حق مسلم ما

دی ۱۹، ۱۳۸۹

دلایل سقوط هواپیمای تهران - ارومیه مشخص شد

باخبر شدیم هواپیمای متعلق به شرکت هواپیمایی ایران ایر بعد از ساعتی پرواز در حوالی شهر ارومیه سقوط کرد و جان چند ایرانی را گرفت . و چند نفر از بد شانسی سالم ماندند. فورا کمیسیون تحقیق تشکیل دادیم و فرستادیم بروند و ببینند چرا این اتفاق افتاده .
آنها هم فورا بررسی کردند و دلایل سقوط هواپیما را رسما به ما اعلام کردند .
1- خواست خداوند : تقدیر این بوده و کارش هم نمی شود کرد و خواست الهی بر آن بوده که این هواپیمای سالم سقوط کند و تعدادی مجروح شوند وتعدادی هم به رحمت الهی برسند .
2- میر حسین موسوی : بدون تردید یکی از سران فتنه خودش و هفت جد و آبادش آذری هستند . و ارومیه یک استان آذری زبان است , و چون حالا از سران فتنه است و هر روز یک فتنه جدید در راه است , لهذا این سر فتنه مجرم است .
3- پرداخت یارانه ها : از آنجا که طی روزهای قبل یارانه ها پرداخت شد و مردم از فقر نجات یافتند و دیگر در مملکت فقیر نداریم , همه دسته جمعی تصمیم گرفتند بروند مسافرت کنند با طیاره و نتیجه اش این شد .
4- آلودگی هوای تهران : چون هوا آلوده است در تهران و به مرز خطر رسیده این جماعت تصمیم گرفتند از تهران خارج شوند . همه رفتند سوار هواپیما شدند , وزن هواپیما به حد اخطار رسید و نتیجه اش این شد که دیدید .
5- مجمع تشخیص مصلحت نظام : چون رئیس مجمع از سران فتنه است , برای خراب کردن وجه محبوب دولت نزد امت اسلامی , تشخیص اشتباهی در کرد و نگفت مصلحت نیست که هواپیما نرود ارومیه , فلذا باید سران فتنه محاکمه شوند .
6- خاتمی : این هواپیما که سقوط کرده در 12 سال قبل بعنوان یک فروند هواپیمای دست دوم خریداری شده و آن زمان خاتمی رئیس جمهور بود . مقصر است که چرا آب و روغن و ترمز هواپیما را در هنگام خرید بازدید نکرده است . و چون میدانسته که میخواهد بعدا به گروه سران فتنه اضافه شود برای خراب کردن اصولگرایان محبوب القلوب امده و تقلب کرده و نتیجه این شد که دیدید .
7- مهدی کروبی : چون خودش قبلا رئیس بنیاد شهید بوده , علاقه دارد بنیاد شهید هر روز بزرگ و بزرگتر شود . و چون از سران فتنه است و گناه کرده و در خط دشمنان است , دعا کرده که دولت محبوب محمود سقوط کند و آن هم چون پیر است اشتباهی دعا کرده و حالا یک چیز دیگه سقوط کرد .

8 - آمریکا : چون دیروز در ایالت اریزونا به نماینده مجلس تیر اندازی شده بود , در 24 ساعت گذشته آمریکا در صدر خبر ها بود و از آنجا که ما و آمریکا برای دنیا تصمیم میگیریم , نباید کم می آوردیم .
9- اسرائیل : هواپیما از تهران به طرف غرب حرکت میکرده یعنی به سمت اسرائیل , و لذا مرگ بر اسرائیل .


در خاتمه یاد آور میشویم هیچ شخص یا گروه یا مجموعه یا ارگان یا سازمان یا اداره یا ...متعلق به نظام مقدس اسلامی ایران در سقوط هواپیما نقش نداشته اند .