حق مسلم ما

فروردین ۱۶، ۱۳۸۸

باکاهش قیمت نفت , خون مردم ایران را صادر میکنیم



دولت مهرورز دکتر محمود احمدی نژاد برای تامین بودجه کمک به حماس و جهاد اسلامی خون اهدایی مردم ایران را به اروپا و... صادر میکند .

بر هیچ ایرانی پوشیده نیست که مراکز جمع اوری خون اهدایی مردم در تمام خیابانها و مجامع شلوغ شهری شعبه دارد و اقدام به جمع اوری خون مردم میکند . این خونها چه میشود ؟

آیا تا به حال بیمار نیازمند به خون , توانسته است از خون رایگان بهرمند شود ؟ خیر. به شما و خانواده بیمار میگویند به اندازه تزریق خون به بیمار باید بستگانش خون اهدا کنند .
دولت مهرورز محمود احمدی نژاد برای حمایت از تروریستهای حماس و جهاد اسلامی و القاعده و... در اقدامی ابلهانه اقدام به فروش و صادرات خون ایرانی کرده است و خون ملت گرسنه و درمانده را صادر میکند .





اینها ملت ایران را احمق و بیشعور فرض کرده اند . بعد هم با افتخار از تلویزیونشان نمایش میدهند که جمهوری اسلامی ایران خون صادر میکند .( شبکه خبر 18 اسفند 87 )


بعد هم با گستاخی تمام در روزنامه هایشان و خبرگزاری هایشان مینویسند " شش هزار ليتر پلاسماي خون اهدايي براي توليد دارو به آلمان منتقل شد "هیچکس از حضرات آیات صادر کننده سوال کرده چرا خون اهدایی را صادر میکنید ؟ چرا به مردم دروغ میگوئید .؟



چه کسی مسئول این دروغگویی هاست


با خون ملت ایران تروریستهای بین المللی را آبیاری میکنید

اگر بانک خون نیاز به خون اهدایی ندارد شعبات آنرا کم کنید

چرا خون مردم ایران را میفروشید

یک واحد خون در امریکا 30 دلار است

++++++++++++++++++++++++++

++++++++++++++++

+++++++


به احمدی نژاد مجددا رای دهید تا رختخواب مادر , خواهر , همسر و دخترتان را برای تروریستها پهن کند

.
22خرداد88 پای صندوقهای رای منتظر شما هستیم

.

.