حق مسلم ما

خرداد ۲۸، ۱۳۸۹

فرمان قتل مهدی کروبی و میرحسین موسوی در قم صادر شده است . به هوش باشیم


در هفته قبل شیخ اصلاحات به قم رفت تا با برخی از مراجع قم و از جمله آیت الله صانعی دیدار کند . همزمان با سفر مهدی کروبی به قم گروهی از اوباش و بسیجی قم به همراه تعدادی از نوچه های طلبه قم به بیت آیت الله صانعی و دفتر ایشان حمله کردند . گروهی از بچه طلبه ها با حمایت فرمانده سپاه قم به دفتر آیت الله مرحوم حسینعلی منتظری جسارت و هتک حرمت کردند و به ماشین مهدی کروبی نیز حمله کرده و.... که شرح کامل آنرا از رسانه ها دیدید و شنیدید .
در خبرها آمده بود که سید علی خامنه ای ولی امر بسیجیان و طلبه های مزدور جمهوری اسلامی دو روز قبل از سفر مهدی کروبی به قم رفته و سخنانی مطرح کرده که در هیچ جائی منعکس نشد .
یکی از سربازان گمنام سبز ( عضو برجسته اطلاعات و امنیت کشور ) طی نامه ای چنین نوشته است .از ذکر نام او معذوریم
سید علی به قم آماد و درجمعی که تعدادی از عناصر اطلاعات و سپاه قم بصورت خصوصی سخنانی بیان داشت و هشدار داد که مهدی کروبی بزودی خواهد امد قم . و میخواهد پسر منتظری و صانعی را ببیند .
کروبی و موسوی میخواهند کشور را به آشوب بکشند و حکومت را واژگون کنند . اینها یا نمی فهمند یا گمان میکنند مردم دوستشان دارند . من دوستانه به انها گفته ام .
بهانه آنها قانون مداری وانتخابات آزاد است و مثلا میخواهند دین را از دولت جدا کنند و ... شما که اینجا نشسته اید خودتان میدانید اگه ولی فقیه نباشد و جمهوری اسلامی نباشد و من رهبر نباشم . شما ها هم هیچ هستید . نه شهریه حوزه دارید نه مزایای کارمندی و نه در سپاه کسی هستید .
لذا سعی کنید آنها را بی آبرو کنید . به انها هر اتهامی که میتوانید نصبت دهید و تظاهرات راه اندازید و شهر را شلوغ کنید و کاری کنید که نیروی انتظامی برای آرام کردن جو و محیط بتواند از ابزار خشونت و زور استفاده کند .
نگذارید صانعی و کروبی و موسوی و خاتمی و ... یک گروه منظم و منسجم درست کنند و برای رادیو های خارجی خوراک تهیه کنند .
آگاه باشید و بدانید که شما قدرت دارید تا من باشم . اگر قانون بر جامعه حاکم شود نه جای شما اینجاست و نه جای من . طرفدارانشان را دستگیر کنید و آنچه میخواهید بکنید .
با آنها کاری کنید که وقتی آزاد شدند شرم داشته باشند بگویند چه شده است . زن و دختر و خواهرشان هم بر شما حلال طیب است .
به اسم اسلام و با حمایت قران و به فرمان ولی فقیه , این نامسلمانان را تا میتوانید هتک حرمت کنید . اگر هم توانستید انها را ناکار و یا بکشید البته به گونه ای آنها را بکشید که مشخص نشود توسط چه کسان و گروهی بوده . مواظب دوربینهای موبایل هم باشید و مراقب خبرنگاران داخلی و یحتمل خارجی .
ما نمی توانیم آنها را دستگیر کنیم چون هم باید به دنیا جواب بدهیم و هم خشم مردم ممکن است ما را نابود کند .
عزیزان من , از تهران خود راسا به قم آمده ام تا این صحبت ها را با شما داشته باشم و....