حق مسلم ما

مرداد ۱۲، ۱۳۸۸

افشین قطبی با مردم نیست باید عزل شود

امروز قطبی و چند بازیگر و ورزشکار مزدور با شرکت در مراسم تنفیذ احمدی نژاد به مردم ایران نشان دادند که پشت چهره واقعی این دغل کاران چه چیزی نهفته است .اینان یک اقلیت کوچک از ورزشکاران و هنرمندان خیانت کار به ملت بودند که ملت از این پس تکلیف خود را با ایشان در همه صحنه ها مشخص خواهد کرد و به ایشان نشان خواهد داد که اقدام کردن برای مشروعیت دادن به قاتلان و کودتاچیان ، چه هزینه سنگینی را به دنبال دارد .
افشین قطبی بر خلاف مسائل شرعی و قانونی نظام اسلامی با یک دختر کره ای زندگی میکند . گشت ارشاد کجاست که این کثافت غیر اسلامی و آن دخترک معلوم الحال کره ای را دستگیر کند .
آقای تاج و عزیز محمدی کجا هستند ، چطور است که به موی ریش بچه های فوتبالیست گیر میدهند و منشور اخلاقی درست میکنند ، اما خودشان یک کسی را گذاشته اند سر مربی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی که با دوست دختر(غیر شرعی) زندگی میکند .
افشین قطبی به لحاظ اخلاقی صلاحیت اداره تیم ملی را ندارد
یک موجود معلوم الحال که به فساد جنسی و مالی اشتهار دارد نمی تواند سر مربی تیم ملی باشد
چرا این افشین خان قباله ازدواجش را ارائه نمی کند ، در نظام اسلامی دوست دختر داشتن فقط برای بهمن قبادی و هزاران ایرانی دیگر بد است اما برای افشین قطبی پاچه خوار حلال است .
جمهوری اسلامی آبروی رکسانا صابری و بهمن قبادی که همکار بودند و فیلم میساختند را در روزنامه کیهان و صدا و سیمای ضرغامی اش به هیچ دلیل منطقی لکه دار کرد اما حالا برای افشین فرش سرخ پهن میکند .
آیا افشین قطبی میتواند در محل سکونتش آبجوی ترکیه و ودکای روسی بخورد ، بد مستی کند ، و با دادن رشوه بشود سر مربی تیم ملی فوتبال ایران ؟
چرا قرارداد افشین را رو نمی کنند ؟ چرا نمی گویند پسران علی آبادی و سرداران عزیز محمدی و تاج چقدر رشوه گرفته اند تا افشین زنباره را سر مربی تیم ملی کنند .
افشین تیم را از صعود به جام جهانی محروم کرد چرا برکنار نشد ؟
حمایت از افشین قطبی یعنی حمایت از فساد ، فحشا و ترویج ارتشاع
افشین قطبی خائن به مردم ایران است او را به دیگران معرفی کنیم

در تمام ورزشگاه ها و میادین فوتبال ورزشی
افشین قطبی را به جهانیان به عنوان مباشر ، مدافع و معاون در
قتل ندا و سهراب
معرفی خواهیم کرد
.
.