حق مسلم ما

بهمن ۱۳، ۱۳۸۹

کس نخارد پشت من __ جز ناخن انگشت من



به نظر شما چرا آمریکا و غرب سریع اومدن پشت مردم مصر و به حسنی مبارک با اینکه گفته می خواد بره و دور بعدی شرکت نکنه، دستور میدن که بره کنار؟ کلا یکی دو هفته شد که همه اومدن پشتشون اما پارسال وقتی ایرانی ها خیلی بیشتر از مصری ها فعالیت داشتن همه شون دو پهلو حرف زدن و هیچکس نگفت که رژیم ایران "باید" بره یا مردم حق دارن یا حتا "تقلب" رو کامل تایید نکردن! به نظر میاد غرب و آمریکا چندان تمایلی نداره این رژیم از بین بره؟
جواب سئوال خیلی آسان است . بزودی البراده ای را بر صندلی مهندس بازرگان یا دکتر بنی صدر خواهند نشانید . یکسال یا کمی کمتر یا بیشتر این شخص , حکومتگردان خواهد بود و در مصر حد اکثر آزادی وجود خواهد داشت .
اما بعد از این مدت کوتاه همین اروپا و آمریکا بدست اخوان المسلمین , سررا ه دولت نوپای مصر سنگ اندازی خواهند کرد تا البراده ای یا فرار کند یا استعفا بدهد .
آنگاه اخوان المسلمین کم کم در مدت ششماه بر مصر حاکم خواهد شد و در مدت کمتر از دو سال با سرکوب تمام احزاب مخالف به بهانه جنگ ( جنگ اسرائیل و مصر , اسرائیل فرزند آمریکا است ) و مسائل داخلی حکومت دیکتاتوری اسلامی , بر مصر حاکم خواهد شد . این بار یک ولی فقیه از نوع اهل تسنن .
اگر این اتفاق نیفتد اقتصاد آمریکا و اروپا فرو می پاشد . همه این بازی ها برای کمک به اقتصاد در حال ورشکستگی جهان غرب است .
الان ایران لولو خرخره تمام منطقه خلیج فارس است , امریکا میلیاردها دلار اسلحه فروخته به اعراب چون آنها را از ایران ترسانده با بمب اتم .
تما م تحصیلکردگان و نوابق ایران مفت و مجانی به غرب میروند ( فرار مغز ها ) برای یکنفر که در امریکا تحصیل کند میلیونها دلار هزینه دارد ولی اینطوری مجانی نیروی متخصص به امریکا می آید .
حداقل شصت مورد را می توان ذکر کرد , از تمام منافعی که ایران برای غرب دارد الان من به ذکر دو مورد اشاره کردم .
مصر بزرگترین کشور عربی است . مصر معروفترین کشور توریستی آفریقا است . مصر یکی از پر جمعیت ترین کشورهای منطقه است .
آمریکایی ها و اروپایی ها وقتی صحبت پول باشه و منافع اقتصادی کشورشان , حاضرند مادرشان را هم به فاحشه خانه بفرستند .چه برسه به مردمان کشورهای دیگر .
آنها که دل به آمریکا و اروپا خوش کرده اند تا به دموکراسی برسند , سخت در اشتباه اند .نه در ایران نه در مصر نه در تونس نه یمن نه هیچ کجا آمریکا دموکراسی و امنیت بیار نیست .
آمریکا با عراق و افغانستان چه کرد .
خلاصه اینکه , ای هموطن , کس نخارد پشت من , جز ناخن انگشت من