حق مسلم ما

دی ۱۶، ۱۳۸۹

جمهوری اسلامی موفق تر از اپوزیسیون خارج از کشور

در این فیلم کوتاه طنز که ساخته مهران مدیری است , نشان میدهد تلویزیونهای لس انجلسی چگونه کسب درامد میکنند و هدفشان چیست .
اگر چه به لحاظ طنز بودن کمی اغراق آمیز است اما حقیقت وجودی تلویزیون های ماهواره ای را نشان میدهد .مسئله این است که اکثر تلویزیون های لس آنجلسی به این فیلم اعتراض کرده اند و میکنند و آنرا جدی گرفته اند .و این همان چیزی است که جمهوری اسلامی خواهان آن است , چرا که این فیلم طنز, مردم را به دو شاخه حامی مهران مدیری و منتقد او تقسیم کرده است و اتحاد همه ایرانیان زیر یک سقف را که از خرداد 88 به بعد با تولد جنبش عمومی مردم ایران با نام جنبش سبز مشهور شد را بر هم میزند . اگر تلویزیونهای لس آنجلسی حسابشان پاک است نباید به این ترفند اسلامی دامن بزنند .تفرقه و ایجاد تفرقه بین مردم بزرگترین آرزوی سید علی شیرگی و همراهان اوست . بیش از سی سال است که با شعار تفرقه انداز و حکومت کن بر ملت ایران حکمرانی کرده اند . این بخشی از کار دولت و نظام اسلامی است در جهت بر هم زدن اتحاد مردم ایران در داخل و خارج .
دو دقیقه از این برنامه طنز را در زیر میتوانید ببینید !

میتوانید فیلم کامل طنز ماهوره را از اینجا ببینید این فیلم حدود پنجاه دقیقه است که اکثر شبکه های ماهواره ای تلویزیونی را به تمسخر میگیرد . کاری از مهران مدیری و طنزی تلخ اما واقعی