا حالا انها را نکشته باشند . حالا به حضور سبز ما نیاز دارند .
از آنها فیلم خواهند گرفت تا در روزهای آینده کم کم نشان دهند و بگویند خوبند .
مجتبی خامنه ای همین امروز و فردا است که کنار منقل گرم تریاک , خاتم آقا را بر حکم قتل سران فتنه مندرج سازد .

به هوش باشیم .

وبلاگ فصل آگاهی هم مثل من فکر کرده و نوشته :
واقعا مهندس موسوی کجاست؟ چرا مصاحبه دختران وی را جدی نمی گیریم؟
در مصاحبه دیشب مسیح علی نژاد با دختران موسوی چند نکته مطرح شد که حقیقتا نگرانی های عمیقی ایجاد میکند ،پس از انتشار مصاحبه دختران مهندس موسوی ، بیانیه ای منتسب به ایشان منتشر شد که تا به حال در تمام بیانیه ها مهندس موسوی از چنین کلماتی بهره نبرده است در « اینجا » به خوبی به این مسئله که شبهاتی به بیانیه منتشره از سوی کلمه وارد است اشاره شده اما در ترافیک بالای خبری مصاحبه دختران مهندس موسوی که حاکی از نگرانی جدی آنان دارد گم شد که ما به جای پیگیری این موضوع که چه بلایی سر ایشان و زهرا رهنورد آمده است به این موضوع پرداختیم که آقای موسوی چرا بیانیه اینطوری نوشته شده و یا اینکه آقای موسوی بیانیه نهایی را صادر کنید.

به هر صورت از این پاسداران خامنه ای و احمدی نژاد هر کاری بر می آید .این هم یک سند دیگه از یه سایت معتبر . این جلسات برای چیست ؟ برای گرفتن مجوز قتل


برخی صفحات پر بیننده در همین وبلاگ