حق مسلم ما

شهریور ۱۷، ۱۳۸۸

رژیم را سرنگون خواهیم کرد ....


با دستگیری رهبران جنبش همه به خیابانها می ریزیم ومی مانیم تا رژیم سرنگون شود.

کودتای ٢٢ خرداد امروز وارد فاز جدیدی شد. کودتاچیان که مدتی را با سرکوب، شکنجه، تجاوز سعی در آرام کردن جنبش آزادیخواهی ایران داشتند، از امروز تلاش دارند رده های بالای جنبش را هدف قرار داده در صوررت امکان آنها را دستگیر کنند. این اقدام با دستگیری فرزند حجه الاسلام کروبی آغاز شد و سپس به پلمپ دفتر آقای کروبی، حمله به ستاد پیگیری بازداشتها و دستگیری آقای الویری و سپس دستگیری دکتر علیرضا بهشتی، مشاور میرحسین موسوی و فرزند شهید بهشتی، کشید.تمام تلاش کودتاگران این است که با تست کردن حساسیت های مردم در صورت امکان سه رهبر جنبش سبز، یعنی موسوی، کروبی و خاتمی را دستگیر کنند. تبلیغات کودتاچیان از هفته های قبل نیز همین هدف را دنبال می کرد.کیهان از فردای سرکوبی که به دستور خامنه ای در نماز جمعه اتفاق افتاد این مساله ار مطرح کرد که موسوی مسئول خونهای ریخته شده است و باید محاکمه شود. سپس سایتها و وبلاگهای حامی کودتا با سلیطه گری و هوچی بازی به تبلیغ این موضوع پرداختند و از مردم خواستند از موسوی شکایت کنند. افشاگری های کروبی دست کودتاگران را بست و آنها را در موضع انفعال قرار داد.
اکنون که نظام دار و ندار خود را در این بازی مسخره باخته است، بازی ای که هرگز پیش بینی نمی کردند بدین صورت رقم بخورد، و خامنه ای تمام کارتهای خود را رو کرده است و حتی تجاوز را در دستور کار قرار داده و به اجررا درآورده است، همچون شغال زخم خورده به دنبال آن است که از اصلاح طلبان انتقام بگیرد و داستان را به نفع خوئد به پایان ببرد.
در چنین وضعیتی چه باید کرد؟ آیا باید نشست و همچنان درگیر و گرفتار بازی های تحمیلی از سوی کودتاچیان شد؟ آیا باید همچنان به مسالمت آمیز بودن جنبش وفادار بود؟ به نظر می رسد تغییر رویه مبارزه در حال حاضر یک امر ضروری است. جنبش اکنون روزهای سرنوشت سازی را پشت سر می گذارد و هر گونه عقب نشینی و رفتار سست باعث می شود که ایندگان ما را مواخذه کنند. هر قدر هشدار دادیم و خواستیم حرکتی جدی تر به جنبش بدهیم تاکنون گوش شنوایی وجود نداشته است. آقای موسوی! از متهم شدن به انقلاب مخملی و براندازی نرم نهراسید. بگویید بله ما به دنبال انقلاب مخملی علیه دیکتاتورها و ستمگرانی هستیم که مردم را مورد شکنجه و تجاوز قرار داده اند و آراء مردم را به یغما برده اند. ما به دنبال براندازی چنین رژیمی نه تنها از نوع نرم آن بلکه از نوع سخت آن هم هستیم. بگذارید تکلیفها یکسره شود. وگرنه هر قدر شما پا پس بکشید کودتاچیان یک قدم جلوتر می آیند.امیدوارم از فردا فرمانهایی که از سوی ستاد جنبش صادر می شود خصلت انقلابی تری داشته باشد.
سخنی نیز با مردم:
پیش بینی می شود که در روزهای اینده کودتاچیان اقدامات شدیدتری انجام دهند و از جمله انها دستگیری سران جنبش است. به احتمال زیاد خامنه ای در نماز جمعه این هفته چراغ سبزی برای دستگیری سران جنبش خواهد داد. جلسات محرمانه رهبر با فرماندهان امنیتی و سپاه با این نتیجه گیری به پایان رسیده است که با سنجش حساسیتهای مردم و با تشدید تبلیغات تلویزیونی زمینه را برای دستگیری سران جنبش فراهم سازند. خامنه ای مصر است که تلویزیون از یک طرف جنبه های عدالتخواهانه نظام را نشان دهد و از سوی دیگر تبلیغات علیه موسوی و کروبی را شدت ببخشد و از این طریق زمینه را برای دستگیری آنها فراهم سازد. باید بدانید که با دستگیری سران جنبش، اولا فرماندهی جنبش به خارج از کشور منتقل می شود و کسانی مانند محسن سازگارا، اکبر گنجی، محسن مخملباف حداقل به صورت موقت هدایت جنش را به عهده خواهند گرفت. ثانیا، بلافاصله به دنبال اعلام خبر دستگیری رهبران جنبش، مردم با آمادگی کامل به خیابانها می ائیم . به خیابانها می ائیم و در خیابانها می مانیم . به جای راهپیمایی، توقف را تجربه خواهیم کرد. نوعی تجمع پراکنده همراه با اعتصاب عمومی و ماندن در خیابانها تا زمان سقوط رژیم. این شیوه به شکلی موثر جواب خواهد داد. در این شیوه به دلیل پراکندگی تلفات و سرکوب به حداقل می رسد. مردم در کوچه ها و محلات خود تجمع می کنند و برای استراحت موقت می توانند به خانه های خود بروند ولی در هر صورت نباید خیابانها را خالی کرد. در این مرحله تردیدی نداشته باشید که رژیم سقوط خواهد کرد. چنین تجربه ای در کشورهای دیگر نیز جواب داده است.
شاید از روزهای اول نیز باید چنین عمل می شد. هنوز هم دیر نیست. اکنون جنبش به مرحله ای رسیده است که چنین اقدامی اجتناب ناپذیر است و مناسب ترین و بهترین راه برای به زانو دراوردن کودتاچیان محسوب می شود. پس به هوش باشید. با نخستین خبر مبنی بر دستگیری هر کدام از رهبران جنبش (موسوی، کروبی و خاتمی) همگی به خیابانها بیایید.
با نخستین خبر مبنی بر دستگیری هر کدام از رهبران جنبش (موسوی، کروبی و خاتمی) همگی به خیابانها می ائیم
نصر و من الله و فتح القریب ... مرگ بر این رژیم مردم فریب
.
.