حق مسلم ما

شهریور ۱۹، ۱۳۸۷

حامیان ضد خانواده ( بخش اول )



حميدرضا حاجي بابائي نماينده همدان است. او به عنوان عضو هيات رئيسه و كارپرداز اداري مجلس نقش پر رنگي در مجلس ايفا مي‌كند. حاجي بابائي از مجلس پنجم تا امروز به طور مستمر نماينده همدانيها بوده، او پيش از آنكه نماينده شود مدتها دبير ديني و قرآن و مدتي هم در دهه 70 مديركل اموزش و پرورش اين شهر بود. جالب اينجا است كه او در دوران نمايندگي ناگهان به لقب “آقاي دكتر” مفتخر شده و در انتخابات اخير خود را داراي دكتراي علوم قرآني و حديث و عضو هيات علمي دانشگاه معرفي كرده است. احتمالا يكي از نشانه‌هاي دو تا شدن تنبان براي مقامات جمهوري اسلامي اضافه شدن همين عنوان “آقاي دكتر” پيش از اسمشان است.
حاجي بابائي اصالتا اهل شهر كوچكي نزديك همدان به نام مريانج است. او در سالهاي جواني با زني از همشهريان خود ازدواج كرده كه هم اكنون در شهر همدان ساكن است. اما پس از حضور در مجلس و طي كردن پلكانهاي ترقي ديگر آن زن روستائي در شان “آقاي دكتر” نبوده و به همين دليل دختر جواني را به عقد خود درآورده كه اكنون در خانه‌اي در تهران ساكن است. احتمالا حاجي بابائي براي رعايت عدالت ميان زنان خود ناچار است در طول هفته مسير تهران و همدان را مدام طي كند.


محمد کریم عابدی نماینده فردوس، طبس و سرایان در مجلس هشتم سه زن عقدی دائم دارد. این جناب که متولد سال 1328 در روستای پیرحاجات فردوس است سوابق جالبی دارد: اخذ مهندسی پرواز(FE)،هوانوردی و تربیت استاد(MOI)و اخذ مدرک مدیریت اطلاعات و راهبردی (استراتژیک و ژئوپولتیک) با رتبه ‌عالی از دانشگاه‌های معتبر داخل و خارج کشور، عضو هیئت‌عالی بررسی تهاجم‌آمریکا به‌ طبس، سرپرست طرح بازسازی شهر زلزله زده طبس، ریاست هیئت‌سوارکاری استان‌کرمان، مشاور عالی‌و بازرس ویژه وزارت‌دفاع، دیپلمات‌عالی رتبه‌ایران در کشور چین، قائم‌مقام شرکت‌پشتیبانی نوسازي هلیکوپترهای‌ایران، عضو شورای مرکزی جانبازان، رئيس هيئت‌مديره چندين شركت و مؤسسه توليدي‌صنعتي و مدير چندين‌پروژه (كنترل كيفيت و فرهنگ سازماني) و اصلاح ساختارهاي سازماني و …
چنین شخصیت منحصر به فردی که این همه توانائیها و قابلیتهای متنوع دارد طبعا نمی تواند تنها با یک زن ارضا شود(مگر نگاه آقایان به زن چیزی جز خدمتکار و وسیله ارضای شهوت است؟) او در یکی از سخنرانیهای دوران تبلیغات انتخاباتی خود گفته بود از آنجا که توانسته بین سه زن خود به عدالت عمل کند می تواند نمایندگی سه شهر فردوس و طبس و سرایان را هم به عدالت انجام دهد
.


