حق مسلم ما

شهریور ۱۱، ۱۳۸۷

گلهای گلستان رهبری




انواع گلهای امروزه جمهوری اسلامی را بشناسیم !



بخش اول: گلهای رادیکال



گل احمدی نژاد : یک جور گل کاغذی است که هرچه در معرض افتاب شدیدتر باشد بیشتر نمایان میشود . البته گل احمدی نژاد گاه افتاب را با نورافکن خبرنگاران اشتباه میگیرد .این گل غیر قابل پیوند و غیر قابل هدایت است . اصلاح این گل برای طولانی مدت غیر ممکن است .



گل فاطمه رجبی : یک جور گل خرزهره است که هیچ خاصیتی ندارد و استشمام ان موجب سردرد میشود .این گل دورنمای جالبی دارد . عموما بیرون از خانه کاشته میشود تا همگان از ان استفاده کنند . برای فراری دادن انواع بلبل و قناری از یک منطقه بخصوص از ان استفاده میشود .



گل کردان : یک جور گل کاکتوس است . نباید به ان دست زد . به دختر خانم های جوان و اقا پسرهای نوجوان توصیه میشود هرگز به ان نزدیک نشوند



گل حداد عادل : یک نوع خاصی از شقایق کوهی است بیشتر از انکه گل باشد گوزه گ ... است . که در ایران به ان گل خشخاش هم میگویند .اگر چه استفاده طبی دارد اما استفاده اخوندی ان موجب اعتیاد به ان میشود .همه بدبختی بشریت را سبب است .



گل مشایی : یک نوع جدید از گل گاوزبان است که معمولا بعد از استفاده از گلهای دیگر بدلیل سردرد از ان استفاده میشود.



گل رادان : یک واریته از اختر خاردار است . مثل علف هرز سبز میشود . کافی است یه بوته از ان به باغچه منزل شما برسد هرگز قادر نخواهید بود نسل انرا منقرض کنید . خاصیتی ندارد فقط قیافه دارد و از اب و کود و خاک حق سایر گیاهان به سبک زالو صفت استفاده میکند و برای ابراز وجودی خود به ناحق ( رشوه ) آب و کود اضافه میطلبد .



گل علی ابادی : یک نوع بسیار بسیار نایاب از گلسنگ زرشکی است . این گل بسیار کم دوام و بی خاصیت است . اگر به باغچه منزل شما برسد خاک باغچه را در کمتر از چند ماه لم یزرع میکند . و تمام هزینه های شما را برای آبادکردن باغچه منزلتان را به هرز میدهد .



گل قرائتی :تیره خاصی از گل یونجه است و عموما به مصرف احشام میرسد.