حق مسلم ما

شهریور ۱۲، ۱۳۸۷

پیام تبریک شخصیت های مختلف به مناسبت پیروزی هادی ساعی



علی آبادی: بنده پیروزی جناب اقای مهدی ساعی این کشتی گیر ارزشی کشورمان را به ملت قهرمان پرور ایران تبریک می گویم. بی شک رشادتهای ایشان یادآور خاطره جهان پهلوان تختی در رشته وزنه برداری است.
احمدی نژاد: بنده هم به عنوان نوکر ملت این پیروزی را تبریک می گویم. با این پیروزی اولا دولت مهرورز برای اولین بار در تاریخ المپیک موفق شد برای ایران مدال کسب کند. دوما تعداد مدالهای کسب شده ما چند برابر دو دولت قبلی شد و بنده همین جا اعلام می کنم آمادگی داریم مشکلات ورزش جهان را حل کنیم. البته حق تقدم با کشورهای اسلامی است.
رفسنجانی: از اینکه کارهای زیر بنایی دولت سازندگی در عرصه ورزش به ثمر رسید خوشحالیم و خوب است مردم هم خوشحال باشند.
خاتمی: بنده به عنوان یک قطره کوچک از دریای ملت ایران این پیروزی را تبریک و تهنیت عرض می کنم و به یاد داشته باشیم که کسب مدال در رقابتهای ورزشی حق هر انسانی است.
کروبی: من خواب موندم کی مدال برده؟ بگید من هم تبریک بگم.
لاریجانی: در این موقف بنده اعلام می کنم که ورزشکاران کشورهای دیگر در برابر ما جوجه ورزشی هستند و کوبیدن به دهان آنها کاری ندارد. اگر تکواندوکاران ما هم نمی زدند خودمان در مجلس این کار را می کردیم.
علم الهدی: اقا چه تبریکی؟ مگر معصیت هم تبریک دارد؟ شما با آن مدالی که بردی چهار معصیت مرتکب شدی. اولا طلا به گردنت انداختی که برای مرد حرام است. سه تای دیگه اش را هم بعدا میگم
قرائتی: آقا جو ای کارا یعنی چی چی؟ رفتی دو تا لغط زدی یه مدال انداختن گردنت حالا میگوی تبریک بگیم؟ پیامبر وقتی کسی تو مسابقه می برد بهش شتر می داد به تو که شتر هم ندادن این تبریک داره؟
شریعتمداری: با خبر شدیم متاسفانه اسراییل در وزن هادی ساعی ورزشکاری نداشت و ایشان ناچار شد مدال بگیرد. این حادثه را به مردم قهرمان پرور تبریک و تسلیت عرض می کنیم.
حسنی امام جمعه ارومیه: من از اینکه می بینم یه همچین جوونهای پر زوری تو مملکت هستن که یه لگد میزنه اونجای اون میوفته زمین واقعا اشک شادی به من جمع میشه ولی ای کاش این جوونها رو به جای اینکه بفرستیم کتک کاری بکنه براش کف بزنیم بهش امکانات می دادیم کشاورزی بکنه