حاج سلمان خدادادی که از مجلس هفتم به بعد ناگهان تبدیل به دکتر خدادادی شد از سال 75 تا کنون به طور مستمر نماینده بناب و ملکان در مجلس شورای اسلامی بوده است. او که متولد 1341 است در دهه 60 فرمانده سپاه ملکان بود در زمان وزارت اطلاعات فلاحیان به عنوان معاون مدیرکل و مدیرکل اطلاعات در استانهای آذربایجان شرقی و اردبیل منصوب شد و در انتخابات مجلس پنجم از حوزه بناب و ملکان وارد مجلس شد.
‏پرونده خدادادی به مراتب سیاه تر از نمایندگان چند زنه است. او در روز اول خرداد ۸۷ همزمان با پایان عمر مجلس هفتم از سوی دادگاهی در تهران احضار و پس از بازپرسی به اتهام ‏فساد اخلاقی و ارتباط نامشروع بازداشت شد. قرار بازداشت او پس از مواجهه حضوری با دو زن که از او شکایت کرده بودند ‏صادر شد. اما در 7 خرداد با وثیقه 150 میلیونی آزاد و بلافاصله در مجلس حاضر شد و سوگند نمایندگی خورد.
اما موضوع شکایتها چیست؟ حاج سلمان دو شاکی دارد. شاکی اول خانمی است که در دفتر او مشغول به کار بوده. گویا در یکی از روزهای ماه رمضان نماینده اصولگرای مجلس با منشی خود تماس گرفته و از او می خواهد با توجه به اینکه برای افطار مهمان دارد برای کمک به او تا پس از افطار در دفتر بماند. زمان افطار می شود و خبری از مهمان نمی شود. ناگهان زن تنها، حاج سلمان را با لباس زیر در مقابل خود می بیند و قبل از آنکه بتواند فرار کند خدادادی به او تجاوز کرده و پس از تهدید و ترساندن رهایش می کند. زن بینوا تصمیم به شکایت می گیرد.
شاکی دیگر دختر ۲۲ ساله ای است که مدتی پیش برای ملاقات با نماینده تبریز در محل ملاقاتهای عمومی مجلس حاضر می شود. اما به دلیل آنکه هیچ کدام از نمایندگان تبریز در آن موقع در مجلس نبوده اند دختر جوان به خدادادی که نماینده یکی از شهرهای آذربایجان شرقی است مراجعه کرده و نامه خود را به او می دهد تا به دست یکی از نمایندگان تبریز رسانده شود. خدادادی که در دفتر خود تنها بوده پس از چند شوخی زننده و اشاره به زیبائی دختر شروع به ناز و نوازش او می کند. دختر جوان که جا خورده ناگهان خود را در آغوش حاج سلمان می بیند و در حالیکه به شدت عصبی و پریشان شده از اتاق او فرار می کند. تصادفا دختر ۲۲ ساله در سرسرای مجلس با سر و رویی پریشان با فاطمه رهبر نماینده تهران در مجلس هفتم روبرو شده و ماجرا را برای او شرح می دهد و با نظر او به حراست مجلس مراجعه کرده و موضوع را مطرح می کند. این دختر جوان هم اکنون هم با حمایت جدی فاطمه رهبر پیگیر پرونده است.


محمد موحد نماينده بهبهان در مجلس هشتم . او كه در دوره‌هاي چهارم تا هفتم (يعني 16 سال) از كهكيليويه نماينده مجلس بوده در دوره هشتم از بهبهان كانديدا شد و توانست به مجلس هشتم هم راه پيدا كند. انتخاب او در بهبهان با حرف و حديث فراوان همراه بود تا جائي كه اعلام پيروزي او منجر به درگيري و دخالت نيروي انتظامي شد. اعتبارنامه او هم بر اساس گزارشهائي كه بازرسي شوراي نگهبان به مجلس داده بود ابتدا با مشكل روبرو شد اما پس از پادرمياني برخي مقامات تائيد شد.
پيگيريهاي من اين اطلاعات را تائيد كرد. حضرت حجت الاسلام حاجي سيد محمد موحد دست كم دو زن دارد. اين آخوند 56 ساله هيچ گونه تحصيلت حوزوي يا غير حوزوي معتبري نداشته و در دهه اول انقلاب دادستان خوزستان، فارس و چهارمحال بختياري بوده و از سال 69 وارد مجلس شده است. جالب اينجا است از هر كسي در مورد حاجي موحد سوال كردم اولين جمله‌اي كه گفت منبري و بي‌سواد بودن حاج آقا بود.


عباسعلي نورا نماينده مردم زابل در مجالس پنجم و هشتم بوده است. او در برج يوسف ميانکنگی در سال ۱۳۳۲ متولد شده و ديپلم خود را در زابل و ليسانس رياضي را از دانشگاه اصفهان گرفته است. دكتراي او هم مانند بقيه مقامات با بورسيه دولتي از دانشگاههاي انگلستان بوده و اكنون عضو هيات علمي دانشگاه ازاد است. البته در دوران پس از نمايندگي مجلس پنجم همواره از مديران دانشگاه آزاد بوده است. او در دوران جنگ عضو سپاه بوده و مدتي هم در عملياتهاي برون مرزي در پاكستان فعاليت داشته است. عباسعلي نورا دو همسر دارد كه همسر اول دختر حاج حسين دهمرده يكي از بزرگان منطقه زابل است. در حاليكه همسر اول ده سال كوچكتر از دكتر نورا است اما زن دوم كه اخيرا به عقد او درآمده دختري بيست و چند ساله و احتمالا از دانشجويان او است.







.