حق مسلم ما

فروردین ۱۹، ۱۳۸۸

بالاترین نیازمند پلیس است !


با توجه به حملات گسترده سپاه پاسدارن به وبسایت های گونان به بهانه غیر اخلاقی بودن . سپاه پاسداران با به خدمت گرفتن بسیاری از نیروهای لباس شخصی خود در داخل و خارج از کشور و پرداختهای هنگفت به مزدورانش در صدد است تا از اطلاع رسانی توسط سایتهای گوناگون ممانعت به عمل آورد . این طرح تا پایان انتخابات 88/03/22 ادامه دارد .


یکی از این سایتها بالاترین است . تعدادی کاربر معلوم الحال بدون هیچ دلیل منتقی اقدام به منفی دادن الکی میکنند تا لینکها بالا نیاید . خیلی از لینکها قبل از رشد و نمو دفن میشوند . چرا ؟ چون از احمدی,موسوی,کروبی,و... انتقاد کرده یا انتخابات را انتصابات خوانده . رای دادن بر اساس قوانین بالاترین نیست . گروهی و سلیقه ای شده است .


مثلا همین لینک دفن خواهد شد .با مراجعه به صفحات روزهای گذشته متوجه میشوید هر لینکی که جنبه اطلاع رسانی داشته و در راستای اعتلای احمدی نژاد نبوده توسط گروه کاربران بسیجی خارج از کشور حذف شده .حداقل پنجاه لینک اینچنینی را میشود معرفی کرد . دلخوش نکنید که چهار تا لینک طنز و خبری دست دو بالا میاد . خیلی لینکهای خوب را بسیجیان فعال حقوق بگیر حذف میکنند .
بزودی تصویر شخصی و ایدی بالاترین تعدادی از انها را در همین وبلاگ قرار خواهم داد .
آنقدر لینکها زیاد است و به صورت فله ای در صفحه لینکهای تازه ظاهر میشود که کمتر کسی میتواند بهترین ها را ببیند .

بالاترین نیازمند پلیس واقعی است تا خاطیان را رسما معرفی و مسدود کند .

بالاترین نیازمند پلیس است !

بالاترین نیازمند پلیس است !

.

در صورت عدم وجود پلیس منتقی و فعال در بالاترین بدون شک این سایت پر طرفدار به یک سایت تفریح و تفرج آنگونه که سپاهیان میخواهند تبدیل خواهد شد .

.
امید وارم این لینک بیاد بالا شاید بالاداران فکری بکنند